20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 225482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #780 på: 10. Mai 2013, 16:26 »
Ryktes om en ny sesong med 24. Det hadde vært fett, åfremt Kiefer er med selvfølgelig. En av tidenes absolutt feteste serier. Sykt mandige greier. Heia!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 16. Mai 2013, 11:22 »
Er godt i gang med sesong to av Girls nå, men fy faen så kjipt. Hva i alle dager skjedde mellom sesong en og to? Ble jo helt Dexter- og The Walking Dead-kjipt, jo, og det sier en del om hvor håløst mongodårlig det ble. Fy faen!
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #782 på: 16. Mai 2013, 22:55 »
Sett Arrested Development enda?
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #783 på: 16. Mai 2013, 23:03 »
Nei. Har ikke tid.
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #784 på: 16. Mai 2013, 23:13 »
Men faen. Er ferdig på et par kvelder!
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 16. Mai 2013, 23:29 »
Nei, er jo ikke det. Er jo faen meg tre sesonger, jo. Har jo ikke tid til sånt når det er så mye annet å se.

Driver med The Prisoner og har et lass med serier som venter å å bli sett. Når jeg har fullført The Prisoner så hopper jeg nok rett over på Alfred Hitchcock Presents, så The Alfred Hitchcock Hour, og etter det blir det nok The Twilight Zone (59-64), The Twilight Zone (85-89) og The Twilight Zone (02-03). Så blir det nok enten Tales of Tomorrow eller Flash Gordon (1936) Og blir det sistnevnte så ender jeg nok opp med å se enda mer Flash Gordon-greier.

Så ja, Arrested Development uteblir nok inntil videre. Stryker sikkert med før jeg får tid til å se den. For mye fethet!
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #786 på: 16. Mai 2013, 23:30 »
Enn å droppe komiserienes The Wire. Fuck deg, Boris, fuck deg! Blir så provosert her at jeg kommer til å svimeslå Elvira. Argh, nå er det for sent. Jeg dør.

Farvel!

:tiote:
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 16. Mai 2013, 23:36 »
Uhm, hvorfor skulle jeg hatt noen interesse av "komiseriens The Wire" når jeg har både How I Met Your Mother og Big Bang Theory? :koko:
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #788 på: 16. Mai 2013, 23:37 »
Faen, sant det. Du vant, som du alltid gjør. Men en gang, en gang skal jeg vinne!
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 16. Mai 2013, 23:46 »
Tusen takk. Jeg liker at du er i stand til å se dine egne feil. Sånt gleder meg. :)
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 19. Mai 2013, 01:51 »
Trist at The Office er slutt. Det er få serier som jeg har ledd så mye av. Serien tapte seg desverre da Steve Carrell ga seg, men holdt fremdeles et høyt nivå. Dette er sansynligis det beste øyeblikket fra hele serien:
http://www.youtube.com/embed/HuGIgf-ICHM?feature=player_embedded

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 19. Mai 2013, 13:28 »
http://www.noob.us/humor/the-office-fire-drill/

Datt av for et år siden, så har litt over en hel sesong å ta igjen. Blir uansett å savne det, selv om det som du sier tapte seg da Carrell gav seg. Scena ovenfor holdt på å ta livet av meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 19. Mai 2013, 13:30 »
Ni sesonger og 201 episoder for seint.

:pard:
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 21. Mai 2013, 08:51 »
Da er jeg ferdig med Girls sesong 2. Jævlig stusselig, for å si det mildt. To gode episoder av ti er virkelig ikke nok. Det er jævlig synd at serien tok en Dexter og dret i hva den opprinnelig var og gikk for en mer Glamour-feel. Kvalmt opplegg.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 21. Mai 2013, 13:50 »
Hannibal :thumbu: