20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 28. November. kl.14.30  (Lest 28807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 28. November. kl.14.30
« Svar #165 på: 29. Nov. 2010, 18:03 »
Kanskje vi hadde uflaks på målet til Chelsea, men vi hadde desto mer flaks da Kalou bommet på åpent mål. Vi hadde absolutt ikke fortjent tre poeng i denne kampen, spør du meg...

Det er eg einig i. Men med litt meir flaks kunne mi teke 3 poeng. Mi var dessutan maks uheldig at A.Cole var dyktig og sto akkurat på rett plass på Rout sitt skot. Fort det kunne vorte ein hands hadde skotet hatt litt anna retning.

1 poeng er uansett kjempebra.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #166 på: 29. Nov. 2010, 20:42 »
Kanskje vi hadde uflaks på målet til Chelsea, men vi hadde desto mer flaks da Kalou bommet på åpent mål. Vi hadde absolutt ikke fortjent tre poeng i denne kampen, spør du meg...

1-1 var vel fortjent mens begge lag kunne lett ha gått av banen med en litt ufortjent seier igår. Syns vi virket ganske stødig selv om det idag var hele 6 antatte første lagspillere ute med skade eller suspensjon. Syns jeg så glimt av den "flaksen" fra ifjor igår.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #167 på: 29. Nov. 2010, 21:40 »
Enig med deg magnus!!