20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 7.November kl.14.30  (Lest 37591 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle 7.November kl.14.30
« Svar #225 på: 08. Nov. 2010, 15:04 »
Var ein ting eg la merke til som vart sagt i løpet av kampen, og det var at mi er det laget som har fått flest frispark til oss i PL. Stemmer dette? Kan dette ha noko med å gjera at mi har ein tryggheit i pasningsspelet som eg ikkje har sett på lenge, og kanskje at mi er på forskot i duellane(eit lag i god fysisk form og godt trent?)

Mange prøver å hisse opp Barton ihvertfall, men ingen lykkes!  ;D

Vil si at Barton overrasker meg positivt over hvordan han holder hodet kalt gang på gang etter å ha blitt tatt hardt, spesielt mot Wolves.

Ser fram til midtukekamp, men er som vanlig forberedt på det verste. Er ikke en selvfølge at vi vinner nesten alle kampene fremover etter disse seierene. Vi kan jo være litt ustabile til tider.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 08. Nov. 2010, 15:42 »
Var ein ting eg la merke til som vart sagt i løpet av kampen, og det var at mi er det laget som har fått flest frispark til oss i PL. Stemmer dette? Kan dette ha noko med å gjera at mi har ein tryggheit i pasningsspelet som eg ikkje har sett på lenge, og kanskje at mi er på forskot i duellane(eit lag i god fysisk form og godt trent?)

Ja. Jeg kan ikke huske at vi har maktet holde ballen så bra i laget i PL på mange år. Tidligere sesonger har man bare godtatt at vi mot lag som Arsenal og Shitty, og forsåvidt Chelski i LC skulle ligge bakpå å håpe på overgangsmuligheter fordi vi rett og slett ikke har hatt kvaliteten til å spille possesion-fotball. Sånn er det ikke i år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 08. Nov. 2010, 16:46 »
Kan vel også ta med at NUFC er det laget som har laget flest mål med hodet så langt. 7 headinger har endt i mål og ingen av de andre PL lagene har flere enn det.
Dette beviser styrken laget har i luftrommet med flere store og sterke spillere. I tillegg er Nolan og Coloccini ganske gode i luftrommet selv om de ikke er blant de største. Vinger som er bedre på innlegg ville gjort underverker for dette laget.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #228 på: 08. Nov. 2010, 18:13 »
Må bare klemme inn at bestekompisen min er Gunners-fan. Han var jævlig høy på pæra på lørdagen.
Ettersom resultatet ble som det ble, fant jeg og ei venninne ut at vi skulle kødde med han. Han jobber da sammen med denne venninna mi. Så hun har da gått med fjorårets hjemmedrakt med Carroll bakpå på jobb i dag. Det falt veldig dårlig i smak, men faen så moro :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simmio

• Gjest
« Svar #229 på: 08. Nov. 2010, 18:27 »
Må bare klemme inn at bestekompisen min er Gunners-fan. Han var jævlig høy på pæra på lørdagen.
Ettersom resultatet ble som det ble, fant jeg og ei venninne ut at vi skulle kødde med han. Han jobber da sammen med denne venninna mi. Så hun har da gått med fjorårets hjemmedrakt med Carroll bakpå på jobb i dag. Det falt veldig dårlig i smak, men faen så moro :D

Hahahahaha ;D

Har en sånn historie jeg og. Jeg har fryktelig mange hvite t-skjorter  hjemme fordi brutter'n før trykka t-skjorter. De er helt hvite uten noe skrift på, så derfor skrev jeg "Flappyhandski" på t-skjorta og gikk med den på skolen i dag :D Min bestekompis og mange andre heier på Arsenal, så de klikka helt  :P
« Siste redigering: 08. Nov. 2010, 18:34 av Simmio »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #230 på: 08. Nov. 2010, 18:45 »

Resultatet av dagens mobbing! Denne lever jeg lenge på. Fikk mye tyn etter 4-0 i ligacupen av kompisen min, så dette ba han bare om!

Ei heller dum den t-skjorta di Simmio ;)

Simmio

• Gjest
« Svar #231 på: 08. Nov. 2010, 18:51 »
Haha, du vet ikke hvor mye tyn jeg fikk i fjor du, hver eneste gang det var diskusjoner om Premier League var det sånn; Men Newcastle er ikke i Premier League vel Simmi (Kallenavnet mitt.)? :P

Det var så deilig å mobbe dem litt for en gangs skyld.

De var forøvrig enig "Flappyhandski"  :P

Peter

• Gjest
« Svar #232 på: 08. Nov. 2010, 18:54 »
Haha, du vet ikke hvor mye tyn jeg fikk i fjor du, hver eneste gang det var diskusjoner om Premier League var det sånn; Men Newcastle er ikke i Premier League vel Simmi (Kallenavnet mitt.)? :P

Faktisk en helt identisk med meg og. Vennen min har kalt Fabianski for dette før derimot, så han gikk lett med på den!

Simmio

• Gjest
« Svar #233 på: 08. Nov. 2010, 18:57 »

Faktisk en helt identisk med meg og. Vennen min har kalt Fabianski for dette før derimot, så han gikk lett med på den!

Ja mine venner hadde også hørt om "Flappyhandski" før. Mente at de var enig at det var en tabbe av Fabianski og var enig i at det var "Flappyhandski"

Uttrykte meg litt dårlig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 08. Nov. 2010, 18:58 »

Resultatet av dagens mobbing! Denne lever jeg lenge på. Fikk mye tyn etter 4-0 i ligacupen av kompisen min, så dette ba han bare om!

Hva er nr hennes a Anders?? ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 08. Nov. 2010, 21:07 »
BBC-referatet jeg la ut på megaupload er fortsatt ikke tilgjengelig..Har lagt det ut på nytt.. Passord :Chris

http://hotfile.com/dl/81294171/eed696b/nvsar.rar.html

I analysen så de på Enrique og ikke minst Simpson. Sistnevnte hadde, som dere vil se, flere meget viktige involveringer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #236 på: 08. Nov. 2010, 21:47 »

Hva er nr hennes a Anders?? ;)

Tror nok ikke vedkommende er veldig happy om jeg poster nr hennes. Men hvis det er en trøst Daniel, er det ofte brukt ;)

Du får holde deg til den nevnte mora i Simpson-tråden ;)
« Siste redigering: 08. Nov. 2010, 21:49 av Anders »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 08. Nov. 2010, 21:50 »
Hehe, damer i Newcastle-drakt er alltid interessant vettu! (Nesten alltid ihvertfall :) )

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #238 på: 08. Nov. 2010, 21:56 »
Helt klart!
Var ganske lett å overtale henne til å ta den på :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 08. Nov. 2010, 23:55 »
BBC-referatet jeg la ut på megaupload er fortsatt ikke tilgjengelig..Har lagt det ut på nytt.. Passord :Chris

http://hotfile.com/dl/81294171/eed696b/nvsar.rar.html

I analysen så de på Enrique og ikke minst Simpson. Sistnevnte hadde, som dere vil se, flere meget viktige involveringer.

Jeg har mac....vet du åssen jeg får åpnet den fila?? Har lasta den ned altså...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM