20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vintersport  (Lest 60425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Vintersport
« Svar #60 på: 05. Des. 2010, 14:26 »
Igjen, Bjørndalen går i mange år til, og det er vanskelig å vite hvem som er på toppen da. Kanskje Tarjei Bø sin uhyre lovende lillebror er nærme tronen?

Simmi

• Gjest
« Svar #61 på: 05. Des. 2010, 14:29 »
Ja, men jeg tviler på at han er i toppen om tre år. Hvertfall ikke dominerende som før. Har troa på lillebroren til Bø, leste om han i Aftenposten for ett år sia eller no  :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 05. Des. 2010, 17:41 »
Var en flott dag på snø da, kan trøste seg med det. Vil trekke fram kombinert og hoppgutta som med god laginnsats og stor idrettsglede gjør konkurransene meget interessante! Her har det vært jobba godt i sommer. Spesielt imponert av Mikko Kokslien og Rune Velta.

Kommer selvsagt ikke utenom om skiskytinga heller da, der Bjørndalen og Svendsen kjemper om første og andre plassen, mens resten av verdenseliten prøver å temme Tarjei Bø i kampen om tredjeplass.

Simmi

• Gjest
« Svar #63 på: 05. Des. 2010, 22:03 »
Fantastisk revansj av Bjørndalen. Det var så digg det. Men vanskelig å glede seg over det når jeg så Newcastle-kampen samtidig...

Simmi

• Gjest
« Svar #64 på: 10. Des. 2010, 21:32 »
Endelig distanselangrenn igjen! Har troa på morgendagen, både fotballmessig og skimessig :D

Fryktelig spent på Northug...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Des. 2010, 00:01 »
13. plass må vel sies å være godkjent for Northug per dags dato i klassisk intervallstart. For min del er det samme f... om Petter kommer i form til TdS eller ikke, så lenge han er i topp topp toppform til VM, så kan han heller satse på World Cup + TdS sammenlagt neste sesong, når det verken er OL eller VM.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Des. 2010, 00:10 »
Northug i dag så meget bra ut. Hadde forventa han mye lengre ned på lista. Er fryktelig skuffa over Hjelmeset dog, ikke mer enn 6 dager siden han slo Northug med 38 sekunder (var det vel?) på 10 km i Meråker. I dag hadde det holdt til å blande seg godt med i pallkampen.

Blir spennende med sprint i morgen, noen som vet om Pettern stiller der og?

Simmi

• Gjest
« Svar #67 på: 14. Des. 2010, 18:15 »
Noen som vet om det er skøyter på tv igjen til helga?  :)

Gleder meg til La Clusaz denne helga. Har trua på Petter og Marit, og 15 km og 30 km fellesstart er fett!

Forøvrig fantastisk at nordmenna har vinni alt som er i skiskyting hittil i sesongen ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 14. Jan. 2011, 22:51 »
http://www.dagbladet.no/2011/01/14/sport/vintersport/skiskyting/lars_berger/15069936/

Helt sjukt på herresida til Norge i skiskyting. Vi har nå 4 ulike vinnere av verdenscuprenn denne sesongen, og når Berger treffer har vi 4 klare gullkandidater. Litt skummelt at Ole Einar sliter med formen, men tipper han kan komme med et smell til VM!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #69 på: 14. Jan. 2011, 23:47 »
Det er faktisk helt rått. Fryktelig morsomt med Berger i dag, lenge siden sist!

Håper Ole Einar har en sykdom av et eller annet slag, og at han ikke er for gammel. Tipper det er en blanding.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 14. Jan. 2011, 23:53 »
Spekuleres i at han er overtrent også. Han kommer nok serru :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #71 på: 14. Jan. 2011, 23:59 »
Får håpe det! Bjørndalen er konge  ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 22. Jan. 2011, 10:18 »
I dag er vintersportens største hendelse for min del. Utforrennene i Ktizbühel er alltid spektakulære og spennende. Kan ikke si jeg har veldig tro på seier til Aksel i dag. Han er sjelden på toppen i de europeiske utforklassikerne, så jeg tipper det står mellom Cuche og Walchofer i dag. Er noe å få med seg dette!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Simmi

• Gjest
« Svar #73 på: 22. Jan. 2011, 10:42 »
I dag er vintersportens største hendelse for min del. Utforrennene i Ktizbühel er alltid spektakulære og spennende. Kan ikke si jeg har veldig tro på seier til Aksel i dag. Han er sjelden på toppen i de europeiske utforklassikerne, så jeg tipper det står mellom Cuche og Walchofer i dag. Er noe å få med seg dette!!

Gleder meg :D Verdens mest beryktede løype!
Du har et poeng der, Aksel er vanligvis ikke så god i de store utforrennene som Val Gardena, Wengen og Kitzbuhel. Mitt tips er at Kostelic eller Walchofer tar det.

I dag er det v-cup i Otepaa, det er også noe å få med seg! En av verdens hardeste løyper.

En innholdsrik Sportslørdag som toppes med Newcastle-kamp ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 22. Jan. 2011, 10:50 »
Ser også langrenn nå, i mangel på annet å gjøre. Håper Johaug knekker hele feltet, selv om det virker som polakken og Bjørgen er hakket sterkere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM