20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 450642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1695 på: 25. Jan. 2011, 10:52 »
Hvis vi har takka nei til et bud fra Birmingham for Ameobi på £1.5 mill så er det i mine øyne skandale, han er virkelig ikke verdt mer enn det.

Han scorer jo ikke mål lenger heller så da bør vi heller satse på Ranger.

Syns jeg leste at han har spilt 18 kamper i PL og scora 4 mål, vet ikke om tallene er korrekt, men det er ikke akkurat imponerende.

Imponerende eller ikke, Ameobi er vår neste-beste spiss pr dags dato, og et salg på nåværende tidspunkt (skaden på Carroll og mange skader generelt) vil være meet ugunstig. £1,5mil. er ikke nok til at vi får inn en bedre erstatter og da er det lite å hente på denne handelen.

Det største problemet med Ameobi, slik jeg ser det, er skadene. Hver gang han viser lovende takter (som mot Wigan borte) og du kan tørre å håpe at han begynner å komme i form, så blir han selvfølgelig skadet igjen.

Er heller ikke helt sikker på om det er fornuftig å selge Ameobi. Han er en av våre mest trofaste spillere, og klager ikke høyest om han blir benket, og Pardew har rost Ameobis attitude en rekke anledninger. Kanskje vi blir nødt til å bytte ham ut med en bedre spiller hvis vi skal sikte oss inn mot Europa, men det er uansett et stykke frem i tid, og akkurat nå er det uaktuelt å selge Ameobi.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1696 på: 25. Jan. 2011, 10:55 »
For lite ??

Han treffe jo faen ikje mål om det smalt i h ! ?
Mot spurs og sunderland så vi vell det noen ganger ??

I motsetning til Ranger??
sunt pueri pueri puerilia tractant

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1697 på: 25. Jan. 2011, 11:22 »
Bør være uaktuelt å selge Ameobi, tror ingen klubber vil være interessert i å betale en pris, som kunne vært aktuell. Ameobi har bommet på en del sjanser nå i det siste, men dette har ikke vært noe veldig stort problem tidligere, og tror det er mest tilfeldig. Stor og sterk, meget god i lufta, og uvurderlig for laget, nå som Carroll er ute!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1698 på: 25. Jan. 2011, 12:17 »
Hvis vi har takka nei til et bud fra Birmingham for Ameobi på £1.5 mill så er det i mine øyne skandale, han er virkelig ikke verdt mer enn det.

Syns jeg leste at han har spilt 18 kamper i PL og scora 4 mål, vet ikke om tallene er korrekt, men det er ikke akkurat imponerende.

Uansett kva han er verdt og "nesten" uansett kva mi får for han so er det lite gjennomteinkt å kvitta seg med Ameobi per dags dato. Han er tross alt den nest beste spissen vår, og som eit nyopprykka lag har han vist seg meir enn god nok for oss.
« Siste redigering: 25. Jan. 2011, 12:55 av lgrinde »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1699 på: 25. Jan. 2011, 12:50 »
Hva med Annan?
Han er jo konge for RBK. Og kanskje ikke for dyr heller?

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article191049.ece

Nei fy faen, den usportslige lille drittsekken der vil jeg aldri se i noen av klubbene jeg støtter. Faen for en kvalm og ekkel fyr. Tar heller 11 Barton's på banen enn å se Annan drive på med mer av sine patetiske usportsligheter (poking i ræven, øyet, biting, you fucking name it)

Saklig...
Saklig? Det er jo sannheten.

Stemmer!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1700 på: 25. Jan. 2011, 13:01 »
Hva med Annan?

Nei fy faen, den usportslige lille drittsekken der vil jeg aldri se i noen av klubbene jeg støtter. Faen for en kvalm og ekkel fyr. Tar heller 11 Barton's på banen enn å se Annan drive på med mer av sine patetiske usportsligheter (poking i ræven, øyet, biting, you fucking name it)

Saklig...
Det er ikke en gang i nærheten av å være sannheten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1701 på: 25. Jan. 2011, 13:38 »

Ser du ironien selv i den settningen? haha :p Kan ikke selge ameobi nå, ihvertfall ikke for 1,5.
Toon till I die.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1702 på: 25. Jan. 2011, 13:40 »
Vi skal også ha avslått budet på £1,5 ifølge Evening Chronicle. Helt rett i mine øyne

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1703 på: 25. Jan. 2011, 13:47 »
Å selge Ameobi for £1.5 hadde vært passelig drøyt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1704 på: 25. Jan. 2011, 13:50 »
synes fortsatt det er morsomt:) for 2 år siden kunne de sikkert fått han for halvparten :)

nå er han nest beste spissen og en stjerne :) det viser litt om det nivået han har klart å få i kroppen :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1705 på: 25. Jan. 2011, 13:58 »

Ser du ironien selv i den settningen? haha :p Kan ikke selge ameobi nå, ihvertfall ikke for 1,5.

Heh ja ser den, Ranger er ikke akkurat noen måltyv, selv om han har spilt mye mindre enn Ameobi.

Jeg syns det er helt greit å ha Ameobi i stallen, men nå som vi får mulighet til å faktisk få noen penger for han så blir det bare dumt å ikke selge, så kan vi heller gi unggutta sjansen og bruke pengene til å delfinansiere kjøp av ny spiss.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1706 på: 25. Jan. 2011, 14:15 »
Selvsagt skal vi ikke selge Ameobi for £1.5m.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1707 på: 25. Jan. 2011, 15:05 »
1.5 millioner er selvsagt altfor lavt for en spiss på under 30 som holder PL nivå. Og det gjør ameobi.

Når det er sagt, synes jeg en sum mellom 2.5 og 3.5 millioner pund er nok til å la han få prøve seg et annet sted. For det første fordi han fortjener det etter lang og tro tjeneste, og for det andre fordi jeg da heller tar sjansen på en sulten ung-gutt i starten av 20 årene til den prisen. ( og tilbyr man nederlandske/belgiske/franske klubber 30-40 mill cash får man de fleste talentene til den prisen matchet med press fra gutten selv for å komme seg til premier league)
If it has tits or wheels, count on problems!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1708 på: 25. Jan. 2011, 15:53 »
Har egentlig mine tvil om at Ameobi selv ønsker å dra fra klubben. Såvidt jeg kan huske, har han vel aldri vært høyere på rangstigen om spissplassene, og får spille en god del. Han har vel bodd i byen siden før han startet med fotball, og tipper han trives fint. En vanlig sesong er han sikkert spilleren fansen irriterer seg over flest ganger, men likevel er han vel ganske godt likt av supporterne. Noe som bare skulle mangle, så lenge han har vært lojal mot klubben, tross at han har vært mye ute av laget. Så jeg har vanskelig for å se Shola i noen annen engelsk klubb, ihvertfall på øverste nivå!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1709 på: 25. Jan. 2011, 18:41 »
Hva med Annan?

Saklig...
Det er ikke en gang i nærheten av å være sannheten.

Hva er det som ikke er sant? At Annan er kvalm og ekkel? Eller at han driver og peller folk i ræva og biter de både her og der? Begge dela er veldig sant etter hva jeg har fått med meg ihvertfall.