20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30  (Lest 45210 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 11. Desember, kl.18.30
« Svar #60 på: 11. Des. 2010, 12:43 »
Eg fryktar Torres og Maxi idag. Men mi greidde oss bra mot Chelsea, og det var eit frykteleg godt angrep på papiret. Håpar verkeleg Sol og Taylor har dagen idag. Eg meinar, håpar heile LAGET har dagen idag, då vinne mi ;D

Howay the lads!!!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 11. Des. 2010, 12:47 »
Mye er avhengig av Torres. Hvis Torres er i slag (dvs skadefri)  er han alene i stand til å senke omtrent hvert lag. Han er PLs beste spiss synes jeg. Hvis Torres ikke får det til i dag, tror jeg vi tar denne kampen enkelt..

Simmi

• Gjest
« Svar #62 på: 11. Des. 2010, 12:54 »
Hvis Torres er i grei form, kommer han til å putte en del mål, tipper jeg. Sol er jo mer rusten enn min 6 år gamle DBS sykkel, og Taylor er nettopp tilbake fra skade.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 11. Des. 2010, 14:23 »
Om det skulle bli seier i dag, vil det bli en fullverdig seier for dere, eller en seier med bismak?  ::)

En seier med glede

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Des. 2010, 14:28 »
Selvfølgelige blir det en seier med glede =) Ingenting hadde vært bedre enn en seier i dag, men det viktigste er at spillerne er motiverte og gjør en god innsats. Taper vi med flere mål frykter jeg det verste
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Des. 2010, 14:28 »
Når tankane no har fått samla seg, frustrasjonen har roa seg, så gjelder kun ein ting; STØTT LAGET!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 11. Des. 2010, 14:45 »
Når laget inntar SJP tenker eg aldri på ashley, llambias og resten av mafiaen. Då er det kun laget som betyr noko. STØTT LAGET, som forrige taler seier.

Ein seier mot Liverpool vil vere like herlig som alle andre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 11. Des. 2010, 15:08 »
Newcastle - LFC frå 98/99 på TV2 PL HD 1 no.

Guivarc'h scora eit mål i den kampen  :P Ellers ikkje mykje å juble for.

Så den. Er lenge siden jeg så den sist.
En 3-5-2 formasjon med Pearce, Charvet og Albert bak. Ikke de beste vingene i Serrant og Glass heller, selv om sistenevnte var veldig pasningsikker og hadde gode innlegg. Må jo sies at NUFC hadde flere gode muligheter i 2. omgang, med blant annet flere farligheter på dødball ved Warren Barton.

Håper på bedre hell denne gangen.

Noen som tror at dette kan være siste kamp for Roy Hodgson som LFC manager?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 11. Des. 2010, 15:21 »
Nei, er ganske sikker på at han får sitte ut sesongen til NESV eventuelt har funne ein betre kandidat. Mtp. tabellsituasjonen (Liverpool er tross alt ikkje ekstremt langt unna der dei faktisk har maks sjanse til å komme) skulle det eigentleg berre mangle.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 11. Des. 2010, 15:24 »
Fryktelig spent på dagens kamp. Hvordan kommer fansen til å opptre? hvordan kommer spillerne til å opptre? Hvilket lag tar pardew ut? Hvordan legger han opp taktikken?
Denne kampen kan gå alle veier, og jeg tør ikke tippe noe resultat.

Men jeg håper spillerne stiller seg bak Pardew, og gjør sitt beste, uansett hva de måtte føle om sparkingen av Hughton. Jeg håper også fansen stiller seg bak laget i 90 min, og så kan de protestere alt de vil før og etter. Det viktigste er uansett at vi sikrer nok poeng til å holde oss, og idag kan vi sikre noen av de poengene.

Det blir artig å se hvordan folk skulle reagere dersom vi sikret en storseier over L'pool i dag, i samme stil som mot villa. Tviler på at det kommer til å skje, men hadde vært artig å se hvordan alle som slakter pardew før han i det hele tatt har fått sjansen til å vise seg frem, reagerer da.

Howay the lads!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 11. Des. 2010, 15:49 »
Blir viktig å støtte laget i dag!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #72 på: 11. Des. 2010, 16:41 »
Blir viktig å støtte laget i dag!

+ 1 000 000

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 11. Des. 2010, 16:49 »
collymore on twitter
"We'll have a party when Ashley dies" is the cry outside the entrance to SJP.A few hundred fans is growing by the minute.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 11. Des. 2010, 16:52 »
collymore on twitter
"We'll have a party when Ashley dies" is the cry outside the entrance to SJP.A few hundred fans is growing by the minute.

Bra. Viktig at byen viser sin avsky mot Ashley og aksjonerar! For eksempel før og etter kamp.
« Siste redigering: 11. Des. 2010, 16:54 av lgrinde »