20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 7.November kl.14.30  (Lest 37593 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 7.November kl.14.30
« på: 03. Nov. 2010, 23:05 »
Ny tur til London for Newcastle på søndag. Vi har vært i hovedstaden to ganger(Chelsea og West Ham) i høst og vunnet begge.

Preview kommer iløpet av morgendagen.

Tør Hughton å kline til med 4-4-2? Blir det poeng eller stortap med hjem til Tyneside?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle 7.November kl.14.30
« Svar #1 på: 03. Nov. 2010, 23:41 »
Håper CH kliner til med 4-4-2. Blir en sinnsykt spennende kamp, tror jeg.
Nei.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Nov. 2010, 00:29 »
Never change a winning team!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Nov. 2010, 07:38 »
Hvis ikke Walcott og Fabregas starter, kan dette bli stygge sifre for dem. De sliter mot hodesterke og fysiske lag. Er ikke sjans i havet at de klarer å nekte både Nolan, Shola, Colo,Carroll og Williamson i løpet av en hel kamp. Er vi like effektive som sist tror jeg vi kan vinne med 3-4 mål.

Og ja jeg er ekstremt positiv denne gangen:) Men jeg sitter med akkurat samme følelse som da Molde skulle spille borte mot Haugesund. Var 100% sikker på moldeseier.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Nov. 2010, 09:29 »
Hvis ikke Walcott og Fabregas starter, kan dette bli stygge sifre for dem. De sliter mot hodesterke og fysiske lag. Er ikke sjans i havet at de klarer å nekte både Nolan, Shola, Colo,Carroll og Williamson i løpet av en hel kamp.

Her tror jeg du er inne på noe veldig viktig! To av målene og flere farligheter mot S'land kom etter corner, og det virker som gutta øver mye på dette. Oppstillinger og bevegelser i boksen på dødball i årets Newcastle-lag er absolutt noe av det bedre jeg har sett. Nøkkelen blir å komme til disse sjansene.

Derfor mener jeg det er viktig å fortsette med samme lag, for å beholde både Carroll og Ameobi i boksen i disse situasjonene. Forøvrig var det vel ingen som spilte seg ut av laget sist. Og ja, jeg er også optimist, men hvem er ikke det etter to strake? Vi må heller ikke bli skuffet over tap i denne, er ikke på Emirates vi skal sikre poengene...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Nov. 2010, 10:03 »
I tillegg ligger alt til rette for at vi skal slå dem også. Arse hadde kamp i går, lang flytur, og Walcott og Fabregas er kanskje ute. Nå har vi virkelig muligheten..
« Siste redigering: 04. Nov. 2010, 10:39 av InspectorC »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Nov. 2010, 10:28 »
Walcott også? Det er i så fall godt nytt for oss... Ble han skada i går han da?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Nov. 2010, 12:33 »
3-4 målsseier? ;D æhæhæhæ! Kan du sende et par av de pillene til meg også!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Nov. 2010, 12:37 »
Går nok på en smell her, dessverre. Tipper 2-0 til Arsenal

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Nov. 2010, 13:08 »
Husker londonsyndromet vårt fra de siste sesongene. Husker att det bla måtte tryllerier fra Uri Geller til for at vi skulle vinne på Highbury, der jeg tror vi vant 2-3 til slutt. Mener det gikk mange, mange år uten at vi klarte å vinne i London. Nå har vi jo vridd oss ut av det gamle mönsteret med seire borte mot Everton (ja, jeg vet, ikke ldn, men et garantert poengtap de siste 10 årene), West Ham og så slo Newcastle reserver Chelsea reserver borte.

Typisk med et realt tap mot Arsenal nå. Om man skal lese mönsteret denne sesongen så ligger jo alt til rette for et tap. Men, OM vi overraskende nok skulle klare å spille som vi gjorde mot mackems, så er det ingen tvil om at vi kan skape en dårlig dag for A'nal. Tiote og Barton blir nökkelmenn om de fortsetter storspillet. Det gleder meg STORT at Barton for förste gang presterer over tid for klubben.

Så er det bare å be til Gud om at Perch blir hjemme i Newcastle i helgen. Hver gang det kreves en avgjörende handling fra ham på banen sitter jeg på nåler.

Tror dere vi går veldig defensivt inn?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Nov. 2010, 13:13 »
Hvis ikke Walcott og Fabregas starter, kan dette bli stygge sifre for dem. De sliter mot hodesterke og fysiske lag. Er ikke sjans i havet at de klarer å nekte både Nolan, Shola, Colo,Carroll og Williamson i løpet av en hel kamp. Er vi like effektive som sist tror jeg vi kan vinne med 3-4 mål.

Dagens latter takket være deg, ihvertfall... Hvis du tror vi vinner med 3-4 mål bør du i hvertfall tippe. Ser oddsen for ren seier allerede er over 10.00!

Men for å snakke realistisk; SAMME LAG SOM SIST! Kanskje vi klarer å rane til oss en uavgjort/ ettmålsseier?

Og hvorfor snakker folk om at Walcott ikke spiller? Han spilte jo mot Shaktar! Ble han skadet der?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Nov. 2010, 13:22 »
Hehe! Ikke rart dere lurer på om jeg har gått på piller! Men jeg har klokketro på storseier, så lenge Fabregas ikke spiller vel å merke (!!) Hørte rykter om at Walcott var småskadet, men det var kanskje feil det. Spilte i går så jeg..Men det spiller vel ingen rolle, vi har oksen på hans side...Stakkars Walcott :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Nov. 2010, 13:30 »
Akkurat som ikke Arsenal har nok spillere å sette inn selv om Fabregas ikke skulle spiller... :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 04. Nov. 2010, 13:38 »
Du mener vi kommer til å gruse Arsenal uten Fabregas i lufta, spesielt på cornere... Men hvis Fabregas er med, så vil vi være svekket i luftrommet, er det det du prøver å si?  ;D Cesc Fabregas - LUFTENS BARON!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04. Nov. 2010, 13:53 »
Haha! Følg med nå Eivind. Arsenal med og uten Fabregas er to forskjellige lag som sagt. Han har drivet, og han har noen vanvittige til pasninger. Og når Arse får ballen til å gå fort langs bakken, er de vanskelige å ta. Da kan det være en fare for at hverken Nolan, Simpson og Williamson ikke klarer å henge med i svingene.  Fabregas er mao. flink til å fart i spillet. Arsenal uten Fabregas derimot, har en tendens til å gå seg fast. Dvs for mange småpasninger som er lite konstruktive. Drivet mangler, og de skal alltid prøve å komme seg gjennom på små flater. Da er de lettere å ta, pga sin svake fysikk. Forhåpentligvis kommer vi til å få noen overganger, og noen dødballer. Vi skal være overlegne i hodespillet. Og er vi effektive kan Castle derfor igjen overraske...