20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bolton - Newcastle 20. November kl. 16.00  (Lest 46728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Bolton - Newcastle 20. November kl. 16.00
« Svar #105 på: 20. Nov. 2010, 16:54 »
Det som er mest irriterende er at alle mål vi slipper inn om dagen er totalt unødvendige. Nå leder riktignok Bolton veldig fortjent og kunne fort hatt flere mål, men de to som gikk inn var helt unødvendige. Sløvt og elendig forsvarsspill.
Likte heller ikke det willy gjorde mot svensken, sånt må vi rett og slett slutte med!

Noe positivt fremover på banen. Carroll vinner sine dueller, mens Ameobi har gått i offside og de andre surrer på midten. Men når Guthrie kommer bakfra og backene flyttes opp er vi farlige. Jonas og Enrique må skjerpe seg i 2. omgang
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 20. Nov. 2010, 16:54 »
Fantastisk dårlig omgang. Noen forferdelige personlige feil som fører til scoringene, og vi er fullstendig tannløse forover. Carroll gjør en brukbar jobb offensivt, men er fullstendig alene. Krul gjør en utenomjordisk redning, som gjør at vi har bare 0-2 til pause....ett poeng er mulig, men det blir fryktelig vanskelig i dag. Få et tidlig. Burde vurdere å sette inn Nile Ranger for Shola. Så kan en småskadet Shola få hvile, mens Ranger får erfaring. Dessuten har han fart og kan true Bolton mer. Grusomt å se på!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 20. Nov. 2010, 16:55 »
Ingen i forsvaret vårt liker å gjøre det enkelt.. Måk no den jævla ballen til helvete i trange situasjoner. Tiote mot Blackburn og nå Enrique i samspann med Colo nede ved hjørneflagget.

Oppgitt >:(

Slikt har me det i kvar kamp, og i PL straffar det seg når me ikkje er gode nok til det me prøver på. Ja, det ser jevla fint ut når dei først får det til, men no har me gitt vekk nok mål i år! Herregud so jevla irriterande at me skal øydeleggja for oss sjølv i so mange gonger.
Men Spurs greidde det mot Gunners, då må fan meg me ha trua mot Bolton. Howay the lads!!!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 20. Nov. 2010, 16:55 »
Fy faen for tragisk! Spiller jo helt elendig! Smith beveger jo seg ikke! Kan trygt si at eg savner Tiote allerede.. Nolan har jo vært helt på villspor!

Skjønner ikke helt hva Nolan skal med armen oppi der, men var vel refleks.. Og når vi begynner å ta over, da scorer jo Bolton! Herlige greier..

Men, satser på litt fighting i 2.omg, og at vi klarer å snu dette! Bare til å hive innpå Løven eller Ranger!

Lykke til folkens!!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 20. Nov. 2010, 16:56 »
Denne førsteomgangen minner meg skremmende mye om hvordan vi framstod den sesongen vi rykket ned...
And here we go...

Folk må skjønne at sesongen er lang, og vi har mange kamper å sikre plassen på. Vi rykker ikke nødvendigvis ned dersom vi taper denne. Vi mangler nøkkelspillere, og det er veldig synlig idag, men de kommer ikke til å være ute hele sesongen. Så det hadde vært fint om folk kunne roe seg litt med å skrike nedrykk så fort det ikke går vår vei!

Simmi

• Gjest
« Svar #110 på: 20. Nov. 2010, 16:59 »
Jepp Tveit. Vi mangler to av våres viktigste spillere i dag. Da kan man ikke forvente seier, i en så vanskelig bortekamp

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 20. Nov. 2010, 17:01 »
Akkurat tveit og simmi..

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 20. Nov. 2010, 17:02 »
Denne førsteomgangen minner meg skremmende mye om hvordan vi framstod den sesongen vi rykket ned...
And here we go...

Folk må skjønne at sesongen er lang, og vi har mange kamper å sikre plassen på. Vi rykker ikke nødvendigvis ned dersom vi taper denne. Vi mangler nøkkelspillere, og det er veldig synlig idag, men de kommer ikke til å være ute hele sesongen. Så det hadde vært fint om folk kunne roe seg litt med å skrike nedrykk så fort det ikke går vår vei!
'

Sier jeg at jeg tror vi kommer til å rykke ned? Nei.
Det jeg sier er at spillet vårt i dag minner meg om hvordan vi spilte nå vi rykket ned. Les hva jeg skriver før du kommenterer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 20. Nov. 2010, 17:03 »
Når vi ligger under 2-0 mot Bolton, så har vi nesten allerede tapt. Nå må vi bare gi en lang marsj i om resultatet blir 2-0 eller 5-0. Vi må gå offensvit ut i andreomgang, og heller mot å ofre ankerrollen for å få mer slagkraft fremover.

Enten greier vi å komme tilbake og utlikne, som mot Wigan. Eller så taper vi. Og det har vi allerede gjort på stillingen 2-0. Så da er det like greit å angripe, angripe, angripe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 20. Nov. 2010, 17:03 »
Hvis borteformen svikter får vi virkelig håpe at vi får gang på hjemmeformen.
Vi klarer overhodet ikke å styre kamper. Når vi ligger under 1-0 er det naturlig at det er vi som skal styre og jakte redusering. Men vi har ikke spillermateriell til å klare dette. Ivertfall ikke med dagens start 11.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Simmi

• Gjest
« Svar #115 på: 20. Nov. 2010, 17:03 »
And here we go...

'

Det jeg sier er at spillet vårt i dag minner meg om hvordan vi spilte nå vi rykket ned. Les hva jeg skriver før du kommenterer.

Etter min mening er det hinting til nedrykk..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 20. Nov. 2010, 17:05 »
jeg tror ikke at vi rykker ned.

Wigan og Wolwes taper også i dag ;D Det samme gjør forhåpentligvis Wham senere i kveld.
« Siste redigering: 20. Nov. 2010, 17:09 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 20. Nov. 2010, 17:05 »
And here we go...

'

Det var nå en tydelig anntydning til nedrykkspekulasjon

Simmi

• Gjest
« Svar #118 på: 20. Nov. 2010, 17:06 »
juhu, ingen bytter

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #119 på: 20. Nov. 2010, 17:07 »
vi må ikke grave vår egen grav selv om vi spiller dårlig i dag.
det som skjedde i nedrykkssesongen var at vi hadde plenty forskjellige managere med sine filosofi. i år har vi en god manager.
pluss som folk sier er at vi mangle nøkkelspillerne våres.

det er lenge igjen av sesongen! mye kanskje!
selv om denne kampen er trist