20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 225083 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #765 på: 02. April 2013, 01:09 »
Da var første epsode av sesong tre av Game of Thrones sett. Helvete, yes!

sitter med den samme følelsen. Etter min mening er denne boka den beste, så har enorme forventninger til resten av sesongen!

Helt konge at det er i gang igjen!

Sier meg definitivt enig i at bok 3 er den beste. Bok 5 er forsåvidt også ganske heftig, men det er jo en stund til vi får se den på skjermen! Episode 2 kan ikke komme fort nok!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 30. April 2013, 10:45 »
Ahh, nok en kremepisode av Game of Thrones. Suverent, ass! Jaime Lannister er en sinnsykt bra karakter.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 30. April 2013, 11:22 »
Ahh, nok en kremepisode av Game of Thrones. Suverent, ass! Jaime Lannister er en sinnsykt bra karakter.

Folk kan seie ka dei vil, men Jaime Lannister er ein überfet karakter, godt at vi endelig får høre historien hans. Tipper nok at fleire vil få sympati for han etterkvart.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #768 på: 30. April 2013, 11:24 »
Tjah, han er vel ikke helt god uansett. Vi snakker (SPOILER!!! fra sesong en) tross alt om mannen som ikke hadde noe som helst problemer med å prøve å ta livet av en guttunge fordi han fikk med seg litt incest. Han har vel mye god og ondt i seg, tenker jeg vi sier. Men Kaime er en jævlig interessant karakter. Spennende kis.
« Siste redigering: 30. April 2013, 11:31 av boris. »
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 05. Mai 2013, 21:20 »
SPOILER:

Han er vel heller en komplisert karakter ja. En nokså ironisk en også i og med at folk hater ham pga at han drepte kongen, som nok egentlig var en bra ting, samtidig som han har gjort mye annet galt, som f.eks. å dytte Bran ut av vinduet som ingen vet noe om.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 05. Mai 2013, 21:24 »
Har starta på Girls nå. Første episode var OK, men det virka ikke helt som alle visste helt hva de skulle gjøre. Men faen, den andre episoden var jævlig morsom. Lo så jeg grein et par ganger. Tredje episoden var også mer enn godkjent. Har troa, ass.
Nei.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #771 på: 06. Mai 2013, 23:12 »
Hvorfor jeg ikke har sett Arrested Development før nå, det er virkelig et av de store spørsmålene der ute.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #772 på: 08. Mai 2013, 14:47 »
Hvorfor jeg ikke har sett Arrested Development før nå, det er virkelig et av de store spørsmålene der ute.

Tidenes beste komiserie.
Søte, søte blekkspruter.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #773 på: 08. Mai 2013, 22:11 »
Gleder meg så sykt til ny sesong. Ikke lenge til nå!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 08. Mai 2013, 22:14 »
Haha! Fet at folk ser på Arrested Developmen når de faktisk kan se på Friends og How I Met Your Mother.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #775 på: 09. Mai 2013, 11:02 »
Curb... Nokon som veit om da verte ein ny sesong her?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 09. Mai 2013, 11:08 »
Gleder meg så sykt til ny sesong. Ikke lenge til nå!

Indeed. Årets store seriehøydepunkt. Kommer til å bli epic!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #777 på: 09. Mai 2013, 11:12 »
Det er visst snakk om at det skal bli en sesong 9. Men denne kommer ikke før langt fram i tid. Har hørt at produsenten selv kan bestemme når han vil starte produksjonen, og ryktene skal ha det til at de starter denne høsten. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 09. Mai 2013, 17:54 »
Ble ferdig med Girls i dag. Absolutt godkjent. Til tider hysterisk morsomt og til tider litt dramatisk. Passer fint for både gutter og jenter. Gleder meg til sesong to.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 09. Mai 2013, 20:16 »
Det er visst snakk om at det skal bli en sesong 9. Men denne kommer ikke før langt fram i tid. Har hørt at produsenten selv kan bestemme når han vil starte produksjonen, og ryktene skal ha det til at de starter denne høsten. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. ;)

:thumbu: