20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 448451 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #195 på: 23. Nov. 2010, 18:14 »
Hva med Donaldson? Har han stagnert? Han var jo et stort talent for noen år tilbake..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 23. Nov. 2010, 20:00 »
Har fått med meg at Harry Redknapp skal ha bekreftet at Tottenham skal "trimme" stallen i januar. Er jo flere gode og brukbare spillere som kansje kan få seg et løft i en annen klubb. Kunne gjerne tenkt meg Bentley sin innleggsfot på høyrekanten til NUFC. dos Santos er også en spiller som kunne tilført laget ganske mye offensivt. O`Hara er vel også en tryggere løsning på midtbanen enn hva Smith er.
Er jo flere også i den stallen som sliter med spilletid, men disse 3 er de første som jeg kommer på som jeg mener kunne gjort godt nytte for seg i NUFC.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 23. Nov. 2010, 22:45 »
Enig i Christian sitt forslag, ja. Shola er jeg per nå ganske positiv til. Vi skal få inn en del nye spisser før han blir overflødig. Dessuten tjener han heller ikke grisemye. Tipper Shola spiller til han legger opp i Newcastle :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 24. Nov. 2010, 09:05 »
Er litt skeptisk til å gi Ranger en 5års kontrakt ut i fra de årsakene Harry Rødknapp nevnte: Mange klubber er redde for å miste talenter, derfor signerer de dem på lengre og gode kontrakter. Problemet er at det er ytterst få av talentene som faktisk slår til. Dermed er det flere klubber som sitter med halvgode spillere som er for godt betalte. Mao. må klubbene tørre å gi lovende spillere kortere kontrakter til de yngste helt til de leverer konstant på godt nivå.  Resultatet kan selvsagt være at man av og til mister en ala Vukic. Likevel tror jeg det kan veies opp mot en situasjon hvor klubben belastes unødvendig mye økonomisk gjennom å lønne mange unge middelmådigheter.

I tillegg kan det for de yngste, hvis man ikke er 100% seriøs og motivert ala Bale, være lettere å ikke gi alt på trening når man plutselig har fått en 5års kontrakt verdt £20 000 i uka. Det er ufattelig mye penger. Og når man i tillegg er 19 år og tjener mer penger en flesteparten kan drømme om, kan dette medføre at man blir mer opptatt av piker vin og sang enn fullt fokus på fotball. Dessverre tror jeg Ranger tilhører denne kategorien. Han har jo allerede vist at han er glad i det gode liv.

Konklusjonen er at jeg håper virkelig ikke at Ranger får en så lang kontrakt. Han har ikke vist nok på banen ennå. Han er ikke god nok teknisk, håpløs til å avlutte og klarer ikke å holde seg på beina. Det postivite er at det virker som han har fotballforståelse. Er sterk i kroppen, flink til å holde på ball og jobber som en slave. Men dette er ikke nok til å gi ham 5 år. Men han har potensiale.  2-3 års kontrakt tror jeg har vært bra, både for klubben økonomisk og for Ranger, som da i større grad må ha fullt fokus på fotballen for å sikre sin fremtid.
« Siste redigering: 24. Nov. 2010, 09:08 av InspectorC »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 24. Nov. 2010, 09:39 »
Hvor mye tror du egentlig Ranger får i lønn? Tipper det er snakk om småpenger... Så at dette skal være noen risiko er jo bare svada som vanlig fra dine side når det gjelder økonomi.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 24. Nov. 2010, 10:07 »
Hvor mye tror du egentlig Ranger får i lønn? Tipper det er snakk om småpenger... Så at dette skal være noen risiko er jo bare svada som vanlig fra dine side når det gjelder økonomi.

Hehe, litt av et stikk der ja... :) Tipper som inspector at han får i underkant av 20 K

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 24. Nov. 2010, 11:05 »
http://www.metro.co.uk/sport/football/848203-anderson-to-leave-manchester-united-for-newcastle-or-panathinaikos
Hadde dette vært noe folkens?

Aldri i verden. Misliker portugisiske fotballspillere fordi de konstant filmer, klager og syter jfr Ronaldo og Nani spesielt. Og jeg forestiller meg at Anderson er av samme karakter. Når vi i tillegg faktorerer inn at han er rammet av scummus-syken er svaret åpenbart: NEI TAKK!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #203 på: 24. Nov. 2010, 11:16 »
Aldri vært noe fan av Anderson. Og tviler sterk på at han havner hos oss om han forlater Man Utd.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 24. Nov. 2010, 11:20 »
http://www.metro.co.uk/sport/football/848203-anderson-to-leave-manchester-united-for-newcastle-or-panathinaikos
Hadde dette vært noe folkens?

Aldri i verden. Misliker portugisiske fotballspillere fordi de konstant filmer, klager og syter jfr Ronaldo og Nani spesielt. Og jeg forestiller meg at Anderson er av samme karakter. Når vi i tillegg faktorerer inn at han er rammet av scummus-syken er svaret åpenbart: NEI TAKK!

Liker heller ikke hverken spilleren eller personen. Men bare for å pirke litt så er han vel brasilianer, uten at den forskjellen er spesielt betydelig eller relevant.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 24. Nov. 2010, 11:30 »
Ser det er flere som linker oss til Adam Hammill på Barnsley. Har aldri sett han i aksjon, men unge engelske talenter er uansett interessant. Spilller ving, noe som heller ikke er dumt med tanke på sjanser for spilletid. Flere PL-klubber er også interessert.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 24. Nov. 2010, 12:13 »

Hehe, litt av et stikk der ja... :) Tipper som inspector at han får i underkant av 20 K
Den nye kontrakten til Ranger er nok verdt langt i fra 200.000 i uka. Noe annet ville sjokkert meg. Tipper han får en ukelønn på mellom 50.000 og 100.000 NOK.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 24. Nov. 2010, 12:28 »
Dersom den ligg på £20.000, er i alle fall lønnsnivået fremdeles ujamt ifht til prestasjonar. Dette var vel ein av dei tinga Mike Ashley skulle fikse på. Sjå berre på det Carroll hevar no. Då verkar det veldig urimeleg at Ranger, som ifht Carroll ikkje har vist noko som helst, skal tene såpass store summar.

Tippar det blir rundt det Daniel indikerer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 24. Nov. 2010, 16:34 »
Jeg tviler på om det er noe hold i disse ryktene. Anderson kostet vell over 15mp?
Tviler på at vi har penger i den størrelsen. Selv om Ferguson kanskje er villig til å selge med tap vil fortsatt 10mp være en høy pris for oss. Spesielt når vi har best dekning sentralt. Jeg hadde seg ja takk til Smith og Guthrie ut og Anderson inn, men tviler sterkt på at det skjer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /