20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 225131 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #930 på: 10. Jan. 2014, 13:50 »
Kanskje litt sær, men likevel ganske bra. Vel brukte timer foran TV'n det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #931 på: 13. Jan. 2014, 14:07 »
For en deilig avslutning på Sherlock, sesong 3.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #933 på: 14. Jan. 2014, 08:39 »
Har litt lyst prøva ut HBO Nordic. Nokon som har erfaring med det?

kurtster

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #934 på: 14. Jan. 2014, 11:38 »
Fungerer bra, men peiser igjennom innholdet der på kort tid.
Heldigvis har de kuttet ut bindingstiden, så er jo ikke noe stress å prøve en mnd :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 14. Jan. 2014, 11:42 »
Ja, då er det verdt å prøva.  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #936 på: 14. Jan. 2014, 13:47 »
Jeg registrerte meg på HBO Nordic for en uke siden, for å få sett sesong to av The Newsroom mens det er sånn noenlunde ferskt. Positive erfaringer, så langt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #937 på: 14. Jan. 2014, 14:28 »
Ferdig med Ripper Street. Solid, men ikke spektakulært. Mye kult, og episodene rangerer jeg fra 6-9, men alt i alt blir det en fin-fin 7er. Burde fått en sesong til, for jeg synes ikke serien fikk en skikkelig slutt. Herlig skittent, mørkt og voldelig, da. Sånt faller godt i smak hos meg.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 17. Jan. 2014, 12:51 »
Da var første episode av True Detective sett. Uh, tjah... min reaksjon så fort episoden var over:

Nei.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #939 på: 19. Jan. 2014, 20:58 »
Da var første episode av True Detective sett. Uh, tjah... min reaksjon så fort episoden var over:

Herregud for en deilig episode. Elsker at de har turt å ta seg gooood tid med å bygge opp spenning.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 20. Jan. 2014, 08:59 »
Berre introen i seg sjølv er 10/10. Likte den første episoden ekstremt godt. Gler meg til resten!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #941 på: 20. Jan. 2014, 13:14 »
Episode 2 i dag :happy:

Veldig begeistra for den første, jeg også. Kommer til å bygge seg opp som bare tusan.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 20. Jan. 2014, 13:25 »
Digga tempoet i den første eisoden, og jeg håper skaperne ikke driter på draget og kjører opp tempoet etterhvert. Er så utrolig godt med serier og filmer som tar seg god tid med ting, i motsetning til 95% av drittet vi blir servert både på TV og film, hvor det skal skje mest mulig hele tiden fordi det er det majoriteten av seerne liker.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 21. Jan. 2014, 07:53 »
Men av og til fungerar det og! Breaking Bad har jo eit forrykande tempo :P men samtidig bygge dei det sakte opp der og, på ein måte ???

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 21. Jan. 2014, 08:48 »
Det er jo en måte å se det på, men grunnen til at Breaking Bad ikke når opp til de 5+- beste for min del er nettopp det faktum at den tar seg alt for dårlig tid. Man får aldri servert et skikkelig climax eller noe sånt, siden det er fullt kjør hele tiden uansett.

Breaking Bad, sesong 5 - En veldig bra slutt på en veldig bra serie, men at folk nevner denne i samme åndedrag som f.eks The Wire gjør at jeg blir litt trist. Det eneste elementet i Breaking Bad som når The Wire høyere enn til bæsjklumpen de akkurat har lagt igjen er Bryan Cranston, som er helt fantastisk. Bortsett fra det er det ikke et eneste element i serien som holder nivået til The Wire. Gjennomført karakterutvikling på karakteren til Bryan Cranston au, da. Det må jo nevnes.
Nei.