20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal 27. oktober kl.20.45 (CARLING CUP 4.runde)  (Lest 33345 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Arsenal 27. oktober kl.20.45 (CARLING CUP 4.runde)
« Svar #105 på: 27. Okt. 2010, 21:36 »
Stakkar Krul. Har vært helt konge frem til 44min. Går hodeløst ut i feltet, feilbergner og mister hodet på returen.

Det kunne sett mye verre ut. Vi har vært heldige. Vi har vært farlig frempå ved et par anledninger. Raylor viser gang på gang at han ikke fortjener å starte i Ligaen. Blir brukt som rundingsbøye på sin kant. Guthrie er også langt fra toppform.

Blir spennende å se hva CH foretar seg i pausen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 27. Okt. 2010, 21:39 »
Var ok utboksing egentlig. I etterkant ble han jo lurt av den arsespilleren som skulle heade ballen men som bommet fullstendig. Dermed kom ballen raskere på Krul enn han forventet. Men ellers har han gort en benparade Harps garantert ikke ville ha klart. Sånt må vi forvente at en ung keeper. Glad det kommer i en ubetydelig cup og ikke i PL. Given hadde et par mye større brølere i hver sesong i begynnelse av sin castlekarriere. Og Krul er mye yngre og allerede på et høyt nivå.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #107 på: 27. Okt. 2010, 21:39 »
Krul har ingen grunn til å gå ut i den første duellen, da det er altfor mange spillere der. Spesielt når han må rygge.

Er ikke helt heldig heading på streken der, men den kommer nok ganske så overraskende på.
Så Krul og Raylor må nok dele skylden, men mest Krul i mine øyne.

Ellers har det tidvis vært positivt. Håper vi klarer å holde på ballen mer enn 5 sek om gangen i andre omgang, og skaper noen sjanser :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #108 på: 27. Okt. 2010, 21:41 »
Når i HELVETE skal vi ha litt flaks. Slippe inn rett før pause, nei den har eg ALDRI sett før.

Vi har no vist at vi kan komme tilbake i kamper. Men fy faen så irriterende.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 27. Okt. 2010, 21:42 »
Ok utboksning? Var jo en forsvarer som heada ballen ut, da Krul fløy forbi..

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #110 på: 27. Okt. 2010, 21:43 »
Det som er mest utrolig er at Perch faktisk ikke er involvert i den scoringen :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 27. Okt. 2010, 21:44 »
Raylor har uansett vist hvorfor CH ikke bruker ham på høyreback. Perch har klart seg overraskende godt mot Walcott.Klura det til i boksen da, var en klar straffe. Men han holder jammen meg samme fart som Walcott, men sistnevnte førte jo ballen. Likevel ikke verst. Midtbanen vår må komme mer med i spillet. Guthrie er nødt til å ta ansvar i det offensive spillet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 27. Okt. 2010, 21:45 »
Det var nettopp dette jeg mente forrige helg da jeg sa at Krul fortsatt har mye å lære, kanskje jeg ikke skal bli overhøvlet denne gangen. Han gjør mye rart til tider, men har samtidig et høyere toppnivå enn Harper. I utgangspunktet vil jeg at vi skal satse på Krul i tiden fremover i stedet for å kjøre inn Harper. Men da må vi forvente sånne blemmer som i dag...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #113 på: 27. Okt. 2010, 21:48 »
I utgangspunktet vil jeg at vi skal satse på Krul i tiden fremover i stedet for å kjøre inn Harper. Men da må vi forvente sånne blemmer som i dag...

Er helt enig med deg her. Og jeg føler vi har råd til noen få blemmer som dette. I en cupkamp kan det bli direkte utslagsgivende, men i løpet av 38 PL-kamper jevner det seg nok ut.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 27. Okt. 2010, 21:48 »
Enig Kesse. Han bommet vel på ballen ja nufc4life. Så du har rett i at han burde holdt seg på streken. Men dette må gutten bare lære gjennom kamper. Er vel kanskje en av de vanskeligste avgjørelsene en keeper tar i løpet av en kamp: Skal han stå på strek, eller skal han ut i feltet. Synes ellers i kampene at Krul har spilt prikkfritt Kesse. Klarer ikke å påpeke noen grove feil gjort i PL.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 27. Okt. 2010, 21:48 »
Krul viser uansett stort potensial. Mister ikke troen på ham selv om denne hårreisende utrykkingen. Slike feilberegninger ser vi hver runde i TL, og ofte i PL av langt mer etablerte keepere. Det er ikke alltid det blir mål. desverre fikk vi et imot oss nå.

Håper vi bytter Carroll med Løven. Så kan vi bruke farten til Ranger i bakrommet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 27. Okt. 2010, 21:50 »
typisk smith takling :P

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 27. Okt. 2010, 21:55 »
Var ell ikke akkurat dette han trengte for selvtilliten foran helgens runde

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 27. Okt. 2010, 21:58 »
HERREGUD for en inkompetent dommer!!! Bender stopper jo Williamson...!!!Da drar han jo nytte av offsideposisjonen sin.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 27. Okt. 2010, 21:58 »
Jævla Bendtner.

Hva skjer med forsvaret? Kadar følger ikke med.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /