20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Midtbanen vår etter nyttår?  (Lest 14879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Midtbanen vår etter nyttår?
« på: 09. Nov. 2010, 14:08 »
Hva skjer når Ben arfa og Gosling kommer tilbake etter skade?
personlig kunne jeg tenke meg følgende lag etter nyttår

Krul
Ny høyreback      Williamson  Collochini  Enrique

Barton           Tiote           Gosling           Ben arfa

Ny spiss/Nolan?    Carroll

Jonas synes jeg er for treig og ujevn, og gjør endel farlige ting på egen banehalvdel. Det er vanskelig å sette ut nolan per dags dato, men føler at hvis han ikke scorer mål bør vi finne noen andre som gjør en større jobb...Barton kan vel være captein?
Hva mener dere?
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Midtbanen vår etter nyttår?
« Svar #1 på: 09. Nov. 2010, 14:21 »
Hvis han ikke scorer mål? Er det noe Nolan gjør, så er det jo å score mål.

Nolan er ikke den raskeste spilleren, men han gjør en enorm jobb på midtbanen. En klassisk box-to-box-spiller, som løper veldig mye i løpet av en kamp. Han er veldig flink til å komme seg i scoringsposisjon, og han er flink til å se bedre plasserte medspillere. Han har ikke de mest synlige ferdighetene, men han gjør en stor jobb på midtbanen. Løpsstyrke må ikke undervurderes!

Jeg kjenner ikke til Gosling godt nok til å vite hva han står for. Men han skal ikke bare gå rett inn for kaptein og toppscorer Nolan straks han er skadefri. Vi har såpass mange gode sentrale midtbanespillere at kampen om plassene skal være hard. Guthrie sitter bare og venter på sin sjanse. Men den kommer nok ikke med det første.

Jonas har en tendens til å gjøre litt farlige ting på egen halvdel, men han har også en tendens til å gjøre farlige ting på motstanderens halvdel. Han skaffer oss en del frispark, som kommer veldig godt med. Han har også en veldig god relasjon med Enrique, som ikke skal undervurderes.

Jeg synes vi skal gi Simpson tillit over tid før vi eventuelt går inn for å kjøpe en ny høyreback.

Og det tar uansett en stund før Ben Arfa er tilbake, og ikke sikkert vi skal regne med å se det beste av Gosling denne sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Nov. 2010, 14:43 »
problemet med jonas er at han må drible en spiller 3 ganger for å komme forbi, han har en veldig bra og undervurdert pasningsfot, men som en gjennombruddsspiller mangler han enten rykk eller toppfart ( eller begge deler...)
I tillegg har han endel dårlige næravleveringer til tider ( som ihvertfall har blitt synligere etter at tiote kom, den mannen har en retningsendringsevne på en 5 øring).

Nolan scorer mål ja, og så lenge han gjør det er han unnskyldt. men jeg er vel ikke den eneste som ropte på nolans hode når ting ikke gikk vår vei for et par uker siden. Jeg føler litt at når nolan IKKE scorer, tilfører han svært lite. Men jeg kan ta feil og er den første til å endre mening når folk presenterer meg med bedre fakta.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Nov. 2010, 14:45 »
------------------------------KRUL---------------------------------
----------------------------------------------------------------------
SIMPSON-------COLOCCINI--------TAYLOR--------ENRIQUE
------------------------TIOTE----NOLAN--------------------------
BARTON----------------------------------------------------JONAS
------------------------------BEN ARFA----------------------------
------------------------------CARROLL-----------------------------

BENK: Harper, Williamson, R.Taylor, Guthrie, Gosling, Ranger, Routledge

Simmio

• Gjest
« Svar #4 på: 09. Nov. 2010, 14:54 »
------------------------------KRUL---------------------------------
SIMPSON-------COLOCCINI--------TAYLOR--------ENRIQUE
------------------------TIOTE----NOLAN--------------------------
BARTON----------------------------------------------------JONAS
------------------------------BEN ARFA----------------------------
------------------------------CARROLL-----------------------------

BENK: Harper, Williamson, R.Taylor, Guthrie, Gosling, Ranger, Routledge

Helt enig der Eivind. Jeg er veldig gira på å se Ben Arfa i den offensive midtbanerollen, og i tilleggg får vi plass til Jonas. Vi har faktisk et luksusproblem og det føler jeg er lenge siden sist.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Nov. 2010, 14:57 »
er taylor bedre enn williamson? synes sistnevnte har imponert

Simmio

• Gjest
« Svar #6 på: 09. Nov. 2010, 15:01 »
Hvis Taylor kommer opp på det nivået da han var ønsket av Liverpool, mener jeg han er bedre en Willi. Willi har imponert han, men det er Coloccini som har vært helt rå! Mike har vært fantastisk i forhold til prislappen, men si at han hadde kostet 4.mill euro, da hadde ikke folk rost han så høyt opp i skyene.

Men for all del, han har vært veldig god, og tatt Premier League nivået med en gang, men Taylor på sitt beste er bedre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. Nov. 2010, 15:18 »
Aldri i livet om jeg vil se Saylor inn for Williamson. Williamson har i mine øyne vært helt kanon denne sesongen, og er knallgod i lufta. Er perfekt sammes med Coloccini.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. Nov. 2010, 15:30 »
Taylor vil uansett få sjansen sin denne sesongen, og det hadde selvfølgelig vært spennende å sett ham sammen med en forsvarssjef som Colo har blitt iløpet av det siste året. Inntil videre er det ingenting som tilsier at Willie bør vrakes, så Tayls må nok belage seg på å være utfordrer til Willie og Simpson per nå.
Jonas brukte i år som i fjor litt tid på å komme i gang, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med ham. Han sliter enda med end product, men han er såpass flink til å utfordre og dra på seg motspillere, og i tillegg skaffer han masser av frispark i farlige posisjoner, som vi har bevist at vi er farlige på denne sesongen.
Gosling er en for fremtiden, men han kan ikke bare spasere rett inn i laget. Blir nok en fin utfordrer både til Nolan og Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmio

• Gjest
« Svar #9 på: 09. Nov. 2010, 15:54 »
Aldri i livet om jeg vil se Saylor inn for Williamson. Williamson har i mine øyne vært helt kanon denne sesongen, og er knallgod i lufta. Er perfekt sammes med Coloccini.

Jeg mener at Saylor omtrent var den eneste utespilleren som leverte jevnt og bra de siste årene vi var i Premier League, og derfor vil jeg ha han inn på laget HVIS han kommer opp på samme nivå som han var da. Hvis ikke så kan Mike spille ;)

Jeg tror også at det er mange som ikke vil ha Saylor inn, på grunn av alt kontraktsbråket.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Nov. 2010, 16:00 »
å herregud..

Up front, we are being linked with a january move for John Carew, £2m. That for me would be a good signing as im a big fan of his, the only risk is he seems to suffer quite a few injuries.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Nov. 2010, 16:24 »

Jeg mener at Saylor omtrent var den eneste utespilleren som leverte jevnt og bra de siste årene vi var i Premier League, og derfor vil jeg ha han inn på laget HVIS han kommer opp på samme nivå som han var da. Hvis ikke så kan Mike spille ;)

Jeg tror også at det er mange som ikke vil ha Saylor inn, på grunn av alt kontraktsbråket.

Jeg har bortsett fra Titus Bramble aldri sett en stopper som har kostet oss så mange mål i mot, som det Taylor gjorde første halvdelen av den sesongen vi rykket ned. Da var han fryktelig dårlig, men den siste halvdelen av sesongen var han meget god og man så at han blødde for drakta. Men Steven Taylor har aldri vært spesielt stabil, og han har stagnert noe voldsomt mtp at han var med i en landslagstropp høsten 2007.

Mike Williamson har med unntak av to-tre kamper vært helt strålende, og det er veldig imponerende mtp at dette er hans første sesong i PL. Willi og Colo i par er helt konge!

Det er også feil å tro at Gosling er en spiller som spaserer rett inn på laget vårt. Gutten er kun 20 år, og selv om han er veldig talentfull, så er det tøff kamp om fast plass på vår midtbane med Barton, Tiote, Nolan og Jonas som alle har sine viktige roller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Nov. 2010, 17:18 »
Slik som det er no so er Williamson og Colo bankers som stopparpar.

Simmio

• Gjest
« Svar #13 på: 09. Nov. 2010, 17:28 »

Jeg har bortsett fra Titus Bramble aldri sett en stopper som har kostet oss så mange mål i mot, som det Taylor gjorde første halvdelen av den sesongen vi rykket ned. Da var han fryktelig dårlig, men den siste halvdelen av sesongen var han meget god og man så at han blødde for drakta. Men Steven Taylor har aldri vært spesielt stabil, og han har stagnert noe voldsomt mtp at han var med i en landslagstropp høsten 2007.

Mike Williamson har med unntak av to-tre kamper vært helt strålende, og det er veldig imponerende mtp at dette er hans første sesong i PL. Willi og Colo i par er helt konge!

Det er også feil å tro at Gosling er en spiller som spaserer rett inn på laget vårt. Gutten er kun 20 år, og selv om han er veldig talentfull, så er det tøff kamp om fast plass på vår midtbane med Barton, Tiote, Nolan og Jonas som alle har sine viktige roller.
Jeg syntes han ikke var så ille den halve sesongen egentlig.

Uansett, han var god de siste 4-5 årene og jeg mener at hvis han kommer opp på det nivået da han var på sitt beste, bør han starte.

Men nå er Williamson bankers, helt til Taylor viser at han fortjener en startplass.

Ang. Gosling så er jeg helt enig med deg kø, han har vært mye skadet de siste årene, og jeg tror ikke at han kommer på sitt beste før om 1/2-1 år.
« Siste redigering: 09. Nov. 2010, 18:57 av Simmio »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Nov. 2010, 18:13 »
Slik som det er no so er Williamson og Colo bankers som stopparpar.

Tippar Willo får ein og annan dupp i løpet av sesongen. Eit spørsmålsteikn ved dagens midtstopparpar er tempoet, men dei har kompensert veldig bra til no.

Eg trur Campbell er ein betre spelar enn Willo (mellom anna fordi han har meir tempo), og eg håpar han kjem inn lenge før Saylor. Saylor får steppe inn på backen dersom Simmo returnerer til CCC-form.