20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan 2-2 - POST MATCH  (Lest 11096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newcastle - Wigan 2-2 - POST MATCH
« Svar #15 på: 16. Okt. 2010, 18:33 »
Raylor neste kamp! Bare ikke Rout.
Og simmo inn for Perch.

Helt enig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16. Okt. 2010, 18:34 »
Det som er skremmende er hvor lett motstanderen nekter oss muligheter på hjemmebane. Vi har ingen kreativitet, og vi har kun Jonas som kan skape noe ut av ingenting.

På bortebane får vi mer rom, og derfor har vi lettere for å komme til muligheter også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Okt. 2010, 18:34 »
Syntes det er kult at Inspector sier om igjen og om igjen at vi trenger bra innlegg for da scorer vi. Så kommer et bra innlegg og så er det mål  ;D

Raylor neste kamp! Bare ikke Rout.
Og simmo inn for Perch.

Vi har jo PLs beste hodespiller, men ingen som kan slå innlegg mot han. Det er livsviktig for oss å få inn R. Taylor i de neste kampene.. Enten som høyreving eller back, vi trenger foten hans.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 16. Okt. 2010, 18:35 »
Huff Nordin, det er den hardeste ratinga jeg noen gang har sett?:P

Perch
- kunne med fordel ha blitt byttet ut idag. Idag var hans dårligste kamp i Newcastle drakta. Jeg tror faktisk vi ser Simpson inn på laget i neste kamp... Har ikke troen på at Raylor plutselig skal få masse tillit. Han forlater oss i januar.
Williamson - Må dekke for seg selv og Perch store deler av kampen. Får problemer pga manglende støtte, men klarer seg bedre utover kampen. Helt ok ut ifra arbeidsforholdene.
Coloccini
- Fortjente kapteinsbindet! :)
Gutierrez - Står for det vi skaper framover.
Tiote - Typisk afrikans spiller... heftig temperement...
Guthrie  - Helt rett kamp å gi han sjangsen sin i. Trenger match trening.
Andy Carroll - Viser seg som rimelig oppskrytt. Har ikke klart å bygge videre på den gode starten.
Shola - Er vår stjernespiss om dagen! :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Okt. 2010, 18:35 »
Jada - grunnen til at Guthrie var svak var antakeligvis at han ikke har kamptreninga inne. Veldig skuffa over at Guthrie starta fremfor Raylor, jeg, nettopp på grunn av dette.
Løven var veldig svak - som han var da han spilte mot Chelski.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Okt. 2010, 18:36 »
det som skuffet mest med Løven idag var kroppsspråket hans. Han sto oppgitt med hendene ut fra kroppen til han ble byttet av. Jeg forventet ikke mye ifra han siden han mangler trening, men jeg forventet innsats og positivitet.
Han kom, ble mett og dett var dett....

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Okt. 2010, 18:37 »
Synes det er viktig å ikke deppe alt for mye enda. Faktum er at vi har fått alt lite ut av våre fire hjemmekamper hittil. Hjemme mot Villa, Blackpool, Stoke og Wigan bør gi mer enn fire poeng. Her har vi mistet mange poeng til rivaler i nedrykkskampen.

Er ikke helt enig i kampratingen her heller. Krul gjør ingen dårlig kamp, kan ikke lastes for noen av målene. Enrique er banens klart beste spiller (man skal ikke få for høy poengsum for scoring. Les: Colo.) Carrol er brukbar, men viser at han ikke er noen stor målscorer foreløpig, og det er helt greit, foreløpig. Jonas gjør mye bra i andre omgang, og fortjener bedre karakter, da alle får en 1er av meg i første omgang.

Vi må ta poengene hjemme og helst ta poeng fra rivaler i bunnen av tabellen. Så får vi heller slå fra bunnen i noen kamper og ta noen gratispoeng her og der i andre kamper. Fire poeng på de fire første kampene hjemme i vårt hus, er i alle fall to for lite, kanskje til og med fem for lite.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #22 på: 16. Okt. 2010, 18:44 »
Er ikke helt enig i kampratingen her heller. Krul gjør ingen dårlig kamp, kan ikke lastes for noen av målene. Enrique er banens klart beste spiller (man skal ikke få for høy poengsum for scoring. Les: Colo.) Carrol er brukbar, men viser at han ikke er noen stor målscorer foreløpig, og det er helt greit, foreløpig. Jonas gjør mye bra i andre omgang, og fortjener bedre karakter, da alle får en 1er av meg i første omgang.

Det er vel ingen som sier at Krul gjorde en dårlig kamp eller bør lastes for målene. Colo var grei der bak og skal selvsagt ha et ekstra poeng for sin scoring! Carroll er vi også enige om.

Enrique var brukbar og fortjener kanskje en syver. Jonas roter bort ballen i 9 av 10 tilfeller og skaper en corner ut av det siste. Sier mye om laget per dags dato når Gutierrez er vært eneste kreative håp når han har en slik effektivitet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 16. Okt. 2010, 18:53 »
Registrer at Christian nok ein gang synker så lavt at han må spre løgner om meg for å svare.
At du gjorde det samme som Given og N`Zogbia? Som stakk frå klubben pga Ashley og rotet i klubben? Sjekk berre din eigen signatur.

Du skriver for eit par innlegg siden at eg stakk fra klubben fordi Newcastle rykka ned. Nå skriver du at eg stakk pga Ashley og rotet i klubben. Bestem deg. Bare ein av versjonen kan være rett!

Er også ganske fascinerende at du til enhver tid når sjansgen byr seg forsatt sprer løgner om meg, for å henge meg ut fordi eg ikkje hadde samme synskunkt som deg i ein sak som skjedde for OVER 1 ÅR siden. Dette skjer både her og på andre forum. Dette begynner eg å bli drita lei av og må ta slutt snart.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 16. Okt. 2010, 18:55 »
Skal ikke dra dette ut i en lang diskusjon, men Christian har vel litt rett også Benson? Du ga deg som supporter i en lengre periode? Om det var pga. Ashley eller nedrykket vet jeg ikke, men uansett er det jo ganske latterlig. :P

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 16. Okt. 2010, 19:07 »
Skal ikke dra dette ut i en lang diskusjon, men Christian har vel litt rett også Benson? Du ga deg som supporter i en lengre periode? Om det var pga. Ashley eller nedrykket vet jeg ikke, men uansett er det jo ganske latterlig. :P

Nei han har ikkje eit poeng for det har aldri vert pga nedrykket. Er meget provoserende og lese Christian gang på gang i 1 år har kommt med innlegg der han skriver eg stakk pga nedrykket og stempler meg som medgangsupporter. Det er direkte pisspreik.

At engasjemanget mitt forvannt ganske så kraftig med Ashley er vel ingen hemmelighet. Men fatter ikkje kordan folk har fått det for seg at det har noke med nedrykket å gjør. var ganske klar i den tida og hevda eg heller ville spillt conference med keegan enn pl med ashley og kinnear.. menmen ta meg for noke eg har gjort og ikkje finn på ting er vel det eg vil ha fram..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 16. Okt. 2010, 19:23 »
Er uenig i karaktersettingen din noe Nordin. Williamson spilte ikke dårlg. Han kan ikke lastes for 1. målet fordi ballen fikk retningsforandring som gjorde at han måtte rygge. Han dekte rommet opprinnelig. Det var PErch som dreit seg ut fullstedig. 2. målet ble brudd i mot fordi Colo ikke klarte å ta i mot støttepasningen fra Tioute.

De som bør slaktes først og fremst er Perch, som var helt grusom. Er alt for offensiv og blottlegger seg. I tillegg var ikke Guthrie flink nok til å dekke rom når Perch gikk fremover.  Routledge var katastrofal. Gjorde ting alt for tungvint. Sentret alt for sent, og først når wiganspillere kom helt oppi ham. Og da var det for sent. Raylor og Simpson må starte neste kamp. Jonas gjorde også ting vanskelig.

Samtidig er ikke Wigan et dårlig lag. God på kontringer. Dessuten er det forbanna vanskelig å spille mot lag som legger seg så bakpå. Da er vi helt avhengig av vinger og backer som fungerer som prøver å overlappe konstant. Og når det ikke lykkes på en side, må de sentre raskt tilbake til barton som da kan vri til motsatt side. Dette gjorde f.eks Scum mot liverpool. SPillet ble vridd, innlegg ra kant samtidig som at det kom løp inn i boks. Bartons svakhet i dag var at han var alt for lite flink til å komme på løp inn i boksen når innleggene kom.

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 16. Okt. 2010, 19:25 »
Helt horribelt å stå med ett poeng på tre hjemmekamper mot Blackpool, Wigan og Stoke! Vi var "uheldige" ifht. sjanestatistikken nok en gang, men jeg synes likevel at hele laget er helt rævva.

Spillerbørs:

Krul 6 - Ser ut til å slippe inn hvert eneste skudd som kommer på mål, men når sant skal sies kan han ikke lastes for noen av dem.

Perch 1 - Horribel fotballspiller. Sliter ekstremt mot Zog.
Williamson 3 - Har aldri følt meg trygg på denne karen, og fikk skaren her inne imot meg da jeg sa at jeg ikke var overbevist av han i sesongstarten, mens mange andre hauset han opp som en av våre beste. Veldig treg, konstant på etterskudd, holder mye og er sen med presset. Delaktig i begge scoringene i dag. Spiller seg opp fra stryk i 2. omgang.
Coloccini 7 - Langt bedre enn sin makker. Viktig scoring!
Enrique 6 - Oksen er alltid solid i forsvar. Prøver og prøver fremover uten å få det til.

Gutierrez 2 - Springer seg vill med ballen hele tiden. Fotballhjerne som en død hest. Unngår strykkarakter pga en fin assist til Ameobi.
Tiote 1 - Gjorde alt feil i dag. Burde også ha vært utvist tre ganger. Hughton må få noe vett inn i toppen på denne mannen snarest.
Barton 4 - Kjemper bra og slår noen gode pasninger, men mister ballen altfor ofte og treffprosenten hans er ikke særlig høy.
Guthrie 4 - Helt anonym

Andy Carroll 5 - Gir og mottar mye juling på topp, men bør fokusere mer på å sette sjansene sine enn å klage på alt mulig til dommeren. Voks opp, Andy!!
Løvenkrands 4 - Se Guthrie

Helt enig her.... Blir så møkkalei dette laget som underpresterer. Eller er vi virkelig ikke bedre????

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 16. Okt. 2010, 19:31 »
For eg skriv eit innlegg om deg kvar dag i eit år? Skriv det kun, når du kjem med innlegg for å sverte klubben. Innlegget ditt idag på det andre forumet(COM), på 2-0 "The Zog on the Tyne is back :p" Visser jo berre kor mykje du egentleg heiar på denne klubben.

Er jo heilt utrulig at du ikkje sjønner at eg skreiv det for å kødde med deg. Ettersom du i innleggene dine tidligere i den samme tråden skriver at eg slutta å heie på Newcastle for over 1 år siden. Var det jo litt artig å sjå at du reagerer så sterkt på ein som ikkje er fan.  :P

Håper bare du kan holde kjeft fra nå av så er det greit.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16. Okt. 2010, 19:37 »
Forhåpentligvis så er vel James Perch ferdig i klubben nå.  Om ikke Simpson er helt klar ennå, så gi heller Kadar eller Ferguson sjansen. Perch gjør forøvrig ikke så store feil idag, men han bidrar jo ikke med noe offensivt og skaper uro med sin nervøse opptredener. Og han har helt horrible innlegg, når han først har mulighet til å bidra med noe. En sier ofte at et lag er ikke sterkere enn sitt svakeste ledd, så om vi skal ha noen sjanser til å vinne jevne kamper så må han ut! Krul kan ikke lastes for noen av målene heller, desverre så var han på vei ned når skuddet til zoggy føk opp. Det var nok mer en stor prestasjon av en av mine tidligere favorittspiller (kan ikke begripe at han ble brukt som back) enn en feil av Krul. Slik jeg ser det så har vi egentlig kun 3 toppspillere. Enrique, Jonas og Tiote. Resten er average. Derfor er jeg satt i en situasjon i år hvor jeg ikke forventer mye, men håper at vi unngår nedrykk og kan bygge videre på laget. Forhåpentligvis uten at Calderwood påvirker innkjøpene for mye, slik at vi kjøper spillere som Perch.
Andreas Martins