20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 442089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2625 på: 31. Jan. 2011, 22:20 »
det fine og posetive er at alan pardew har aldri brukt carroll. så han vet ikke vet ikke va han mister... 

og irland er ikke et dorlig valg,. så lenge vi overlever i år så skal ikke vi klage

Simmi

• Gjest
« Svar #2626 på: 31. Jan. 2011, 22:21 »
det fine og posetive er at alan pardew har aldri brukt carroll. så han vet ikke vet ikke va han mister... 

og irland er ikke et dorlig valg,. så lenge vi overlever i år så skal ikke vi klage

Feil, Carroll brukt mot Liverpool, Pardews debutkamp.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2627 på: 31. Jan. 2011, 22:22 »
Kopierer denn fra Ireland tråden.

Er jo også skuffa over at Carroll forsvinner, men det er jo ikke nødvendig å gi opp av den grunn. Vi har hatt gode kamper mens han har vært borte og det siste vi trenger er at fansen blir pessimistiske og grinete igjen.

Det er nå laget trenger vår støtte. Carroll valgte å dra, end of story, og som jeg har sagt tidligere, hadde det ikke vært for vår utrolig gode midtbane ville ikke Carroll vært i nærheten av så mange mål.

Fuck Carroll, drittungen er ikke verdt, han havner snart i fengsel for vold eller noe uansett.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2628 på: 31. Jan. 2011, 22:24 »
Newcastle svikter vi aldri. Og jeg mister aldri trua på at gutta våre kan yte godt uten kriminelle angripsspillere. men når carroll bestemmer seg for å pisse newcastle og suppporterne oppetter ryggen. han forjener lynsjing. den mest hatede mannen i newcastle. tenk at folk trodde han kunne gå i shearers fotspor! kvalme greier

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2629 på: 31. Jan. 2011, 22:25 »
Prøver meg på litt forsiktig optimisme her: Carroll borte, surt som f men når han ville bort så "good riddance". Får håpe resten av gutta vil vise at de kan vinne uten vår storscorer. Dette burde jo gi Nile Ranger blod på tann. Litt mer spilletid og få det forløsende målet, så kan han bli en god spiss. Men hvis han virkelig skulle slå til så er han vel solgt til sommeren. He he. Jeg sitter i alle fall med en følelse av at: Fy faan så moro det skulle vært å virkelig prestert uten Carroll. Tipper Barton kommer til å tacle han opp på tribuna på Anfield i bortmøtet! Håper uansett at vi ikke får inn en middelmådig aldrende spiss som lunker sammen med Amøben på topp

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2630 på: 31. Jan. 2011, 22:25 »

Feil, Carroll brukt mot Liverpool, Pardews debutkamp.

Og mot City, og mot Spurs.

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #2631 på: 31. Jan. 2011, 22:25 »
sant!!
klubben kommer først uansett!! vi er lojale. og skal vise klubben støtte med å drikke øl og rope å juble under neste newcastle kamp på tv:D

onsdag kl 9 btw

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2632 på: 31. Jan. 2011, 22:25 »
Er utrolig hva vi Newcastle supportere har gått igjennom dette året. Er ALLTID noe som skjer i klubben.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2633 på: 31. Jan. 2011, 22:26 »
Det går rykter om at Carroll aldri har levert inn noen transfer request. Da er Ashley ferdig vertfall, vis det stemmer...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2634 på: 31. Jan. 2011, 22:28 »
Redknapp mener at Newcastle har bedt Carroll om å levere transfersøknad for at det skal virke som om klubben ikke gjør noe galt. Det skulle faen ikke forundre meg om det er sant, men jeg vet ikke om jeg tror på det heller.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2635 på: 31. Jan. 2011, 22:28 »
Det går rykter om at Carroll aldri har levert inn noen transfer request. Da er Ashley ferdig vertfall, vis det stemmer...

det påpekte jeg istad. virker rart at han skiftet mening ILA dagen. er ikke umulig at Mike Ashley har pressa på
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2636 på: 31. Jan. 2011, 22:28 »
Er Harry som satt ut det rykte pga han er skuffa over ikkje å få han til Spurs.

Klubben avslo både 30 og 35mill budet frå Liverpool, før dei plussleg godtok budet frå Liverpool etter at skysports etc meldte om at Carroll hadde levert inn transfers søknand.

Tror faktisk ikke Fat Ashley står bak noe av dette. Dette er nok CArroll og Carroll alene sin feil.

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #2637 på: 31. Jan. 2011, 22:30 »
Yes da! Kom akkurat hjem å se dette, jeg er utrolig skuffa! Vår helt denne sesongen går siste dag og vi har ikke kjangsen til å kjøpe noe nytt! Skulle ønske vi gikk for Keane, Kranjčar og 20 mil! eller hva det var... da hadde vi ihvertfall fått noe tilbake... håper han jævla judasen failer i liverpool og ender opp som tidenes verste permier league kjøp.

Glad jeg var der!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2638 på: 31. Jan. 2011, 22:30 »
Altså, begge parter er til en viss grad skyldige uansett. Klubben kan nekte å selge en spiller som nettopp har skrevet under på en langtidskontrakt, og spilleren kan bli værende selv om bud er akseptert. Gud så deilig det hadde vært om Carroll hadde returnert uten en avtale, og nektet for transfer requesten. Det hadde garantert ikke sett bra ut for Ashley, men allikevel ser jeg på det som "best case scenario". Men nei, nå ser jeg at jeg begynner å bli gal, så da får man vel ta kvelden.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2639 på: 31. Jan. 2011, 22:31 »
Synes det er bra at enkelte er positive. Ikke tenke på fortiden nå. Som sagt har vi prestert godt de siste kampene uten Carbage, så jeg tror ikke vi rykker ned av dette. Dette sender jo ikke ut så bra signaler til andre spillere vi vil signe, men dette var Carrolls avgjörelse. Ekstremt risikabelt kjöp av Liverpool og SYKT mye penger har vi fått.

Framtiden kan väre lys. Vi har en meget, meget sterk midtbane, med Nolan som kan score mange mål. Desverre er vi bottom five i PL av hva spisser anår. Men dette holder frem til sommeren, selv om jeg ikke regner med mer enn 10-12 mål av våre spisser totalt frem til da.