20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Arsenal 27. oktober kl.20.45 (CARLING CUP 4.runde)  (Lest 33402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi er massive underdogs spør du meg, når vi skal spille med et reservepreget lag. Wenger og Fabregas gav også uttrykk for at de ville satse nå på onsdag i helga, så det blir spennende å se hvor mange spillere Wenger velger å spare. Uansett anser jeg Arsenal for å være favoritter her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tipper vi får ein leksjon og taper 0-3. Våre unggutar verkar til å mangle ein del av det Arsenal-gutane har erverva gjennom fleire sesongar med LC. Reknar også med at fleire på vår midtbane kjem til å vere underlegne Arsenal sine menn i tempo.

Men håpar eg tek feil.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Vi har en fordel av at vi har tre kamper på åtte dager, mens Arsenal har tre kamper på seks dager. Tror faktisk vi har en gyllen mulighet til å gå videre her, og håper vi ikke spiller med et alt for reservepreget lag. Burde være mulig å for godt trente spillere som Enrique og Jonas å spille tre kamper på åtte dager. Håper på dette laget:

Krul
Raylor - Willy/Colo - Kadar - Enrique
Routledge - Guthrie - Smith - Jonas
Ranger - Løven
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Både CH og AW har uttrykket at de kommer til å stille med sterke, men unge lag. Tipper vi stiller rimelig likt som mot Chelski, og Arsenal gir nok Ramsey og andre talenter en go
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Enrique er den siste som skal spille denne kampen ihvertfall! Blir han skadet er vi rævkjørt til de grader.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
Av de som spilte på lørdag, er det vel egentlig kun Krul som bør spille. Han må få så mange kamper som mulig nå, da Harper antageligvis kommer til å bli førstekeeper igjen så fort han er skadefri. Liker tankegangen til Hughton når det gjelder ligacupen. Helt riktig å bruke unggutter og "b-laget" i en slik cup, og heller ha noen rutinerte på benken som ev kan komme inn og avgjøre mot slutten dersom det trengs.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Shane Ferguson stepper nok inn for Enrique
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
Vela - Bendtner - JET

Rosicky - Denilson - Lansbury

Gibbs - Kosicelny - Squillaci - Eboue

Szczesny

Dette er laget gunners.no tror de kommer til å stille med.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Det er jo et godt PL-lag det der da.
Regner med at vi taper, dessverre. Hadde ikke lokalderbyet vært til helgen, hadde jeg ønsket at vi stilte med omtrent våre beste. Ikke umulig ta å hele dritten.

Men ligaen er a-prioritet, så vi får ta LC et annet år ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Det er jo et godt PL-lag det der da.
Regner med at vi taper, dessverre. Hadde ikke lokalderbyet vært til helgen, hadde jeg ønsket at vi stilte med omtrent våre beste. Ikke umulig ta å hele dritten.

Men ligaen er a-prioritet, så vi får ta LC et annet år ;)

Enig i det siste, at vi skal satse på Carling cup et anna år og prioritere PL i år. Men tanken på at det etter denne kampen kun er United som står igjen av dei store, gjør  dette til et lite dilemma :P Men for å si det sånn, tror laget Chelsea stilte var minst like bra som det foreslåtte Arsenal laget :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Var litt ironisk den siste linja der. Selv om jeg mener det, er det slik jeg vil det skal være helt offisielt. Men gjør meg ingen ting om Hughton opplyser at vi er veldig nærme Wembley med seier i morgen ;)
Altså, jeg er mer enn klar for et trofe. Da gir jeg beng i om det er LC, eller CL (satt på spissen).
Men jeg har ordentlig troa på at vi kan klare oss i PL i år, selv om vi på papiret er kanskje litt dårligere enn sist sesong i PL. Men det er en annen sak.
Skulle vi klare å danke ut Arsenal, noe som virkelig er en prestasjon, er det som du sier bare Man Utd igjen. En del andre gode lag også selvfølgelig, men bare de som er av de virkelig store.
Jeg vil at vi skal satse på LC. Når vi først har kommet så langt. LC har spilt oss mange puss før, så synes vi burde vinne dette trofeet for en gangs skyld ;)
Tror faktisk det ikke ville ha vært en altfor stor distraksjon å satse her :P

EDIT: Lag som sannsynligvis overlever runden er; Man Utd, Birmingham, Ipswich, WBA, Wigan, Villa, Arsenal og Stoke.
Bytter vi ut Arsenal med Newcastle, er det bare Man Utd jeg hadde vært veldig redd for å møte. :P
« Siste redigering: 26. Okt. 2010, 19:07 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Alekss

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Deilig om vi kommer langt i Carling-cup. Dette siden de fleste av de store laga nedprioriterer denne cupen, synes jeg vi skal prøve å gå for en etterlengtet pokal.'
Det ville gitt oss en enorm guts og giv til å gjøre det bra i PL resten av sesongen !

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
EDIT: Lag som sannsynligvis overlever runden er; Man Utd, Birmingham, Ipswich, WBA, Wigan, Villa, Arsenal og Stoke.
Bytter vi ut Arsenal med Newcastle, er det bare Man Utd jeg hadde vært veldig redd for å møte. :P
[/quote]

Hadde vært så jævlig klassisk Newcastle å gå på tap mot f.eks. Birmingham i neste runde..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Tenk om Manu skulle tape denne. Vi vil da ha den største muligheten til Trofe på mange år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jævla Chicita ville det annerledes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida