20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal 27. oktober kl.20.45 (CARLING CUP 4.runde)  (Lest 33331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal 27. oktober kl.20.45 (CARLING CUP 4.runde)
« Svar #165 på: 27. Okt. 2010, 22:39 »
Hva faen er dette? kjeepertrening for Krul. Stiller med verdens dårligste forsvarsfirer mot Arsenal. Får en dommer som er drita full. Greit at Hughton skal spare spillere, men en får ikke talenter til å blomstre ved at de ikke spiller med andre gode spillere!
Elendig uttak, og det viser hans hensikter ved å ikke satse på cupen, noe som er ekstremt synd med tanke på Chelsea kampen.
Andreas Martins

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 27. Okt. 2010, 22:41 »
Resultatet sier ikke det fnugg av hvordan kampen var. Dritt. To flaksemal, og alle marginer var blodrøde. Irriterer meg grenseløst....
Who else...... Alan Shearer

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 27. Okt. 2010, 22:42 »
Vuckic viste fine takter i dag, det samme gjorde Ranger. Ranger bør få nye fotballsko av CH. Krul var god i dag, utenom skåringen.
Kadar slet mest av unggutta.

Jeg er skuffet over de etablerte som startet minus Smith som gikk forran i 1.omgang. Carroll, Jonas og Barton gjør gode innhopp.

Det spørs om vi ikke må hanlde vår 4. høyrebak i januarvinduet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #168 på: 27. Okt. 2010, 22:43 »
Dårlig kamp, som ble som alle regnet med. Men likevel ljuger resultatet mye synes jeg.
2-0 eller 3-1 hadde vært et greit resultat.

Vukic viser at han er en god spiller, der har vi et bra tallent for fremtiden.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 27. Okt. 2010, 22:44 »
Jeg mener resultater er ganske greit i forhold til kampen. Arsenal styrer alt. Burde ledet minst 2-0 til pause. Det burde stått 4-1 eller 4-2. Men Arsenal fortjente de 4 målene slik som vi spilte idag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 27. Okt. 2010, 22:45 »
man skal aldri hoppe i taket etter å ha tapt 0-4...

men jeg ser lyspunkter. Ranger er en mann for framtiden. Vucic har vist sitt potensiale. Perch har vist at han kan spille backup i midtforsvaret. jepp det var det :)

Jeg savner nå å se en redning ifra Krul. Krul har ennå til gode denne sesongen å vinne en kamp for oss. Greit.. han er veldig uheldig som får ballen i bakhue... men han har rotet det til med sin boksing. I siste spilleminutt viser Arsenal keeperen på samme alder hvordan en boksing i den posisjonen skal utføres... Arsenal keeperen hadde også en fantastisk redning på Taylor frisparket..

Vi skal ha tillit til vårt talent i mål, men jeg er ikke ekstremt imponert. Han er ingen matchvinner for oss ennå.

Ranger er framfor Løven i spisskøen. hadde han hatt friskebein på slutten av kampen så hadde han og Carrol lekt med Arsenal forsvaret. Barton viser sine skills. Jeg har troen på seier til helga :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #171 på: 27. Okt. 2010, 22:46 »
Ranger var også god idag, han burde spille på topp sammen med Carroll.
EN med enorm fart og en som er konge i lufta. Det er et spisspar det kan lukte svidd av om Ranger får prøve seg litt mer, og får litt mer fotballforståelse.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 27. Okt. 2010, 22:49 »
Digger ranger, og håper virkelig at han får sjansen oftere
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 27. Okt. 2010, 22:57 »
Hadde Ranger hatt et lite snev av fotballforståelse, teknikk, kroppsbeherskelse og skruknotter hadde han allerede vert meir enn god nok for a-laget. Sånn som det er no blir det alt for masse nesten, og for lite sluttprodukt.

Krul 5. grei kamp sett bort fra 1.målet

Raylor 4. Dårlig kamp. Elendig defensivt. Gode dødballer
Perch 6. Grei i duellspillet og spiller enkelt
Williamson 6. Samme som Perch
Kadar 3. Elendig kamp på backen. Blir eigd av Wallcott, og bidrar null fremover
Routledge 6. Prøver, og får for det. Viser tendenser, men aldri noe sluttprodukt
Smith 6. Lite innvolvert, men jobber som alltid bra og gir alt. Kanonskudd i 1.omgang
Vuckic 7. I lag med Ranger den beste av starterene i dag. Bra i duellene og slepen teknisk. Nesten en fantastisk ball til Carroll i 2.omgang
Guthrie 5. Ikkje i form. Prøver å sette i gang, men mister ballen for masse. Skyld i en av Arsenals siste mål
Løven 3. Var han på banen?
Ranger 7. Jobber som en helt, og skaper problemer for Arsenal. Burde scoret

Alle innbytterne er av en annen klasse enn dei som starta i dag. Ser tydlig at vi ikkje har bredden til å konkurrere mot Arsenal med dei nest beste

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 27. Okt. 2010, 22:59 »
Dette var 79 bortkastede penger. Canal+ med en forbanna idiot av en svenske som kommentator.

Mye av kampen var sånn ok, men det minna om en kamp på FIFA der alt går virkelig til helvete. Henger brukbart med men motstanderen valser igjennom og scorer nesten uberørt. Likevel synes jeg 4-0 var i overkant etter spill og sjanser. Szsezsny (?) i Arsenal-målet var meget habil. Ranger var vår bestemann etter min mening. Backene forferdelige. Smith og Routledge får godkjent. Løvenkrands må vi prøve og selge i januar hvis noen vil betale for ham. Guthrie langt unna kampform. Vuckic var tidvis bra, men mye usynlig.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 27. Okt. 2010, 23:01 »
Dette var 79 bortkastede penger. Canal+ med en forbanna idiot av en svenske som kommentator.

Mye av kampen var sånn ok, men det minna om en kamp på FIFA der alt går virkelig til helvete. Henger brukbart med men motstanderen valser igjennom og scorer nesten uberørt. Likevel synes jeg 4-0 var i overkant etter spill og sjanser. Szsezsny (?) i Arsenal-målet var meget habil. Ranger var vår bestemann etter min mening. Backene forferdelige. Smith og Routledge får godkjent. Løvenkrands må vi prøve og selge i januar hvis noen vil betale for ham. Guthrie langt unna kampform. Vuckic var tidvis bra, men mye usynlig.

Haha, tenkte akkurat det samme med det FIFA greiene :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 27. Okt. 2010, 23:06 »
Dette var aldri noen 4-0 kamp, og jeg syns faktisk vi spillmessig fremover gjorde ting greit. Løvenkrands er helt elendig - han har ikke gjort stort annet enn å kaste vekk en svær sjanse mot Chelski denne sesongen. Ranger BØR være fremfor i køa, viser dunger av potensiale iløpet av denne kampen. Ikke alltid han lykkes, men han viser flere ganger glimrende nærteknikk, og gir Arsenalforsvaret mye tyn. I tillegg er han kjapp.
Vuckic viste også mye potensiale - stor motor, god fysikk og flere gode pasninger. Smith viser at han er kamphungrig - det blir litt for mye utover i andreomgang, og han står etterhvert i fare for å bli sendt av banen. Fortsatt var han kanskje vår beste sammens med Vuckic og Ranger i dag.
Samtidig vil jeg faktisk berømme Perch - i dag spilte han faktisk til godkjent, antakeligvis hans beste kamp i Newcastle-drakta. Virker langt tryggere her som stopper, enn han er som back. I tillegg hadde stopperne våre en stri tørn, all den tid begge backene våre fungerer som klassiske rundingsbøyer. Elendige kamper av begge to. Ellers - som dere påpeker - Guthrie er enda rusten.

Dommeren får forøvrig stryk. Sjokkerende greier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 27. Okt. 2010, 23:11 »
Typisk å skylde på dommeren etter en slik kamp... Gjorde etter min mening ingen glassklase feil...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 27. Okt. 2010, 23:16 »
Om du hinter til meg skriver jeg aldri at han er skyld i at vi taper - men andremålet til Arsenal er høyst tvilsomt. Helt klart at Bendtner fra sin offsideposisjon påvirker spillet veldig da han veldig åpenlyst søker seg inn i Williamsons løpebane.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 27. Okt. 2010, 23:17 »
Typisk å skylde på dommeren etter en slik kamp... Gjorde etter min mening ingen glassklase feil...
0-2 målet er en blemme ut av en annen verden. Ellers gjorde han ingen store feil. Arsenal skulle vel brått hatt en straffe de også da Perch handsa i feltet.