20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Var hos en kompis og såg CL og spilte FIFA, for så å komme heim å se at folk omtrent har slått seg til ro med at Pardew blir manager. Ser også at oddsa har fallt. Noe om har kommet ut annen enn rykter, eller basserer alle seg på oddsa til bookmakerene? Håper for guds skyld at Ashley og co faktisk registrerer misnøyen før noen blir ansatt
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-chief-Mike-Ashley-will-refuse-to-hand-over-a-big-transfer-budget-to-his-new-manager-but-will-give-him-five-full-seasons-in-charge-of-the-Magpies-article646443.html5-års kontrakt Det skal vel mye til for at skjer, men allikevel dette er det kjedeligste jeg har vært med på som Newcastle supporter. Mye værre enn det som skjedde med Keegan og faktisk også værre enn nedrykket. På 18 måneder har vi gått fra å være en jævla vits til å vinne CCC og gjøre det bra i Premier League. Endelig hadde vi noe på gang igjen..
Gud som jeg hater Ashley... Newcastle vil aldri utvikle seg i riktig retning med han som eier.
Sitat fra: Kesse p? 08. Des. 2010, 01:31Gud som jeg hater Ashley... Newcastle vil aldri utvikle seg i riktig retning med han som eier.Vi har nå tatt noen riktige steg, selv om feilene har vært mange, til dels utilgivelige og horrible. Jeg er glad vi er sluttet å være en klubb der stjerner drar for å dø, og jeg elsker talentsatsingen som foregår i klubben.
Sitat fra: kø1 p? 08. Des. 2010, 00:46http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-chief-Mike-Ashley-will-refuse-to-hand-over-a-big-transfer-budget-to-his-new-manager-but-will-give-him-five-full-seasons-in-charge-of-the-Magpies-article646443.html5-års kontrakt Det skal vel mye til for at skjer, men allikevel dette er det kjedeligste jeg har vært med på som Newcastle supporter. Mye værre enn det som skjedde med Keegan og faktisk også værre enn nedrykket. På 18 måneder har vi gått fra å være en jævla vits til å vinne CCC og gjøre det bra i Premier League. Endelig hadde vi noe på gang igjen..Viss det som står der stemmer, så er kanskje ikkje sparkingen av Hughton heilt feil å gjere. Nokon av grunnnane til eg likte Hughton, er at var flink med overganger (Ifølge den, så var det ikkje Hughton som henta Ben Arfa og Tiote blandt anna) og han gav laget ein god lagmoral. (Som også kan bli eit problem med tanke på dei høge lønningane enkelte av spelarane vår har, og Ashley logisk nok vil kutte den ned).Så viss den artikkelen stemmer, og Hughton sine kjøp er Perch og Best og Calderwood var mannen som gjorde jobben med taktikk, så er det kanskje det å ersatte Hughton med ein manager ikkje så dumt. For Hughton er meir ein trenar type, enn manager type.Men da meinar eg ikkje at Pardew er løsningen. Curbishley er ein mann som kan passe til jobbsøknanden i artikkelen, ein manager som kan få til mykje ut av lite.OBS! Ikkje misforstå meg, eg likar ikkje at Hughton har fått sparken. Eg synst han var ein god manager sett under eit, og hadde håpa me kunne gi han ein bedre sjangs. Desverre så er Hughton fortid, og me må sjå vidare og håpe på det beste.
Man kan jo se på det sånn at om pardew får oss ned i league one kan vi hvertfall vinne Jonhstones Paint Trophy
Sitat fra: kø1 p? 08. Des. 2010, 00:46http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-chief-Mike-Ashley-will-refuse-to-hand-over-a-big-transfer-budget-to-his-new-manager-but-will-give-him-five-full-seasons-in-charge-of-the-Magpies-article646443.html5-års kontrakt Det skal vel mye til for at skjer, men allikevel dette er det kjedeligste jeg har vært med på som Newcastle supporter. Mye værre enn det som skjedde med Keegan og faktisk også værre enn nedrykket. På 18 måneder har vi gått fra å være en jævla vits til å vinne CCC og gjøre det bra i Premier League. Endelig hadde vi noe på gang igjen..Jeg ser absoulutt mulighetene for at endel som står i denne artikkelen er sant. Vi elsket alle Hughton, men dette med garderoben, taktikken og tapet av Calderwood er ting som bør taes med i betraktningen. Hvis Ashley ønsker å komme ut på topp med denne handlingen, så bør han tromme frem en manager som er nettopp det de selv beskriver. Og det blir ikke lett å finne, men ikke umulig. Med en lang kontrakt så vil endel managere føle seg endel sikrere. Og vi er ikke de eneste som handler for lite penger. Vi kan ikke forvente at vi skal kaste rundt oss med penger, og det er ingenting som er så deilig, som å gjøre et godt, men billig kjøp.Alt i alt så er jeg ganske positiv til det som kommer fremover, og tror vi til slutt kommer styrket ut av dette.Faren er at vi blir sittende på gjerdet etter en god manager for lenge(for de har tydeligvis ikke landet en ennå), og så tar vi til takke med noe alla Pardew.Det som uannsett er gledelig er at økonomien vår, og lønnsbudsjettet sjelden har sett bedre tider.