20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal 27. oktober kl.20.45 (CARLING CUP 4.runde)  (Lest 33290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Er overbevist om at vi kommer til å vinne denne kampen og en semi. Scum flakset seg videre i går, og kommer til å flakse seg til en dårlig mostander i semien hvor de også flakser seg til en finaleplass. Der møter de oss. Den kampen kommer vi til å tape forbanna ufortjent. Akkurat som vi har gjort i alle de andre finaler vi har vært i. ARGH!
hahaha, godt du tar det på forskudd :P

Jeg tipper vi vinner ikveld, også møter vi manu borte i neste runde, men vi vinner den også. Vi kommer oss helt til finalen, hvor vi møter et lag vi absolutt burde klare  å slå, men vi taper meget ufortjent, i klassisk newcastlestil :(

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
Noen som vet hvordan ståa er med Xisco? Kanskje han begynner på venstre kanten i kveld?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Hehe. Er hellig overbevist om at Carling Cup-eventyret vårt ender i kveld.
Tror laget til Arsenal rett og slett blir for sterkt..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hehe. Er hellig overbevist om at Carling Cup-eventyret vårt ender i kveld.
Tror laget til Arsenal rett og slett blir for sterkt..

Det tror jeg også, MEN jeg var like sikker på at vi skulle tape mot Chelsea. Da hadde vi en sånn dag som vi har 1 av 15 ganger, og da kan vi slå hvem som helst. Et lite håp har man alltid!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Må si det er en pen odds på Hc (1-0) på Arsenal i dag! 3.00 på nordicbet har jeg benyttet meg ganske så kraftig av.

I dag tipper jeg vi taper stort. Perch, Kadar og Ferguson (hvis de spiller) blir lett match for Walcott og Bendtner, dessverre. I hvertfall hvis vi skulle finne på å spille Perch sentralt. Da ville katastrofen være et faktum.

Nei, vi får håpe på griseflaks, men aller viktigst: INGEN SKADER!

Tips: 0-3

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Ferguson har da gjort en meget god jobb i de kampene han har spilt, så jeg tror ikke han kommer til å bli en "lett match" for Arsenal's spillere. Der har vi en unggutt jeg har troa på, gitt.
Nei.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Selvsagt er han et stort talent, men tror du det holder med én god kamp på høyeste nivå (nei, jeg regner ikke Accrington Stanley som noe topplag), for å blir regnet som en som kan hamle opp med Theo Walcott?

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Selvsagt er han et stort talent, men tror du det holder med én god kamp på høyeste nivå (nei, jeg regner ikke Accrington Stanley som noe topplag), for å blir regnet som en som kan hamle opp med Theo Walcott?
Da tror jeg ikke at Ferguson kan gjøre det mye dårligere enn de andre i forsvarsstallen vår. Styrken til Walcott ligger i farta, noe som betyr at han har minst en stor fordel mot samtlige av våre forsvarsspillere
Gan canny doon Toon!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Har du sett José Enrique?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Må si det er en pen odds på Hc (1-0) på Arsenal i dag! 3.00 på nordicbet har jeg benyttet meg ganske så kraftig av.
Fikk 3,35 hos Unibet. Så at NT fleska til med 3,60. Tror også vi taper ganske så klart i dag dessverre :(

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
unibet streamer kampen gratis ;)
WE like! ;)

expekt ser eg også har stream! :)

Vakkert! Da kan eg velge og vrake i kveld ;)
må man signe opp?

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bruker selv Bet365, men er det noen av de andre beting sidene som streamer i bedre kvalitet?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Du må signe opp ja, men du trenger ikke gjøre noen innskudd, så det er helt gratis.
Theo: jeg tror alle bettingsidene opperer med samme stream, så det er ingen av de du får i fullskjerm desverre.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
nå har jeg satt 200kr på at vi taper med 2 mål, og at Villa slår Burnley med 2 mål.
8 i odds.

Tror unibet har justert oddsen på Arsenalseier med Hc. Er nede i 3 nå. Var litt seint ute :(
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Laget visst nok

NUFC: Krul; R.Taylor, Williamson, Kadar, Perch; Guthrie, Smith, Vuckic, Routledge; Ranger, Lovenkrands

Greit det...