20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 450135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2895 på: 01. Feb. 2011, 00:27 »
Vår nye nr 9 bør være Romelu Lukaku , bruk pengene på han, eller vertfall 200 av di...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2896 på: 01. Feb. 2011, 00:29 »
Ja, hold hode over vannet denne sesongen. Hører jeg no piss om no transferfunds til sommeren klikker det for meg
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Grievous

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2897 på: 01. Feb. 2011, 00:31 »
Vår nye nr 9 bør være Romelu Lukaku , bruk pengene på han, eller vertfall 200 av di...

+1 !! Fantastisk talent.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2898 på: 01. Feb. 2011, 00:37 »
keep dreaming! Lukaku og andre gode spillere/talenter! Vi får ikke spillere av det kaliberet! Drøm videre, så får vi bare håpe at dette var et ufint mareritt
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2899 på: 01. Feb. 2011, 00:48 »
Nå skal resten av laget bare gi faen i judasen, og spille bedre enn noen gang! Satser på at midtbanen klarer skore mål, så får ameobi/best/løven/ranger være statister! Prøve vinne en hodeduell eller to, gjort en bra jobb da

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2900 på: 01. Feb. 2011, 00:50 »
keep dreaming! Lukaku og andre gode spillere/talenter! Vi får ikke spillere av det kaliberet! Drøm videre, så får vi bare håpe at dette var et ufint mareritt

Ben Arfa?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2901 på: 01. Feb. 2011, 00:55 »
Newcastle's most famous No 9, Alan Shearer, said:
 'I think (the fans) will be angry. Andy Carroll has just recently signed a new contract. And after listening to Andy say he wants to stay at Newcastle, and listening to the chief executive and the owner and the manager saying he was going nowhere, they'll be disappointed because they don't want to see their top player go.
'The fans are not really interested in the financial side of things. But from the club's point of view, you've got to say that £35m is just an incredible amount of money. It's only a good deal if they go out and spend £35m- 40m on replacing him.'

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1352347/Andy-Carroll-sparks-outrage-Newcastle-United-fans.html#ixzz1Cf0McTj5
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2903 på: 01. Feb. 2011, 00:57 »
Newcastle's most famous No 9, Alan Shearer, said:
 'I think (the fans) will be angry. Andy Carroll has just recently signed a new contract. And after listening to Andy say he wants to stay at Newcastle, and listening to the chief executive and the owner and the manager saying he was going nowhere, they'll be disappointed because they don't want to see their top player go.
'The fans are not really interested in the financial side of things. But from the club's point of view, you've got to say that £35m is just an incredible amount of money. It's only a good deal if they go out and spend £35m- 40m on replacing him.'

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1352347/Andy-Carroll-sparks-outrage-Newcastle-United-fans.html#ixzz1Cf0McTj5

Kom meg i forkjøpet. :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2904 på: 01. Feb. 2011, 01:03 »
Og ver så snill: Vent til litt ut på våren før en ny transfer-tråd blir laget ! Veit dog at den nok er oppe i morra en gang :/

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2905 på: 01. Feb. 2011, 01:07 »

Ben Arfa?

Var det FØR eller ETTER vi solgte scumroll? Stemmer det! Det var ETTER! NÅ kan vi glemme å få spillere som er klasse! Man blir ikke bedre av å selge unna de beste spillerne vi har
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2906 på: 01. Feb. 2011, 01:10 »
Bit meg i barten, men jeg er jaggumeg ikke sikker på at Carroll var trekkplasteret som fikk Ben Arfa til å komme... Jesus, det er bare ÉN spiller, 35 mill pund kan forsterke laget ganske kraftig i sommer. Jeg for min del ser for meg 5-6 mål fra Best resten av sesongen
Ja heia gutta!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2907 på: 01. Feb. 2011, 01:12 »
joda, vi fikk en god slump penger! Men scorer penger mål? neppe. At carroll var i klubben da Ben Arfa signa, hjalp nok litt. At han dro vitner om mangel på ambisjoner spør du meg. Når man selger stjernespilleren uten forvarsel samme dag som vinduet stenger, så er det bare håpløst! Liverpool solgte en spiller, og hentet straks en erstatter! Det har ikke vi.

Håper uansett at spillerne fortsetter å kjempe videre, mens carroll flopper på anfield!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2908 på: 01. Feb. 2011, 01:21 »
Vi har fortsatt Tiote, Ben Arfa, Barton, Enrique og Colo. Vi har solgt EN av de beste. Vi har 200-300 mill å handle for, samt noe jeg tror er en meget god sjefspeider i Graham Carr. Vi veit hva vi må ha til sommeren, og vi har nå veldig god tid. Vi overlever sannsynligvis i PL, forsterker i sommer, og tar sikte på å ende høyere på tabellen enn vi gjør i år.

Jeg kommer ikke til å tilgi Carroll, uansett hva sannheten er. Savnet blir ikke mindre med Ameobi, Best, Løven og Ranger. Men sannheten er den at det er de vi må feste vår lit til, og jeg gidder ikke å svartmale alt. Ikke hater jeg Ashley like mye som før, og jeg veit han ikke kommer til å "stjele" penger av denne overgangen. Kanskje ikke alt går til overganger, men det får så være. Regner med det er andre ting som må prioriteres også.
I sommer kommer markedet til å være mer normalt, og jeg regner med at vi gjør de innkjøpene som trengs. Samt kvitter vi oss sikkert med Sol Campbell, Alan Smith, Løvenkrands hvertfall. Vi må bygge rundt laget, og selv om det er feil å selge spillere som Carroll, er det ikke det verste som har skjedd denne klubben. Like viktige spillere er solgt opp igjen om tiden, for mindre enn det vi har fått i dag.
Synd og skam, men jeg ser lyst på mulighetene våre fremover!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2909 på: 01. Feb. 2011, 01:22 »
Dette vise at Ashley ikke hadde planer om å skaffe en makker til Carroll i dette vinduet. De snakker om dette i lange tider før januarvinduet. Så skårte Best litt.. så stilna det.

Når vi så selger Carroll har vi ingen spisse på blokka.
Mulig det var for seint. mulig at ashley var redde for å betale overpris for en ny spiss.

Men når han by 12mp for Nzogbia viser han allerede panikktendenser.

Vi får håpe han har vett nok til å starte planleggingen av sommerens overgangsmarked imorgen.
Så får vi håpe at lagmoralen i laget overlever.

Blir spennende å se hvordan det går med Enriques kontrakt...
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /