20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 224897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stian_SS

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #570 på: 22. Juli 2012, 18:21 »
Jeg synes true blood er litt kjedelig. Ville heller ha anbefalt white collar (som er en fantastisk serie!!) og supernatural, begge er vanedannende underholdning:D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 22. Juli 2012, 23:27 »
True Blood er meget god underholdning. Det er ikke en serie som vil bli husket for sine mange kvaliteter, men det er så dumt og over the top mongo at det er vanskelig å ikke like det. Absolutt verdt en titt IMO. Storkoste meg igjennom de tre første sesongene, tross en del sykt irriterende karakterer og skuespillere. Men selv ikke det har ødelagt for serien.

http://i.imgur.com/XocNI.gif

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #572 på: 30. Juli 2012, 10:35 »
Shit, ,har ikke internett hjemme nå (bare på skolen) og har fått tid til å se It´s always sunny in philadelphia eller noe sånt. Rimelig konge serie  :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 30. Juli 2012, 13:24 »
Den er legendarisk!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #574 på: 30. Juli 2012, 21:31 »
Selv om dette egentlig er en tråd for tv-serier tar jeg det her, da det ikke er noe vits å opprette en ny tråd for dette apørsmålet.

Jeg har kjøpt meg ny tv til å ha på soverommet hjemme. Jeg har et medianettverk i alle rom som går via ethernet i veggene. Dette er koblet sammen med mitt get kabel-tv, og for å koblet dette til tven må jeg ha en ethernet til coax kabel. Jeg har én slik kabel fra før i stuen så jeg vet at det finnes, men er det noen som vet hvor man kan få kjøpt en slik? Har vært innom både clas ohlsson, lefdal og teknikmagasinet samt sjekket på komplett.no og dealextreme.com(som pleier å ha ALT av sånne ting) men finner det ingen steder. Noen som har peil?

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #575 på: 30. Juli 2012, 22:46 »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 31. Juli 2012, 12:33 »
Herlig, takk skal du ha!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 04. Aug. 2012, 20:18 »
Akkurat sett ferdig danske Forbrydelsen. Var faktisk jæva spennende saker!
« Siste redigering: 07. Aug. 2012, 11:40 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 07. Aug. 2012, 10:04 »
Sett begge sesongene? Sesong 2 er i mine øyne kanskje enda mer spennende enn ses. 1
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 07. Aug. 2012, 11:39 »
Sett begge to ja - måtte jo nesten det for å nøste opp hele storyen. Syns spenninga steg stort sett hele veien, og utover andresesongen klarte jeg ikke slutte se omtrent. Meget bra saker!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #580 på: 07. Aug. 2012, 22:07 »
Hva handler denne serien om a? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 07. Aug. 2012, 23:23 »
Nå har jeg snart sett 7 sesonger av The Office US. For en fantastisk serie! Den britiske utgaven er flauere, men den amerikanske utvikler seg til å faktisk bli enda morsommere etterhvert synes jeg. Kan ikke skjønne at jeg ikke har sett dette før.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 08. Aug. 2012, 04:04 »
Har prøvd å fortelle folk at US-versjonen vokser til å bli sin helt egne etter de to første sesongene. Noe svakere etter at Carell forlot dessverre, men uansett jævla bra.

Forbrydelsen handler om ei 19 år gammel jente som blir funnet voldtatt og drept -liggende i bilen til en borgermesterkandidats valgkampbil. Vil nesten kalle det ei krysning mellom 24 og skandinavisk krim, og det er jævla vellykka. Spenningen steg hele veien, og tilslutt måtte jeg bare se endel episoder til langt på natt selv om jeg hadde tidligvakt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 09. Aug. 2012, 10:24 »
Sett begge to ja - måtte jo nesten det for å nøste opp hele storyen. Syns spenninga steg stort sett hele veien, og utover andresesongen klarte jeg ikke slutte se omtrent. Meget bra saker!
Du snakker om sesong 1 du nå. Jeg tenker mer på sesong 2, en helt annen historie. En kvinnelig advokat blir funnet drept ved en minnelund, og er det første i en rekke av drap, der alle ofrene har forbindelse med et kompani av danske soldater som nylig hadde tjenestegjort i Afghanistan.

http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Forbrytelsen_-_Sesong_2/?id=1878331
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 09. Aug. 2012, 11:08 »
Jeg har åpenbart blitt misinformert - og nå skal jeg pokker meg se 2. sesong! Halleluja :)