20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30  (Lest 36177 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30
« Svar #90 på: 23. Okt. 2010, 19:11 »
Problemet er at Barton trekker alt for mye inn i banen også. Dermed har Simpson null hjelp. WH-spillerne får utfordre vår høyrekant med null castlespillere i sikring.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 23. Okt. 2010, 19:11 »
Faen for en løpestil på Tiote  :P haha

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 23. Okt. 2010, 19:11 »
Vi har dessverre minst 5-6 spillere som ikke holder PL nivå. Og det er ikke CH sin feil, håper han får bli dersom vi taper denne.

Hvem er så det?

Simpson, Krul, Ameobi er tre klare CCC spillere. Krul har i det minste potensiale..

Nolan, Williamson er to spillere jeg synes sliter i litt for mange situasjoner til å kalle de rene PL spillere. Hver eneste gang Williamson er i en duell er jeg livredd for straffespark i mot, han river av drakten på motspilleren gang på gang.

Nolan har jo foreløpig ca 300 kamper og 50 mål i PL. Krul og Simpson har omtrent ikke spilt PL fotball for NUFC så litt tidlig å dømme dem.
Williamson er som Ameobi, varierer fra veldig god til helt håpløs.
Om man ser på de NUFC ventelig skal kjempe mot så er de ikke veldig mye dårligere.
Til syvende og sist er det jo CH sin jobb som manager å få spillerne til å prestere jevnt og bra over tid.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 23. Okt. 2010, 19:15 »
Det må et bytte til i pausen på vår høre side ellers blir vi straffa :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 23. Okt. 2010, 19:17 »
Det er jo en grunn til at vi ligger på 17 plass, nettopp fordi vi har spillere som ikke akkurat trekker opp nivået i PL. Og på generellt grunnlag kan man vel si at Simpson med sine kamper i ManU, Blackburn og Newcastle kommer mer til sin rett i CCC. Krul har et enormt potensialet, men er fortsatt såpass uferdig at han ikke kan sies å være en god PL keeper. Ameobi er diskutert i det nemte, det samme med Nolan.

Alt i alt fornøyd med omgangen! Men tror kanskje det kan være smart å få inn på løven for Ameobi han ikke kommer mer med i 2 omgang.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 23. Okt. 2010, 19:18 »
Bare jeg som ikke har kommentatorer hos TV2?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 23. Okt. 2010, 19:21 »
De dødballene til Barton er relativt dårlige. Høye og slappe. Litt lavere og mer fart, takk.
Synes også at Ameobi og Carroll til tider trekker alt for langt ned på bana. Litt frustrerende å se de nærmere keeperen vår enn midtbana. Men er relativt fornøyd. Ingen stor kamp, men langt ifra ræva.

Gleder meg til andreomgang.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 23. Okt. 2010, 19:23 »
Tipper uavgjort.

Hjelp hvor mye studio fokuserer på at Carroll bor hos Nolan og trøbbelet tidligere i uken!! De hadde tilogmed en kommentar om Barton før kampen som de humret av.. Han har jo forbedret seg og det står det jo stor respekt over! Respektløst av tv2! Elendige til å tippe hvordan kamper ender er de også..

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 23. Okt. 2010, 19:23 »
Grei nok første omgang, men føler meg ikke helt trygg bakover!
Ellers har Krul vært god. Jose, Barton og Tiote har også vært gode. Vil også se Løven inn for Shola i 2.omg, hvis sistnevnte ikke skjerper seg!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 23. Okt. 2010, 19:23 »
Bare jeg som ikke har kommentatorer hos TV2?

Heldiggris!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 23. Okt. 2010, 19:24 »
Vi var brukbart med. WH skapte alt på vår høyrekant. Barton var veldig flink til skape bredde når vi hadde ball. Da vi var uten ball sprang han derimot alt for mye inn for å jage ballen der. Det medførte at hele vår høyreside åpnet seg opp. Colo, Williamson, Enrique og Krul har klart seg godt. Sistnevnte virker mye mer stødig i feltet enn Harper. Nolan og Tioute var også brukbare. Carroll trakk seg alt for mye på ut på kant i enkelte situasjoner når han i stedet skulle vært i boksen. Jonas gjorde noen ting bra, og enkelte ting vanskelig. Sholadinhio var usynlig. Men det er typisk ham å være borte før han plutselig setter ballen i kassa

Kampen kan gå begge veier, men hadde jeg fått tilbud om et uavgjortresultat nå, ville jeg takket ja.

Simmio

• Gjest
« Svar #101 på: 23. Okt. 2010, 19:24 »

Chris Houghton ut!! Når hadde vi sist en god manager???? Sir Bobby må jo være sist..

Nolan!!!! CH er en fantastisk manager!!

*ristar på hovudet*

Du er ikke den eneste som rister på hodet der, Christian :P

Raylor inn for Shola. Legger om til 4-5-1 med Barton i midten, og Raylor på kanten.

Vi spiller egentlig helt greit, og tar vi Obinna og Cole så tar vi dette hjem ;D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 23. Okt. 2010, 19:26 »
Det er jo en grunn til at vi ligger på 17 plass, nettopp fordi vi har spillere som ikke akkurat trekker opp nivået i PL.

Men er det så veldig sikkert at det er spillerne som er dårlige da, og ikke manageren?
Vi vinner med 6 mål mot Villa og borte mot Everton, men makter ikke vinne mot verken Stoke, Blackpool eller Wigan hjemme.
Mener du at disse 3 lagene er så veldig mye bedre enn NUFC?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 23. Okt. 2010, 19:27 »
Igjen viser det seg defensivt at vi sliter når vi ikke har en breddeholder fremfor backen vår. Dog langt mer sikker med Simpson enn Perch sålangt. Han er for treg - men er langt kaldere i avgjørende øyeblikk. Syns ikke Ameobi har vært helt forferdelig - man ser fortsatt at han er bedre langs bakken enn det Carroll ofte er. Fornøyd med at vi etterhvert klarer komme oss til noen innlegg - da er vi automatisk farligere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #104 på: 23. Okt. 2010, 19:28 »
STREAAAAM? ;D

Ikkje heilt sikker på om du har fått svar, men her er ein stream...

http://maxsportz4.blogspot.com/2010/08/channel-1.html