20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 227053 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #105 på: 09. Mai 2011, 13:29 »
Holy smoke, Lena Headey er med i Game of Thrones. Må jo bare sjekkes ut. ;D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 13. Mai 2011, 10:24 »
Gjort meg ferdig med True Blood, sesong 1 og 2 - Underholdende og alt det der, men fy faen så slitsom Sookie er, og helvete så kjedelig Bill er. Tara er også ganske slitsom. Men Lafayette og Andy er jævlig bra! Skal ta en kort pause før jeg ser sesong 3 nå. Orker faen meg ikke mer Sookie akkurat nå.
Nei.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 13. Mai 2011, 12:42 »
Hahaha. Lafayette er en fontene av morsomheter. :D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #108 på: 15. Mai 2011, 16:50 »
The Wire, tidenes tv-serie! Sesong 4 var ikkje noko anna enn episk. Sesong 5 lover og bra. :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 15. Mai 2011, 20:05 »
Sesong 3 er toppen av alt som noen gang er laget for tv. Hele serien er som en eneste lang kompleks roman, full av høydepunkter. Jeg elsker den serien.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 19. Mai 2011, 16:27 »
Nå har jeg "tatt igjen" Modern Family. Sykt irriterende ettersom jeg omtrent har blitt avhengig av å se den serien. Det er så hysterisk morsomt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 19. Mai 2011, 16:29 »
Helt klart. Fantastisk serie :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 19. Mai 2011, 16:40 »
Hehe har tatt den igjen selv :( Så nå er det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb på torsdager å laste ned nyeste episode :D

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 19. Mai 2011, 17:47 »
Sparer episoden til etter dagens tippeligarunde. Gleder meg!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 19. Mai 2011, 17:56 »
Er allereie hekta på HBO sin nye serie, Game of Thrones.

Smakebit;
http://www.imdb.com/title/tt0944947/

Ein burde vel ha lese bøkene først. Eg er stor fan av fantasy, men eg høyrer Wheel of time på lydbok og lese Shannara akkurat no, so har ikkje tid. Men det er ein skikkeleg herleg fantasy-serie for vaksne :) Og med HBO får ein og, som alltid, god kvalitet og dyktige skodespelarar. Har sett 5 episodar, fantastisk!

Anbefalast.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 19. Mai 2011, 18:02 »
Ikke skriv sånne ting. Blir så vansklig og vente!  :'(
Skal selvfølgelig vente til sesongen er ferdig sånn at jeg kan se hele greia på rappen. Men folk gjør det så vansklig. ???
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 19. Mai 2011, 18:04 »
Jeg merker at jeg burde ha lest "A Song of Ice and Fire" før jeg bestemte meg for å se Game of Thrones. Jeg sleit med å huske navnene på alle sammen i starten, men det kommer seg etterhvert.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 19. Mai 2011, 18:11 »
Hehe, beklaga Boris ;) Eg er for svak, greidde ikkje venta :P Einig med deg, Geir. Og no angrar eg skikkeleg på at eg ikkje har lese bøkene først. Då har ein full kontroll på heile historien og det er lettare sjå serien. Eg har lese ein del tilbakemeldingar, og serien er visst veldig lik bøkene.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 26. Mai 2011, 10:04 »
Haha, fått med dere at uk-versjonen av jersey shore er lagt til newcastle? XD den heter geordie shore :D har sett noen utdrag av den amerikanske versjonen, og det var ganske så jævlig, men skal seriøst vurdere å følge med litt på denne serien, kun fordi det foregår i newcastle :D

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 26. Mai 2011, 10:18 »
Hahaha. "No angels of the north". Den må jeg jaggu ta en titt på når jeg kommer hjem. ;D Aldri sett den amerikanske versjonen, har bare hørt masse piss om konseptet. Så nå er jeg spent. :)