20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 442144 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #945 på: 08. Jan. 2011, 01:34 »
David Whelan?

Neineinei. Ed med ein grov skrivebom. Glen Whelan. Fatter ikke at det skulle ligge noe bak det ryktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 08. Jan. 2011, 01:36 »
Da fatter jeg! Er vel intet spennende over han?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 08. Jan. 2011, 02:16 »
Edin Dzeko klar for city.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 08. Jan. 2011, 11:02 »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 08. Jan. 2011, 11:15 »
Mhm, kommer han tviler eg på Larsson og motsatt... Meir spennende enn navnbroren min, og faller i grunn meir under beskrivelsene til Pardew om måla sine

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 08. Jan. 2011, 11:17 »
Ryan Taylor hadde i sin periode i Wigan 14 kamper med 3 mål og 3 assist sesongen før vi kjøpte han, det er 6 poeng på 14 kamper, som høyreback/ving. Du ser jo allikevel hvor mye han suger.

Tror ikke Wigan var like svake den gang. Noen av de målene og assistene kom vel mot nettopp NUFC også......

Det er jo urelevant at målene kom mot oss, dessuten har det aldri vært særlig stor forksjell på Birmingham Wigan. Larsson putter jo så og si kun mot SPuds også.
Uansett, han skal få en sjanse i drakta, men har liten tro

Forskjellen er som jeg skrev tidligere at Larsson står bak 6 av Birminghams 20 mål så langt. Det er over 1/4 av målene dems. I tillegg har han blitt brukt i 3 forskjellige posisjoner og kommet 2 ganger som innbytter.

Dessuten er det du skrev om at Ryan Taylor hadde 3 mål og 3 assist på 14 kamper før han kom til NUFC feil.
Han hadde kun 2 mål og 1 assist på 11 kamper for Wigan før NUFC kjøpte han. Måtte bare gi en klarhet i det.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #952 på: 08. Jan. 2011, 12:15 »
Linket til David Whelan nå...

Bytter gjerne Dave Whelan med Mike Ashley!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 08. Jan. 2011, 12:36 »
Ryan Taylor hadde i sin periode i Wigan 14 kamper med 3 mål og 3 assist sesongen før vi kjøpte han, det er 6 poeng på 14 kamper, som høyreback/ving. Du ser jo allikevel hvor mye han suger.

Tror ikke Wigan var like svake den gang. Noen av de målene og assistene kom vel mot nettopp NUFC også......

Det er jo urelevant at målene kom mot oss, dessuten har det aldri vært særlig stor forksjell på Birmingham Wigan. Larsson putter jo så og si kun mot SPuds også.
Uansett, han skal få en sjanse i drakta, men har liten tro

Forskjellen er som jeg skrev tidligere at Larsson står bak 6 av Birminghams 20 mål så langt. Det er over 1/4 av målene dems. I tillegg har han blitt brukt i 3 forskjellige posisjoner og kommet 2 ganger som innbytter.

Dessuten er det du skrev om at Ryan Taylor hadde 3 mål og 3 assist på 14 kamper før han kom til NUFC feil.
Han hadde kun 2 mål og 1 assist på 11 kamper for Wigan før NUFC kjøpte han. Måtte bare gi en klarhet i det.

Les hva jeg skriver, sesongen FØR vi kjøte han, ikke før vi kjøpte han.
Poenget mitt er at den statistikken til Seb ikke er så sykt imponerende,  virker mer som Birmingham sliter med et spissproblem, noe de gjør.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 08. Jan. 2011, 12:37 »
Likte den her jeg:

Kenny Dalglish until end of season eh? Ian Rush, John Barnes, Andreas Andersson, Jon Dahl Tomasson, make sure you're near a phone #NUFC #LFC
8 minutes ago via Echofon
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 08. Jan. 2011, 12:59 »
Les hva jeg skriver, sesongen FØR vi kjøte han, ikke før vi kjøpte han.
Poenget mitt er at den statistikken til Seb ikke er så sykt imponerende,  virker mer som Birmingham sliter med et spissproblem, noe de gjør.

Uansett blir det feil.
Sesongen før vi kjøpte han spilte han ikke 14 kamper men 17 bare i PL. Så kan man plusse på 2 FA cup kamper, da er Ryan Taylor oppe i 19 kamper og står med 3 mål og 3 assist på dem.
Den sesongen står han bak 6 av Wigans 34 mål.

Uansett statistikk eller ikke så mener jeg at Larsson er en mye bedre spiller enn Ryan Taylor. Det går etter min mening på det meste fra spilleforståelse til teknikk. At han kan brukes i 3 forskjellige posisjoner er heller ingen ulmpe og prisen som blir nevnt på 1,5 mill pund er ikke særlig stor.

Men jeg er selvfølgelig også fult klar over at det finnes mange som er mye bedre enn svensken, men da må vi nok ihvertfall gange prisen til Larsson med 4, sikkert enda mer også.
Vi kan ikke forvente å gjøre slike kjøp som Ben Arfa og Tiotè hele tiden. Jeg skjønner ikke hvorfor vi har fått de 2 så billig.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 08. Jan. 2011, 13:14 »
De kampene du legger på er som innbytter. Snakker om starter jeg.
Uansett ja, skal gi han en sjanse, men er redd for å ha en ny Raylor. Det jeg liksom ikke helt skjønner er at Pardew er såååå keen på å forsterke høyrevingen at han vil "punge ut" for Larsson, som vi kan hente gratis til sommeren. Mener ikke kanten er så prikær at vi må hente en spiller der nå, som ikke hever oss flere hakk. I mine øyne henter vi kun en squad-player til som har sine øyeblikk, som alle andre. Da vil jeg heller at vi henter en bedre spiller, eller fokuserer på andre områder.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 08. Jan. 2011, 14:04 »
Alan Pardew upbeat on signing bid

ALAN PARDEW will turn his attention elsewhere as the January transfer chase begins to gather pace.

And going into tonight?s FA Cup third round tie with Stevenage it was very much a case of ?deal or no deal?? for the Newcastle United boss.

The Chronicle understands that Pardew remains upbeat about the prospect of signings in the window.

But as we revealed last night, the Toon boss will not sacrifice the togetherness of his Toon team for players arriving with ?big demands?.

United target David Bentley is likely to join Birmingham City after having a ?must play every game? clause sanctioned by Alex McLeish, with the second city side also prepared to shell out over £70,000 per week to meet his wage demands. The ex-Arsenal and current Tottenham player was due to have a medical today.

Swedish international Seb Larsson has also been subject of a bid from Newcastle, but talks are ongoing for a player who City want to keep and to whom they have offered a new contract.

Larsson ? now also a target for Sunderland ? becomes a free agent in the summer and could leave Birmingham for nothing.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/01/08/alan-pardew-upbeat-on-signing-bid-72703-27952219/#ixzz1ARsFTNf7

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 08. Jan. 2011, 14:06 »
Hvsi det stemmer at Birmingham betaler £70 000 i uka for Bentley er det forstålig at vi holder oss unna

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 08. Jan. 2011, 14:23 »
Hahaha latterleg! Og kva er dette med ein "skal spela kvar kamp-klausul"?. Nei, det er godt å sjå at Pardew er like fornuftig som CH var på overgangsmarkedet. Han teinker på heile laget når han skal handle inn nytt, og vil ikkje øydeleggja samhaldet.