20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny bot for Laurent!!  (Lest 2450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Ny bot for Laurent!!
« på: 30. Juni 2005, 11:14 »
Nok en gang fikk han en bot. Den kom på det sammebeløpet som den forrige(2ukeslønner)..  

Nå har til og med Newcastle anmeldt han til det Engelske Fotball Forbundet..
Men Robert har skrevet at "Roter Newcastle det til for meg, blir jeg i Newcastle i det siste året av kontrakten min!"

HVa synes dere?? Skal han få lov til å behandle klubben vå sånn??
2 utkast til "The Sun" på 3 dager... Og jeg tviler ikke på at det kommer flere..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny bot for Laurent!!
« Svar #1 på: 30. Juni 2005, 15:22 »
Hvorfor i all verden skal klubben bøtelegge han så til de grader mye? Hvorfor skal man bry seg så hardt om det Robert sier? Forsvinner han ikke uansett i morgen da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ny bot for Laurent!!
« Svar #2 på: 30. Juni 2005, 18:42 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvorfor i all verden skal klubben bøtelegge han så til de grader mye? Hvorfor skal man bry seg så hardt om det Robert sier? Forsvinner han ikke uansett i morgen da?

Synes det er greit jeg. Når han ikke lærer av sin første feil, så trengs han å bøtes igjen. Han er tross alt under kontrakt med klubben. Han er like dum som Bellamy virker det som. Bortskjemte drittunger som aldri lærer.

Ellers så går bøtene til noe fornuftig. Bøtene som Bowyer betale gikk til ungdomsavdelingen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ny bot for Laurent!!
« Svar #3 på: 30. Juni 2005, 19:55 »
Ganske enkelt å skjønne hvorfor han bøtes. Han skader klubben gjennom bad press, gang på gang på gang, og dette kan ikke klubben la gå usett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

martinlarsen007

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ny bot for Laurent!!
« Svar #4 på: 30. Juni 2005, 20:05 »
Robert er en jævla tosk. Snakk om å være usympatisk og å drite seg ut. Ønsker han alt vondt.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Ny bot for Laurent!!
« Svar #5 på: 01. Juli 2005, 00:52 »
På en måte er det greit at han smeller med kjeften. For da legger han større press på Souness og styret om at Souness kanskje bør sprakes.
Men på en annen måte slenger han mye dritt om klubben, og det er ikke bra...