20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vintersport  (Lest 60327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Vintersport
« Svar #45 på: 23. Nov. 2010, 17:24 »
Har en venn som er syklig interessert i vintersport. Jeg er jævlig glad jeg ikke er som ham!

Vintersport er fantastisk! Hvordan kan jeg leve uten? Det blir det samme som å leve uten Newcastle og fotball!

Du burde misunne ham og alle gledene han opplever som nordmann og vintersportsentusiast!  :P
Veldig godt sagt, Torfinn!  :D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #46 på: 23. Nov. 2010, 19:10 »
Jeg liker ikke vintersport selv, men kan tenke meg at en nordmann har mer gleder av vintersport enn Newcastle-fans med fotball :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Simmi

• Gjest
« Svar #47 på: 23. Nov. 2010, 19:20 »
Jeg liker ikke vintersport selv, men kan tenke meg at en nordmann har mer gleder av vintersport enn Newcastle-fans med fotball :)

Haha, Newcastle-fans har jo mange gleder, men de har enda flere sorger!  :P

Det er vel vanskelig å følge med på vintersport i Argentina og da..  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 23. Nov. 2010, 22:55 »
Det er jo det som er så moro med å være Newcastle-supporter. Det er bokstavelig talt en berg- og dalbane.

Hehe. Vintersport i Argentina ja. Når Brasil har en langrennsløper, så burde jo også Argentina ha det. Kanskje neste steg for Maradona, bli argentinsk landslagssjef i langrenn?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmi

• Gjest
« Svar #49 på: 02. Des. 2010, 16:58 »
Bare 20 min til skiskyttersesongen (for menn) starter! :D
Dette har jeg gledet meg lenge til!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Des. 2010, 18:50 »
Fin åpning, det! Krompen og kongen etterhverandre! Fint å se at Bjørn Ferry gjorde det såpass bra også :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #51 på: 02. Des. 2010, 19:37 »
Det var konge! Men liker egentlig ikke Svendsen. På grunn av VM i 2008 (?) hvor han slo Bjørndalen i spurten. Har egentlig inntrykk av at det ikke bare gjelder meg..

Hva sier folket?

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Des. 2010, 19:57 »
Kanskje neste steg for Maradona, bli argentinsk landslagssjef i langrenn?

Ja, han er jo glad i 'snow', så.

:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Des. 2010, 20:15 »
Det var konge! Men liker egentlig ikke Svendsen. På grunn av VM i 2008 (?) hvor han slo Bjørndalen i spurten. Har egentlig inntrykk av at det ikke bare gjelder meg..

Hva sier folket?
Hahaha. Fordi han slo Bjørndalen i spurten så liker du han ikke? Jaja.

Jeg er selvfølgelig innhabil, da Emil og jeg kommer fra samme by.
Ellers synes jeg også han virker som en fin type. Ikke fullt så beskjeden som Bjørndalen, men ikke i nærheten like cocky som Northug.

Har sikkert noe å gjøre med at Emil er fra Trondheim og er sørtrønder, mens Petter er fra Mosvika, og altså nordtrønder. Nordtrønderne er som alle vet de som brauter mest og gjør mest utav seg. Mulig det har noe med at plassene/byene de kommer fra er så små at de utvikler mindreverdighetskomplekser :P

Håper at det er noen nordtrønere på forumet, sånn at jeg ikke bare snakker for østlendinger og nordlendinger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Des. 2010, 20:28 »
Hehe - nordtrøndere er jordnære og tidvis særs morsomme bygdetullinger. Bra folk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Des. 2010, 08:53 »
"Du burde flytt
hvis du får inn midt-nytt"
sunt pueri pueri puerilia tractant

Simmi

• Gjest
« Svar #56 på: 03. Des. 2010, 15:28 »

Hva sier folket?
Hahaha. Fordi han slo Bjørndalen i spurten så liker du han ikke? Jaja.

Jeg er selvfølgelig innhabil, da Emil og jeg kommer fra samme by.
Ellers synes jeg også han virker som en fin type. Ikke fullt så beskjeden som Bjørndalen, men ikke i nærheten like cocky som Northug.

Har sikkert noe å gjøre med at Emil er fra Trondheim og er sørtrønder, mens Petter er fra Mosvika, og altså nordtrønder. Nordtrønderne er som alle vet de som brauter mest og gjør mest utav seg. Mulig det har noe med at plassene/byene de kommer fra er så små at de utvikler mindreverdighetskomplekser :P

Håper at det er noen nordtrønere på forumet, sånn at jeg ikke bare snakker for østlendinger og nordlendinger.

Latterlig dårlig forklart, men det jeg mente var at jeg ikke likte at Emil tok over tronen. Har alltid likt Bjørndalen og når Svendsen slo Bjørndalen i Østersund, da var det gjort :P
Har hatt inntrykk av at de fleste heier mer på Ole enn Emil, hvertfall her jeg bor  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 04. Des. 2010, 13:30 »
Ole har nok fremdeles en større fanskare enn Emil. Noe annet ville vært rart, egentlig. Men Ole Einar har vært på toppen av skiskytingstronen i godt over 10 år nå. Han er og blir Kongen av norsk skiskyting. Men Emil er kronprinsen, og noen må være der til å overta stafettpinnen når Ole Einar en gang gir seg. For du vet da vel du også at Ole ikke er noen ungdom lenger?

Emil har på ingen måte tatt over tronen ennå. Han viste bare at Mesteren ikke er uslåelig. Og han viste at han er klar til å ta over tronen, så snart Kongen abdiserer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. Des. 2010, 15:49 »
Jeg er ikke sikker på at Svendsen dominerer etter Bjørndalen har lagt opp. Ole Einar fortsetter i alle fall til etter Sotsji i 2014. Da er Emil 28, og han har ytret ønske om å satse på langrenn for å bli verdens beste fristilsløper. Men bredden i toppen i herreskiskyting om dagen er formidabel og fremtiden ser lys ut.

Simmi

• Gjest
« Svar #59 på: 04. Des. 2010, 16:08 »
Jeg vet at Bjørndalen snart gir seg, men da håper jeg Tarjei Bø tar over tronen  ;)

Vet ikke hvorfor jeg misliker Svendsen såpass mye som jeg gjør... Kanskje begynner jeg å like han etter at Ole har lagt opp, men jeg tviler på det.