20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #255 på: 08. Des. 2010, 22:04 »

"Pardew believes he can move the club on and push them towards Europa League qualification this season. It is understood he is considering keeping Peter Beardsley, the Newcastle icon who was made caretaker manager after Hughton's sacking, among his coaching staff to help win over doubting fans."
Ja, det er faktisk det minste jeg forventer av han nå, at han skal ta oss til minimum europa league. Akkurat det er det minste jeg føler kan forsvare sparkingen av Hughton.
Om neste manager har et stort navn, gir jeg blanke faen i. Det den neste manageren skal kunne gi oss nå er gode resultater på løpende bånd. At Pardew skal kunne klare dette kan jeg absolutt ikke se for meg, ettersom at han ikke har noe som helst å vise til.

Som jeg har sagt flere ganger tidligere, Hughton er det beste som har skjedd klubben siden sir Bobby, og det eneste som kan forsvare sparkingen av han, er at vi får inn en manager som kan produsere gode resultater uke etter uke, men akkurat det tror jeg ikke engang Mourinho kunne sørget for. Så med andre ord, her har du driti SKIKKELIG på draget Ashley!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 08. Des. 2010, 22:04 »
Det er det som er så lusten!

For å det på det rene, Sheperd ble faktisk feilsitert - han mente det var FEIL å sparke Hughton:

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=850596&sec=england&cc=5739
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 08. Des. 2010, 22:07 »
Det som er spesielt med Hughton er jo at han, kanskje i enda større grad enn SBR, hadde respekt i spelargruppa. Det var jo til slutt ein liten fraksjon spelarar som felte SBR. Eg trur ikkje det hadde skjedd med den spelargruppa som Hughton skapte.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 08. Des. 2010, 22:08 »
Det jeg lurer noe jævli på er hvorfor det tar så lang tid å annonsere Pardew. Hvis det stemmer at de har snakket sammen i flere uker allerede, så burde det jo bare være å signere kontrakten og kaste han ut på treningsfeltet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 08. Des. 2010, 22:11 »
Det jeg lurer noe jævli på er hvorfor det tar så lang tid å annonsere Pardew. Hvis det stemmer at de har snakket sammen i flere uker allerede, så burde det jo bare være å signere kontrakten og kaste han ut på treningsfeltet.
Tror det var noe med at når Martin Jol sa opp i Ajax, begynte Ashley å fundere på om han skulle prøve seg på han i stedet. Men han fikk nok ganske kjapt høre at han ikke er interessert, og derfor har det tatt litt lenger tid enn forventet å få på plass pardew.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 08. Des. 2010, 22:12 »
Tviler på at Jol noen gang har vært aktuell mtp. de krav han garantert hadde satt for å ta over som manager.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 08. Des. 2010, 22:15 »
Tror nok det har vært interesse fra ashley sin side, men tviler på at interessen ble gjengjeldt. Hvorfor skulle noen ha lyst til å arbeide under de forferdelige forholdene ashley har å tilby.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 08. Des. 2010, 22:17 »
Pardew blir sikkert annonsert i morgen eller på fredag.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 08. Des. 2010, 22:19 »
De har vel sagt at de skal annonsere det på en pressekonferanse imorgen. Men er rimelig sikker på at det blir Pardew :(

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 08. Des. 2010, 22:20 »
Kanskje de bare venter med bekreftelsen til det verste av sinnet blant fansen har lagt seg... Blir interresant å lese Pardewtrådene på N-O om Pardew kommer inn i morgen, leder laget mot Liverpool og vi vinner med kalassifrer :p

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 08. Des. 2010, 22:44 »
Hadde du forventet at det ikke skulle være noen pressekonferanse? :P

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 08. Des. 2010, 22:47 »

Er nok for å kunne fortelle fansen at det har vært flere gode kandidater til jobben som Jol, Klinsmann og MON, men at Pardew var det beste valget for klubben :-\

Selv om de fleste skjønner at Ashley har jobbet bak ryggen på Hughton så vil det på en måte ikke virke som det om en ny manager blir ansatt 4-5 dager etter sparkingen!!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 08. Des. 2010, 22:51 »
Skjønner fortsatt ikke hva i helvete den ledelsen tenkte på da de sparket CH!? For et sjakktrekk! ::)
Nå ser det ut til at Pardew er nestemann inn. Er jo bare å gratulere Fat Fuck og kompisen med en fantastisk gjennomtenkt plan.

Hjernedødt....

Gruer meg faktisk til i morgen, for da vil vi se Pardew inn portene på St.James'. Er 100% sikker på akkurat det.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 08. Des. 2010, 22:56 »
Nei, nå tar jeg kvelden. Gruer meg til imorgen når annsettelsen av pardew er et faktum. Men han skal i det minste få sjansen til å bevise hva han er god for. Som jeg har sagt tidligere i tråden, jeg forventer minst europa league!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 08. Des. 2010, 22:57 »

Det har vært snakk om at Pardew har vært i Tyskalnd på noe trenerkursopplegg så mulig det har noe med skaen å gjøre, men i utgangspunktet burde det vel bare være å underskrive kontrakten ja.