20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 225073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #615 på: 20. Sep. 2012, 00:36 »
Har ikke sett noen serier fast på lenge, men ble tipset om Homeland for litt siden, og etter 5 episoder virker det veldig lovende! Litt pinlig at de så åpenbart forsøker å gjøre hovedpersonen til en kvinnelig Gregory House, men i det store og hele en catchy dramaserie om en soldat som har vært fanget i årevis i Irak og kommer tilbake mistenkt av noen for å ha blitt muslimsk terrorist.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 23. Sep. 2012, 11:50 »
Same old Shearer, always scoring!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #617 på: 30. Sep. 2012, 15:01 »

(Klikk for full størrelse)

Jesse Pinkman, is that you?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #618 på: 30. Sep. 2012, 17:56 »
 :lol:

Latterleg lik!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #619 på: 08. Okt. 2012, 23:26 »
Blodkristen fyr inn i Farmen.

http://www.kjendis.no/2012/10/08/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/tv_og_medier/23780853/

"- Jo, jeg kan gå inn i en godteributikk uten å kjøpe noe, men det er en fristelse. Hor starter i hjertet - det er ikke nødvendigvis i det du utfører handlingen."

Prøv å kødd med han?

Må jo nesten begynne å se det programmet her nå så lenge han kingen der er med  ;)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 09. Okt. 2012, 00:55 »
Hehe, Andreas er en artig kar! Bare å glede seg til fortsettelsen ;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 09. Okt. 2012, 08:35 »
Tveit, var det du som jobba med åndenes makt?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 09. Okt. 2012, 13:15 »
Jeg har ikke jobbet med Åndenes makt, nei. Jobber med Farmen nå ;)

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #623 på: 09. Okt. 2012, 14:44 »
Nice! Er et par karakterer der inne i år.  :nikke:

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 09. Okt. 2012, 15:06 »
Mener å huske det var noen her som sa at alt var rigga i Åndenes Makt ser du (trodde det var en som jobba der) ;)
Ikke at jeg er veldig sjokkert over det, synes bare den første episoden i år var drøy :P

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #625 på: 09. Okt. 2012, 17:47 »
Mener å huske det var noen her som sa at alt var rigga i Åndenes Makt ser du (trodde det var en som jobba der) ;)
Ikke at jeg er veldig sjokkert over det, synes bare den første episoden i år var drøy :P

var ikke det han nordlendingen med wenche foss som avatar a? mener å ha spurt han om åndenes makt var rigga  :P

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 09. Okt. 2012, 17:49 »
Hehe, selv om jeg ikke har jobbet på åndenes makt selv, kjenner jeg folk som har det. Og jeg kan bekrefte at programmet IKKE er rigga ;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 09. Okt. 2012, 18:13 »
Aner ikke hvem som sa det, husker bare det var noen her!
Ikke rigga i det hele tatt? Har jeg vanskelig for å tro :P

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10069083
Så denne episoden, og må si at jeg trodde ganske mye på han som jobba der. Kvinnemennesket som skal "drive ut åndene" derimot... :P

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #628 på: 09. Okt. 2012, 18:27 »
Haha, det er så sykt når ting liksom skjer mens kameracrewet er der. Banking i dører og at random ting slår seg på og greier. Skal være maestro i fritidsproblemer om man som "seriøs" tv-kanal rigger sånt.  :P

vi var jo en gjeng for to år siden som meldte oss på åndenes makt, og fikk også bli med. skrev at masse piss hadde skjedd i huset og greier på sånn dritlang søknad. Planen var å bare kjøre fullt ut for å se om hun der idioten fant noen "ånder og spøkelser", men akkurat i det vi fikk grønt lys av TV Norge (og skulle bare bekrefte at vi ble med) fikk en av oss kalde føtter, og så bare ebbet det ut.

Hadde vært jævlig konge om vi gjennomførte det mener jeg  :P

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 09. Okt. 2012, 18:34 »
Altså i åndenes makt er jo mye av det rekonstruksjoner av ting de forteller har skjedd. Det er jo ganske åpenbart og ikke meningen at man skal oppfatte det som noe annet. Men når det gjelder de klarsynte så får ikke de vite noe som helst på forhånd, de blir kjørt til stedet og begynner å gjøre greia si. Hvorvidt de bare snakker piss eller om de faktisk får kontakt med noe åndelig er jo opp til hver enkelt å avgjøre hva de tror.

Ang det Pleb sier er det nok ikke alle historiene som er sanne fra de påmeldtes side, men fra produksjonens side er ingenting staga eller noe slikt.