20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 442166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1725 på: 26. Jan. 2011, 00:02 »
går rykter om van aanholt på lån til leicester. Her MÅ vi inn. By gjerne 2-3 mill og kjøp den lovende unggutten. Har fortsatt et lite håp om at han kommer til oss.

Litt synd er det at Urby emanuelsson er klar for ac milan. Kunne vært en billig og kjempegod forsterkning.

Shola kan brukes til tre ting, score mot sunderland, være en matchturner-innbytter og sist men ikke minst irritere vettet av folk som liker at ballen går fort i lengderetning. Skal vi beholde Ameobi så ser jeg helst at vi bruker klassikerkjeksen minst mulig fra start.

Synes igrunn vi burde snuse litt på Rakitic hvis kontrakt går ut til sommeren. Piatti er også linket i dag, men den linken virker ikke av den mest sannsynlige.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 26. Jan. 2011, 00:04 »
Tiote blir den løpssterke:) han har mye å bidra med offensivt også. Annan ville vell overtatt den rene renske rollen som tiote har idag. Kunne blitt bra 8)

Slik jeg har sett det har Tiote ganske lite å bidra med fremover. Annan ble ihvertfall mer involvert offensivt under Nils Arne Eggen. Eller så syns jeg den formasjonen Panzer lanserer er jækla spennende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 26. Jan. 2011, 00:36 »
Tiote har et fint driv når han beveger seg fremover, har nok mer potensiale offensivt enn Annan. Synes det er merkelig hvis Annan blir i RBK ut sesongen i år, et billig og lurt kjøp.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 26. Jan. 2011, 08:12 »
Hvis Annan er verdens beste i sin posisjon, ville han ikke spilt i RBK. Han er for liten til å ta steget helt opp. Tiote er bedre i alle spillets faser spør du meg: hurigere, raskere, sterkere i kroppen og mer pasningsterk. Det er kanskje derfor Tiote er i PL, mens Annan er i TL. Og sist men ikke minst, Tiote oppfører seg ikke som en komplett idiot.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 26. Jan. 2011, 08:19 »
Jepp, spørsmålet er jo hvorfor ikke alle verdens toppklubber snuser på Annan når de kan få han for omtrent ingenting. Det er jo meget merkelig, med tanke på at han er en av verdens beste DM.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 26. Jan. 2011, 08:24 »
http://www.teamtalk.com/premier-league/6700790/Wenger-wants-Prem-loan-for-Vela

Her synes jeg Pardew bør kjenne sin besøkelsestid, et rimelig lån og en spiller som jeg vil si går utenpå Best, Løven og Ranger (-> Championship lån). Kan vel også brukes på kantene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 26. Jan. 2011, 08:51 »
Vela og Van Aanholt på lån på slutten av Januar, og jeg vil påstå at vi hadde gjort et bra januar-vindu. Da regner jeg selvfølgelig også med at vi har sikret oss Ben Arfa permanent og at en ny kontrakt til barton snart er "signed, sealed and delievered".

Ellers burde vi helt klart følge Rakitic sin situasjon. Hadde liksom forventet at han var i en av toppklubbene i Europa nå, eller iallfall snart, men hvis det ikke foreligger noen intensjonsavtale med noen klubb så er det så absolutt lov å forhøre seg.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 26. Jan. 2011, 09:06 »
Hvis Annan er verdens beste i sin posisjon, ville han ikke spilt i RBK. Han er for liten til å ta steget helt opp. Tiote er bedre i alle spillets faser spør du meg: hurigere, raskere, sterkere i kroppen og mer pasningsterk. Det er kanskje derfor Tiote er i PL, mens Annan er i TL. Og sist men ikke minst, Tiote oppfører seg ikke som en komplett idiot.

Vel, Tiote har lite opp i topplokket,da.  :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 26. Jan. 2011, 09:20 »
Tiotés oppførsel er langt fra alltid eksemplarisk for å si det sånn.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 26. Jan. 2011, 09:38 »
Graeme Bailey from Sky Sports reckons one of the North East clubs will spend big today

Tipper det er Sunderland som kjøper hulk fra Porto :o
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 26. Jan. 2011, 09:53 »
"Spend big" utelater vel vårs...  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 26. Jan. 2011, 10:25 »
Ja, Tiote er jo virkelig en gentleman på fotballbanen...

Har ikke sagt at Annan er verdens beste, har sagt at han er en av de beste i sin posisjon. Det er flere om det beinet, for å si det sånn.

Høyden har i mine øyne ingen verdens ting å si, for Annan har en sånn enorm spenst at han veier opp VELDIG mye for manglende høyde. En DM må ikke være to meter høy. At Hodgson kjøpte Christian Poulsen og ikke Anthony Annan til Liverpool er dårlig scouting og en manager som bare kjøper spillere han kjenner veldig godt. Hadde Liverpool fått Annan i stedet for Poulsen hadde fansen geniforklart manageren. I stedet fremstilles han som en idiot.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 26. Jan. 2011, 10:38 »
Ryktene sier at Start skal ha 50% av overskuddet ved Annan salg, så håper selvsagt han går for en latterlig høy sum. Men personlig synes jeg ikke han er i nærheten av å være i verdenstoppen. Gi han 3-4 år så er han kanskje på Mikel nivå, men har mine tvil.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 26. Jan. 2011, 10:41 »
Selv om tippeligaen ikke akkurat er den beste ligaen i verden, og Annan helt sikkert har flere spillere foran seg som verdens beste i sin posisjon, så kan det da ikke være tvil om at han er en god fotballspiller?
Hvis man fulgte litt med på vm så man jo det. Jeg er ikke den største supporteren av såkalte drømmelag, men når flere journalister har han på sitt drømmelag fra mesterskapet så er ikke det helt tilfeldig!?! Dessuten spilte han på et lag som gjorde det veldig bra i mesterskapet, og han manglet sin vanlige makker, Essien.

Jeg mener det er verdt å ta sjansen på å kjøpe Annan for 20-25 millioner kr. 4-2-3-1 formasjonen som ble foreslått tidligere her med Annan og Tiotè høres veldig spennende ut i mine ører. Med alt maset om at det er mangel på gode kantspillere, så bør vel dette være et spennende alternativ hvis vi ikke får inn noen nye til å løpe langs krittet på sida?

Om ikke annet så har vi vertfall alternativer den dagen en av de som spiller på kanten blir skadet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 26. Jan. 2011, 10:57 »
Vist jeg ikke tar feil, så skal Start ha 40% av overgangssummen.

Annan til Newcastle er jeg ikke for.
Per som ikke vil skrive ny kontrakt, hvorfor ikke. Heller han enn Ireland.
Lustig, han er vel faktisk bedre en Perch, så ja som backup "kansje".

Men hva med han dansken jeg anbefalte fra FC København?

Oscar Wendt fra FC København, kontrakten går ut i 2011.
Kunne han vært noe som backup for Enrique?

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.