20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30  (Lest 45178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30
« Svar #150 på: 11. Des. 2010, 20:42 »
Bra bytte (ranger) av Pardew :) Hørte en stund på 1-0 at det ble sunget "there's only one Alan Pardew". Syntes dette var litt tidlig, men får håpe de kan synge det samme om noen måneder også :) Fantastisk innsats av gutta, står på gjennom hele kampen. Utenom Campbell som jeg gleder meg til å se på benken neste kamp .

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 11. Des. 2010, 20:43 »
To digre sjanser med Torres i 2. omgang faktisk. Hadde vi hatt marginene som i nedrykssesongen ville vi tapt denne kampen 3-1. Veldig mye marginer. Kunne fort ha tapt, kunne heller ikke sippet på uavgjort. Men det var forbanna deilig at vi vant en jevn kamp. Vi vant vel sjansestatistikken marginalt.  Var to svake involveringer av Campell på målet faktisk. For det første var det håløs heading, for det andre klomset han fullstendig når han skulle blokkere skuddet til Kuit. I tillegg synes jeg at Taylor var dårlig i den involveringen som bare gikk halvhjertet inn i duellen. Dette står i sterk kontrast til de beste defensive lagene som ofrer seg 100% i slike dueller for å blokkere skudd. Terry hopper inn med skallen først om det er nødvendig.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 11. Des. 2010, 20:44 »
Litt redd det kan bli ein konflikt, etter å ha sett interjuvet etter kampen med Nolan og Barton.

Hørte om dette, men fikk ikke se det. Kan noen utdype?
Barton was asked how impressed he was with Pardew and his answer was "its only been two days.."

Then he got asked "well, a win in his first game" and his answer was "it was more of us this group of lads than him really"

Ikke noe kontroversielt med det. Bra sagt av Barton.

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #153 på: 11. Des. 2010, 20:46 »
Litt redd det kan bli ein konflikt, etter å ha sett interjuvet etter kampen med Nolan og Barton.

Barton was asked how impressed he was with Pardew and his answer was "its only been two days.."

Then he got asked "well, a win in his first game" and his answer was "it was more of us this group of lads than him really"

Jeg synes det er urovekkende. Frykter Pardew har gitt et dårlig førsteinntrykk, men Barton sier bare det åpenbare.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 11. Des. 2010, 20:47 »
Dumt spørsmål av reporteren. Godt sagt av Barton. Har hatt to dager, og er vel mer Beardsley og Stone som har tatt ut laget.

Newcastle have now beaten both Arsenal and Liverpool within the same PL season for the first time in 15 years.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #155 på: 11. Des. 2010, 20:48 »
Forøvrig spent på hvor mange millioner £ som blir bydt på Carrol, og hvor mye/lite som skal til for at Cashley selger

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 11. Des. 2010, 20:48 »

Jeg synes det er urovekkende. Frykter Pardew har gitt et dårlig førsteinntrykk, men Barton sier bare det åpenbare.

Vi får se. Håper ikke det eskalerer og at Pardew får litt ro i rekkene. Dette er enda ganske nytt for spillerene og Hughton var veldig godt likt, så det er nok endel respekt også for ham ute å går. Men som sagt, vi får se...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 11. Des. 2010, 20:49 »

Han konstaterer bare fakta. Pardew skal ha ros for det han har sagt i forkant av kampen, og han skal ha ros for at han ikke gjorde noe stort nummer av sin inntreden. Men han har bare vært her i to dager, hatt én treningsøkt med laget og det er hovedsaklig spillerne som var årsaken til seier i dag. I tillegg til et veldig veldig godt bytte til akkurat riktig tidspunkt fra Pardew/Stone.

Jeg synes ikke Barton sa noe galt, og jeg gidder ikke å overtolke det. Lojaliteten mot en mann som så til de grader var spillernes mann er naturligvis stor, også etter at han er borte. Men jeg er sikker på at hvis Pardew fortsetter der Chris slapp, så kommer spillerne til å stille seg bak han også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 11. Des. 2010, 20:50 »
Forøvrig spent på hvor mange millioner £ som blir bydt på Carrol, og hvor mye/lite som skal til for at Cashley selger
Orker ikke tenke på det engang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 11. Des. 2010, 20:51 »
Vi bør så definitivt lokke frem de mest vanvittige summene skal vi selge Carroll.
Ung, engelsk og særdeles god. Vi kan få astronomiske summer for han, om vi gjør ting riktig.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 11. Des. 2010, 20:52 »
Tror aldri i verden Carroll drar ennå. Han er for ung. Dessuten kommer han fra Castle og liker nok å være en av de største fiskene i bollen. Morey sier som sagt at Castle er faktisk en stor klubb og så lenge klubben gjør det ok i år, vil han ikke vekk. Dette var en klassisk 6 poenger. Med tap ville vi vært bare 3 poeng foran Wigan, nå er vi 6 poeng foran..Phui!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 11. Des. 2010, 20:53 »
Trur ikkje Carroll blir solgt.
Det tror i utgangspunktet ikke jeg heller, men vi kan overhodet ikke utelukke det. Vi kan, hvis det blir budkrig, få vanvittige summer for han. Money talks.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 11. Des. 2010, 20:56 »
Hvis City selvsagt kommer inn og byr 50 millioner pund så sier jeg ikke nei takk, så fremt ikke Ashley tar pengene i sin egen lomme, men i stedet bruker gryna på flere unge lovende spillere..

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #163 på: 11. Des. 2010, 20:56 »
Trur ikkje Carroll blir solgt.
Det tror i utgangspunktet ikke jeg heller, men vi kan overhodet ikke utelukke det. Vi kan, hvis det blir budkrig, få vanvittige summer for han. Money talks.

Hvis storklubbene begynner å by nå i januar kan han gå for astronomiske summer om gutta som styrer skuta gjør de riktige tingene. Han har en LANG kontrakt, januarvinduet er generelt overpriset, engelske unge spillere som scorer mye mål blir solgt dyrt.
Spørsmålet er jo om dette skjer, og i så fall om noen av pengene går tilbake til nye spillerkjøp.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #164 på: 11. Des. 2010, 20:56 »
Når de bytter ut Ch med en mer "erfaren" Manager så blir det for dumt å beynne å selge våre beste spillere. Men ingen ting overrasker meg lengre.