20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 28. November. kl.14.30  (Lest 29425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newcastle - Chelsea 28. November. kl.14.30
« Svar #15 på: 23. Nov. 2010, 16:05 »
TV2 Sumo skal vist være gratis i 1 uke. De viser blant annet Chelsea - Zilina ikveld

"Fra mandag til fredag denne uken kan du se alt av sport, serier og andre underholdningsprogrammer uten å betale en krone."
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Nov. 2010, 22:16 »
Stemmer det. Men det var vel ikke mer enn 15 min eller noe sånt?  :)

Han rakk å assistere Carroll på 6-0-målet mot Villa :)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 24. Nov. 2010, 23:24 »
Spent på Saylor - Campbell! Steve må vel være sulten etter førstelagsspill og Chelsea har vært svake i det siste. klarte 2 - 1 mot Zilina, men jeg regner Newcastle som som bedre :)
Gan canny doon Toon!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 25. Nov. 2010, 09:09 »
                     Krul
Simpson - Saylor - Campbell - Jose
Rout  -   Nolan   -    Tiote    -    Jonas
          Ameobi   -     Carroll

Blir herlig med Tiote tilbake. Han har vært utrolig viktig for oss, spesielt mot de gode lagene (Everton, Arsenal osv).

Når det gjelder stopperplass blir det veldig spennende å se hvordan form Saylor er i. Jeg ser faktisk for meg at hvis han ikke er i noe særlig matchform så kan Chris finne på å starte med Perch eller noe i midten, og det kan bli stygt.

Jeg håper på uavgjort, men uten Barton eller Raylor som kan slå dødballer, og med et rustent forsvar tror jeg nok vi ryker på denne.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 25. Nov. 2010, 10:24 »
Tror det er veldig viktig at Tiote er tilbake for denne kampen. Saylor og Campbell har nok rutine, så svetter ikke for mye for det. Det eneste er at begge to har lite kamp trening. Men med et Chelsea lag i dårlig form så har vi absolutt en sjans på søndag.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 25. Nov. 2010, 11:31 »
Tror det blir en *fryktelig* spennede kamp, en skikkelig nail-biter, som ender uavgjort 1-1 eller 2-2.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #21 på: 25. Nov. 2010, 12:41 »
Vi vinner 2-1.

Grievous

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 25. Nov. 2010, 15:02 »
Gleder meg stort til å reise ned og se denne kampen ;D
Noen som har noen tips til en pub hvor det er litt liv før kampen?
Har vært i Newcastle 4 ganger, men aldri vært på en pub før kamp hvor det var litt sang osv ???

Noen tips? :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 27. Nov. 2010, 08:20 »
Chelsea er foreløpig PL 3. beste bortelag. Kun ManCity og Arsenal er bedre. NUFC på sin side er det 4. svakeste hjemmelaget, foran West Ham, Blackpool og Wolverhampton.
Når det kommer til formtabellen er NUFC på en fin 6.plass, selv uten seier på de siste 3 kampene. Chelsea på sin side er 4 plasser bak, på en 10. plass og står med 3 tap på de 4 siste kampene. Kan hende at de er mer avhengige av sine gamle travere enn vi tror.
NUFC har som vanlig noen skader og suspensjoner på viktige og gode spillere, men det har Chelsea også. Lampard, Essien, Terry og Zhirkov er alle ute.

Tror Taylor og Campbell skal klare seg veldig bra for Williamson og Coloccini. Kansje så bra at de sistenavnte på belage seg på benken heretter. På midtbanen er vi veldig svekket med både Barton og Ben Arfa (og Gosling) ute. Ikke mye offensiv kraft igjen, men skal denne kampen vinnes blir det ikke på fin spill og "sexy fotball". Må gjøre som Sunderland og Cattermole gjorde for 2 uker siden. Kjempe og stresse dem over hele banen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 27. Nov. 2010, 10:09 »
Håper Ameobi herjer med Chelsea slik som i ligacupen:)

Forventer at han plasserer ballen helt nede ved rota fra 22 meter :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 27. Nov. 2010, 12:00 »
Chelsea er foreløpig PL 3. beste bortelag. Kun ManCity og Arsenal er bedre. NUFC på sin side er det 4. svakeste hjemmelaget, foran West Ham, Blackpool og Wolverhampton.
Når det kommer til formtabellen er NUFC på en fin 6.plass, selv uten seier på de siste 3 kampene. Chelsea på sin side er 4 plasser bak, på en 10. plass og står med 3 tap på de 4 siste kampene. Kan hende at de er mer avhengige av sine gamle travere enn vi tror.
NUFC har som vanlig noen skader og suspensjoner på viktige og gode spillere, men det har Chelsea også. Lampard, Essien, Terry og Zhirkov er alle ute.

Tror Taylor og Campbell skal klare seg veldig bra for Williamson og Coloccini. Kansje så bra at de sistenavnte på belage seg på benken heretter. På midtbanen er vi veldig svekket med både Barton og Ben Arfa (og Gosling) ute. Ikke mye offensiv kraft igjen, men skal denne kampen vinnes blir det ikke på fin spill og "sexy fotball". Må gjøre som Sunderland og Cattermole gjorde for 2 uker siden. Kjempe og stresse dem over hele banen.

Er ikkje Terry klar igjen då? Absolutt bra sjanse for oss viss han framleis er ute. Og eg er heilt einig i det du skriv om korleis kampen skal vinnast. Her må me springa og kjempa dei i senk, samtidig som me er kyniske.

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Nov. 2010, 14:47 »

Er ikkje Terry klar igjen då? Absolutt bra sjanse for oss viss han framleis er ute. Og eg er heilt einig i det du skriv om korleis kampen skal vinnast. Her må me springa og kjempa dei i senk, samtidig som me er kyniske.

Nei, Terry blir ikke klar til imorgen heldigvis. Så da blir det nok Ivanovic og Alex bak hos Chelsea. Ikke no' dårlig midtforsvar det heller...
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 27. Nov. 2010, 20:00 »
Chelsea tar normalt denne her greit, selv med viktige brikker ute og en rekke svake kamper.

Eneste jeg ønsker fra denne matchen er at spillerne fortsetter å spille fotball. Tiote og Carroll har vært enorme bidragsytere her. Viktig at noen viser seg og vil ha ballen hele tiden. Selv om vi har spilt med enorm stor risiko bakover, har det at vi har turt resultert i morsomme og underholdende kamper. Med svære karer på topp har vi i de gode periodene turt å trille ball ut. Lenge siden vi har turt å spille gjennom midtbaneleddet i PL.  I denne kampen blir det trolig Routledge og Jonas på hver sin kant - ikke de beste innleggsføttene i troppen, men en Carroll i storform og Ameobi bedre enn på mange år er det viktig at de får ballen inn i feltet tidlig. Og med en målkåt Nolan på returer kan vi plutselig overraske.

Bakover er jeg kun bekymret over tempoet til Campbell og Taylor. Ute av kampform og ikke lenger de raskeste spillerne i ligaen. Kommunikasjonen tror jeg ikke blir noe problem da både Campbell og Taylor har bøttevis med PL-erfaring og er ledertyper.

Får vi med oss ett poeng fra denne kampen blir jeg sjeleglad, håper vi bare unngår å se Krul hente ballen ut av nettet alt for mange ganger.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 27. Nov. 2010, 20:16 »
Håper på dette laget i morra jeg:

Krul

Simpson - Campbell - Taylor - Enrique

Routledge  -  Guthrie  -  Tiote  -  Jonas

Nolan

Carroll

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 27. Nov. 2010, 23:54 »
Jeg synes vi skal fortsette med 4-4-2 og heller plassere Guthrie på benken, og Ameobi på topp.

Jeg kan ikke se at 4-5-1 formasjonen skal gi oss den nødvendige offensive kraften som er nødvendig for å slå Chelsea. Det nytter ikke å forsvare seg til seier mot Chelsea. Det kan verken Liverpool, ManU, Arsenal eller Barcelona gjøre. Så hvorfor skal vi gjøre det, når det vi kan best er å angripe?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon