20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 442257 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1620 på: 22. Jan. 2011, 21:57 »
Pardew til Skysports etter matchen:

Asked about the transfer window, Pardew believed the biggest factor is securing existing players.

"I'm pretty close to securing another player of our squad and that will be a big bonus for the club," he said.

"So I've concentrated on that, if one becomes available I think can help then great but the squad players for me are doing terrific.

"There is a good feeling in the group and good strength."

Er vel snakk om Enrique eller Barton vil jeg tro! Håper mest på Enrique for min egen del! :)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1621 på: 22. Jan. 2011, 22:06 »
Satser på at det er Enrique, ja! Utvilsomt spilleren jeg liker best i Newcastle!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1622 på: 22. Jan. 2011, 22:35 »
Skal jeg velge mellom en ny brukbar spiller og langtidskontrakt på Enrique og Barton faller valget utvilsomt på det sistnevnte alternativet. Da er jeg fornøyd med transfervinduet uansett.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1624 på: 23. Jan. 2011, 00:43 »
Tror du får svaret på det om du går noen sider tilbake!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1625 på: 23. Jan. 2011, 09:01 »
Ireland, Joe Cole og Sissoko, kan ikkje seie eg blir inspirert!

Mener du dete er dårlige spillere?
Ireland og Sissoko hadde vært ganske så perfekt å fått inn. Veldig gode og rutinerte spillere til tross for lav alder (24-25 år).
Med Sissoko og Tiotè sammen sentralt tror jeg NUFC skulle blitt vanskelig å trenge igjennom. Ihvertfall om man plasserer Barton også der.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1626 på: 23. Jan. 2011, 09:44 »
Pardew til Skysports etter matchen:

Asked about the transfer window, Pardew believed the biggest factor is securing existing players.

"I'm pretty close to securing another player of our squad and that will be a big bonus for the club," he said.

"So I've concentrated on that, if one becomes available I think can help then great but the squad players for me are doing terrific.

"There is a good feeling in the group and good strength."

Er vel snakk om Enrique eller Barton vil jeg tro! Håper mest på Enrique for min egen del! :)

Det er vel snakk om Barton siden klubben har bekreftet at de er i kontraktsforhandlinger m ham. Er sikker på at han signerer. Spm er Enrique. Håper virkelig han signerer før sommeren. Hvis ikke blir han dessverre solgt. Hardt, men men det kan også være den eneste løsningen også. Et salg i sommer gjør at vi får inn nok kapital til at vi kan hente inn en spiller god nok/eller med potensiale til å fylle Enriques tomrom.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1627 på: 23. Jan. 2011, 10:21 »
http://www.caughtoffside.com/2011/01/22/newcastle-united-plan-6m-bid-for-tottenham-playmaker/
(ikke den mest seriøse kilden da)
Hadde dette vært et godt kjøp til den prisen?
Burde vi gå for Kranjcar?

Ang kontrakt regner jeg med det er Barton?
Er det noen på dette forumet som tror Coloccini og Enrique(hvor mye tjener han i uka) og vil gå ned i lønn for å skrive nye kontrakter.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11827_6695906,00.html
Blir neppe noe av Honda.
« Siste redigering: 23. Jan. 2011, 10:23 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1628 på: 23. Jan. 2011, 11:42 »
Noen som fikk med seg at Asprilla og Beardsley snakket sammen i pausen på St. James Park igår. Rett før avspark av 2. omgang filmet de opp der Beardlsey satt og Asprilla og en annen person ga han 5-6 CDer.
Regner med at det var noen spillere han tipset Beardsley om........
Men det kan jo også hende det bare var musikk.....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1629 på: 23. Jan. 2011, 11:49 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2011/01/23/joey-barton-set-for-new-newcastle-deal-79310-28037952/

Sunday Sun mener Barton er veldig nærme en ny kontrakt, og at han tilogmed går med på å gå ned i lønn.

Det er i såfall gode nyheter, og blir man enig med Barton om en ny kontrakt allerede i Januar, eller begynnelsen, av februar, så er det mer enn nok tid til å innlede forhandlinger med José ENrique og få en ny avtale i boks før overgangsvinduet åpner igjen i sommer.

Samme artikelen mener også at Ireland fortsatt står høyt på Pardew ønskeliste, det får riktignok ikke meg til å juble av glede, men det for være en annen sak.

Lars Arild:
AKkurat hvorvidt Coloccini er villig til å gå ned i lønn for å skrive ny avtale, avhenger veldig av eventuelle andre tilbud vil jeg tippe. SKal huske at Colo kom fra Deportivo og at han før det ikke hadde det mest vellykkede oppholdet i AC Milan. Colo har vært god for oss denne sesongen, men jeg vet ikke om han har vært så god at de store klubbene vil "splash the cash" for ham. Tror lønnsnivået generelt har blitt strammet inn litt de siste to årene, og det er ikke altfor mange klubber som er villig til å betale veldig mye mer enn vi gjør. Det måtte muligens være f.eks Tottenham.
Men hvor mye tjener egentlig Colo i dag, mener jeg har hørt rundt £80 000 i uka. Det vil vel i såfall bli vanskelig å få ham til å godta halvparten, som er det lønnstaket Ashley har satt...

Veldig usikker på hvor mye José Enrique egentlig tjener? Kan ikke tenke meg at det er så mye at vi ikke får ham til å godta en ny avtale til rundt £40 000 i uka. Dog skal det sies at José Enrique antagelig er mer interessant for storklubbene enn Colo.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1630 på: 23. Jan. 2011, 12:16 »
Noen som fikk med seg at Asprilla og Beardsley snakket sammen i pausen på St. James Park igår. Rett før avspark av 2. omgang filmet de opp der Beardlsey satt og Asprilla og en annen person ga han 5-6 CDer.
Regner med at det var noen spillere han tipset Beardsley om........
Men det kan jo også hende det bare var musikk.....

Hehe, såg det ja.  :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1631 på: 23. Jan. 2011, 12:55 »
Ja, en lengere sekvens de hadde. Lurer på om det var party musikk :D Eller om det var spillere som ble overlevert ;)
Uansett, forandret seg litt siden glansdagene begge.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1632 på: 23. Jan. 2011, 12:57 »
http://www.caughtoffside.com/2011/01/22/newcastle-united-plan-6m-bid-for-tottenham-playmaker/
(ikke den mest seriøse kilden da)
Hadde dette vært et godt kjøp til den prisen?
Burde vi gå for Kranjcar?

Ikke for den prisen. Synes 60 millioner blir for drøyt for en spiller som ikke har spilt regelmessig PL-fotball på flere sesonger.

Likte forøvrig det jeg leste om Bartons kontraktsforhandlinger, og at MA har is i magen. Tror lånet kommer til å bli klart den siste dagen av vinduet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1633 på: 23. Jan. 2011, 12:58 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/01/22/wide-man-is-transfer-priority-for-alan-pardew-72703-28035239/

Håper det er noe i ryktene om Legear. Spennende spiller som uten tvil "fits the profile". At klubben avviser ryktene trenger heller ikke være noe negativt.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1634 på: 23. Jan. 2011, 13:00 »
Lønnstaket på £40k må vel være for nye signeringer?

Må likevel være mulig å signere en kontrakt på £70k hvis nåværende kontrakt er på £80k?