20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal 27. oktober kl.20.45 (CARLING CUP 4.runde)  (Lest 33335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Faen, 3-2  :(

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Wolves hadde noen sjangser de VIRKELIG burde satt. Kjipt resultat, og lite fortjent, spør du meg.

Men jaja, sånn kan det går.
Nei.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Frykter Walcott blir for rask for vårt forsvar... 3-1 til arsenal (med forbehold om at jeg driter meg ut selvsagtt :P )
Gan canny doon Toon!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Wenger sier i et intervju med ATVO at det vil bli 80 % førstelagsspillere, "the youngsters" som er med i troppen er Eastmond, JET og Lansbury + Szczesny. Han sier også at Walcott og Koscielny mest sannsynlig vil starte

Hentet fra gunners.no

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Er det noen som har testet web tven til canalplus før? Kjenner til en som så en landskap der og mente at kvaliteten var horibel. Vurderer om jeg skal kjøpe kampbillett eller ikke i kveld.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Tror muligheten til en god gratis stream er meget gode. Fox Soccer Plus i USA sender kampen, og der bruker det å komme svært gode og stabile streamer fra.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Har enda igjen av prøvetida på C+ Fotball etter at vi fikk oss ny dekoder - sweet :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Er det noen som har testet web tven til canalplus før? Kjenner til en som så en landskap der og mente at kvaliteten var horibel. Vurderer om jeg skal kjøpe kampbillett eller ikke i kveld.
Jeg så chelsea-nufc på web-tven. Ikke noe problemer med hakking eller signalbrudd. Kvaliteten var ca den samme som tv2sumo, men jeg husker ikke om det var HD-oppløsning. Lyden var ok.
Var ganske fornøyd alt i alt, da man kunne velge mellom tre forskjellige type avspillere, og de bruker ikke det silverlight-tullet som tv2 har.
Gan canny doon Toon!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tror muligheten til en god gratis stream er meget gode. Fox Soccer Plus i USA sender kampen, og der bruker det å komme svært gode og stabile streamer fra.
STRÅLENDE ;D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
unibet streamer kampen gratis ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Bet 365 viser den også, god stream
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg så chelsea-nufc på web-tven. Ikke noe problemer med hakking eller signalbrudd. Kvaliteten var ca den samme som tv2sumo, men jeg husker ikke om det var HD-oppløsning. Lyden var ok.
Var ganske fornøyd alt i alt, da man kunne velge mellom tre forskjellige type avspillere, og de bruker ikke det silverlight-tullet som tv2 har.

Jeg syns jo at silverlight er den klart beste avspilleren, jeg da. Og kvaliteten var okei - men den var ikke på nivå med Sumo overhodet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Er overbevist om at vi kommer til å vinne denne kampen og en semi. Scum flakset seg videre i går, og kommer til å flakse seg til en dårlig mostander i semien hvor de også flakser seg til en finaleplass. Der møter de oss. Den kampen kommer vi til å tape forbanna ufortjent. Akkurat som vi har gjort i alle de andre finaler vi har vært i. ARGH!

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
noen som skal se kampen på pub i oslo idag?

Glad jeg var der!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Noen som har peiling på hvordan man får skjermen større på bet365.com sin stream?? Var bra kvalitet på den streamen !

Blir vanskelig kamp i dag, men tipper på 1-0 seier etter mål av Ranger
Newcastlesupporter siden 1992