20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 226612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #90 på: 09. April 2011, 15:14 »
Nå har jeg sett noen episoder av Arrested Development, og må si jeg liker det :D Er ikke det beste eller morsomste jeg har sett, men det er bra underholdning og det får meg til å le.

Ellers har jeg begynt å se på Mad Men også, og har kommet meg i gjennom første sesong. Og det er en helt fantastisk serie! Elsker det! :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 09. April 2011, 15:17 »
Jeg liker det veldig godt. Hysterisk morsom story med syke vrier hele veien. Og gjennomført svart humor med stor mangel på moral - det er digg.

Dette er fantastisk. Tror ikke jeg har posta tidligere :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 05. Mai 2011, 19:29 »
Noen som har sett An Idiot Abroad? Startet natt til i dag og er snart ferdig med serien. Hysterisk "reiseprogram". Sykt morsomt!
Nei.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #93 på: 05. Mai 2011, 20:23 »
Ja! Karl Pilkington er muligens verdens morsomste mann! Anbefaler dere også å se den animerte tv-serien av podcasten "The Ricky Gervais Show". Utrolig morsomt :D
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 06. Mai 2011, 00:09 »
Hehe - kom over An Idiot Abroad i påska - helst sykt bra. Genialt konsept!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 06. Mai 2011, 01:34 »
Ble akkurat ferdig nå. Sinnsykt knall! Helt konge!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 08. Mai 2011, 23:42 »
Begynte å se True Blood i går. Har sett noen episoder nå og da og det har jo værekurant underholdning. Er akkurat ferdig med episode 7, og er veldig fornøyd så langt. Ekstremt cheesy og underholdende serie. Det er ikke filmkunst, men det er veldig, veldig severdig.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 09. Mai 2011, 06:31 »
Ja, True Blood e spesielt. Eg har sett alle sesongane, og likar den serien veldig godt. Ein kan til tider verte litt lei av Sooky Stackhouse :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 09. Mai 2011, 08:20 »
Haha! Ja, jævlig overdreven karakter som er krydret med 48 kilo sukker og 100 kilo ost.
Nei.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 09. Mai 2011, 09:36 »
Hvis du bare har sett 7 episoder, boris, så har du mye å glede deg til. Serien starta litt slow, men blir helt ellevill!

Hadde det ikke vært for at Sookie er sykt sjarmis, så hadde jeg ikke takla å ha henne med i serien. ;D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 09. Mai 2011, 09:47 »
Jeg tror jeg neppe ender opp på "ellevil" når jeg prater om True Blood. Heller "ganske dårlig serie som redder seg selv ved å være så overdrevent cheesy". For all del, det kan hende den blir ellevil etterhvert, men det nekter jeg å tro. Men så lenge jeg blir underholdt driter jeg i om den er ellevil, cheesy eller mongo. Haha!  :D

Og jeg er enig. Litt slitsom, men veldig søt.
Nei.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Mai 2011, 10:31 »
Hahah. Jeg er enig i at den er cheesy, men at den er bra er det ingen tvil om. :) Jeg er i grunn ikke fan av vampyrer og denslags, men True Blood overbeviser!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 09. Mai 2011, 10:58 »
Jeg måtte faktisk slutte å se på true blood. Dels fordinjeg aldri hadde lyst til å se en episode til etter å ha sett en episode, men mest fordi jeg ikke klarte å slutte å se på det forbanna mellomrommet hun har mellom tenna.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Mai 2011, 11:53 »
Det er et eller annet med True Blood som bare funker, men jeg er litt usikker på akkurat hva det er. Jeg har en teori om at det er det at de rett og slett ikke er redde for å utvikle universet. Folk dør støtt og stadig og i enkelte perioder føles hver episode som en sesongavslutning.

Noen som har begynt å se "Game of Thrones" forresten? Synes det virker lovende så langt!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Mai 2011, 12:18 »
Gleder meg utrolig mye til Game of Thrones. Men venter til sesongen er avsluttet så jeg får sett hele i løpet av en helg. Orker ikke å vente en uke på episoder osv. Det er kjipt.
Nei.