20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan 2-2 - POST MATCH  (Lest 11075 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Wigan 2-2 - POST MATCH
« på: 16. Okt. 2010, 18:11 »
Stenger den andre tråden ettersom bunnivået i NewUtds forumhistorie definitivt ble nådd. Kun saklige innlegg og ingen personangrep her!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan 2-2 - POST MATCH
« Svar #1 på: 16. Okt. 2010, 18:14 »
Limer likesågreit inn oppsummeringa i denne tråden da..

Ingen som skriker krise - men isolert sett har vi i dag nok en gang tatt noen poeng for lite på SJP. Veeeldig glad for målet - men det var mer lettelse enn noen form for å være fornøyd da målet gikk inn. Dette er ikke bra nok - og vi MÅ slutte kaste vekk poeng på SJP om vi skal holde oss unna nedrykkskampen.
Oppsummert er Colo og Jose våre beste i dag. Jonas hever seg mange hakk etter pause.
Løven var elendig, Guthrie helt ute av det - og Tiote var veldig svak i dag. Barton slurver mye, og spiller sin svakeste kamp denne sesongen sålangt.
Og Perch - katastrofe. Helt forferdelig kamp! Nå må Simp eller Raylor inn i oppstillinga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Okt. 2010, 18:14 »
Er det rart folk er nervøse for at klubben vår skal rykke ned med det spille vi viser om dagen? Når vi ikke slår lag som Blackpool, Stoke og Wigan hjemme, hvem skal vi da ta poengene mot? Borte mot Arsenal, Chelsea, Liverpool og Tottenham?

Det er kampene mot lagene rundt oss som er über-viktige. De er på en måte 6-poengs kamper alle sammen, og taper vi disse internoppgjørene har vi lagt et godt grunnlag for nedrykk.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16. Okt. 2010, 18:18 »
jeg må støtte Christian her...

Jeg er enig i at man kan diskutere muligheten for nedrykk og Europa. Men hvis man roper Europa når vi skårer mål, og nedrykk når vi slipper inn mål så er det like givende som å rope "du er stygg" i en politisk diskusjon...

Det hører ikke hjemme å rope sånne ting hver gang et mål skåres. Da mister man litt troverdighet når man skal diskutere kampen og laget i ettertid.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Okt. 2010, 18:19 »
Helt horribelt å stå med ett poeng på tre hjemmekamper mot Blackpool, Wigan og Stoke! Vi var "uheldige" ifht. sjanestatistikken nok en gang, men jeg synes likevel at hele laget er helt rævva.

Spillerbørs:

Krul 6 - Ser ut til å slippe inn hvert eneste skudd som kommer på mål, men når sant skal sies kan han ikke lastes for noen av dem.

Perch 1 - Horribel fotballspiller. Sliter ekstremt mot Zog.
Williamson 3 - Har aldri følt meg trygg på denne karen, og fikk skaren her inne imot meg da jeg sa at jeg ikke var overbevist av han i sesongstarten, mens mange andre hauset han opp som en av våre beste. Veldig treg, konstant på etterskudd, holder mye og er sen med presset. Delaktig i begge scoringene i dag. Spiller seg opp fra stryk i 2. omgang.
Coloccini 7 - Langt bedre enn sin makker. Viktig scoring!
Enrique 6 - Oksen er alltid solid i forsvar. Prøver og prøver fremover uten å få det til.

Gutierrez 2 - Springer seg vill med ballen hele tiden. Fotballhjerne som en død hest. Unngår strykkarakter pga en fin assist til Ameobi.
Tiote 1 - Gjorde alt feil i dag. Burde også ha vært utvist tre ganger. Hughton må få noe vett inn i toppen på denne mannen snarest.
Barton 4 - Kjemper bra og slår noen gode pasninger, men mister ballen altfor ofte og treffprosenten hans er ikke særlig høy.
Guthrie 4 - Helt anonym

Andy Carroll 5 - Gir og mottar mye juling på topp, men bør fokusere mer på å sette sjansene sine enn å klage på alt mulig til dommeren. Voks opp, Andy!!
Løvenkrands 4 - Se Guthrie
« Siste redigering: 16. Okt. 2010, 18:26 av Nordin »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Okt. 2010, 18:19 »
Er det rart folk er nervøse for at klubben vår skal rykke ned med det spille vi viser om dagen? Når vi ikke slår lag som Blackpool, Stoke og Wigan hjemme, hvem skal vi da ta poengene mot? Borte mot Arsenal, Chelsea, Liverpool og Tottenham?

Det er kampene mot lagene rundt oss som er über-viktige. De er på en måte 6-poengs kamper alle sammen, og taper vi disse internoppgjørene har vi lagt et godt grunnlag for nedrykk.

Enig. Det er nesten verre å avfeie det faktumet spør du meg. Vi har mistet 7 jævla dyrebare poeng til rivalene våre, og det er bekymringsverdig. Hjemmeformen er essensiell for å overleve.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Okt. 2010, 18:21 »
Registrer at Christian nok ein gang synker så lavt at han må spre løgner om meg for å svare.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Okt. 2010, 18:22 »
Før sesongen sa eg at eg var fornøyd med sesongen så lenge me ikkje rykker rett ned att.
Sjølvsagt må det vera lov å snakka om nedrykk når me er nyopprykka og samtidig har starta sesongen med tap heima mot Blackpool og Stoke, samt ein elendig kamp idag mot Wigan. Men kanskje opphentinga idag var det som skal til for at det snur heima?
Nokre innlegg verte usaklege når ein ropar om at Ashley og CH skal ut, slik er det berre å oversjå. Samtidig var det vel dei same som ropte om CL spel etter Villa-kampen ::)

Ameobi har vore veldig god i det siste, og kanskje han bør starta neste kamp?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Okt. 2010, 18:22 »
Det virker på meg som om noen ser på det som en styrke å spille en god kamp uten  å ta poeng. For min del ser jeg på det som en av våre største svakheter, og styre en kamp uten evne til å avgjøre. Veldig glad for at vi fikk 1 poeng etter omstendighetene, men utrolig skuffet over en nok en dårlig hjemmekamp uten 3 poeng. Skal vi overleve MÅ vi vinne kamper som dette, spesielt når lag vi skal kjempe mot om å unngå nedrykk tar viktige poeng både hjemme og borte. Det er bare et spørsmål om tid før Everton og Liverpool er forbi oss på tabellen...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Okt. 2010, 18:23 »
Registrer at Christian nok ein gang synker så lavt at han må spre løgner om meg for å svare.

Den diskusjonen får di ta ein an plass.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Okt. 2010, 18:24 »
Ville bytta om på karakterene til Guthrie og Jonas, Nordin. Jonas er faktisk blant våre bedre i andreomgang, slår den avgjørende corneren og server Ameobi perfekt. Og han skapte trøbbel for Wigan utover i andreomgang da de ble slitne. Guthrie var bare helt ute av det - totalt anonym og kasta vekk en god frisparkmulighet. Løven kan også gå ned - for han var ikke med overhodet.

Forøvrig bør Shola starte neste kamp. Vår beste spiss for tiden formmessig.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 16. Okt. 2010, 18:27 »
Enig i at Ameobi bør starte neste kamp. Problemet er at vi mangler fart på topp og ingen av vingene våre kan slå innlegg. Dermed er det vanskelig å se hvordna vi skal få ballen i mål, selv om motstanderen heter West Ham.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 16. Okt. 2010, 18:28 »
Ville bytta om på karakterene til Guthrie og Jonas, Nordin. Jonas er faktisk blant våre bedre i andreomgang, slår den avgjørende corneren og server Ameobi perfekt. Og han skapte trøbbel for Wigan utover i andreomgang da de ble slitne. Guthrie var bare helt ute av det - totalt anonym og kasta vekk en god frisparkmulighet. Løven kan også gå ned - for han var ikke med overhodet.

Forøvrig bør Shola starte neste kamp. Vår beste spiss for tiden formmessig.

No er vel ikkje Guthrie i skikkeleg kampform endå. Du må ikkje sei slikt om Løven, då får du Inspector på nakken ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 16. Okt. 2010, 18:29 »
Syntes også man så klart at Guthrie er utenfor kampform. Samme med Løvenkrands også, men når vi ikke bruker han kan man ikke forvente mer. Syntes vi bør prøve Carroll og Shola borte mot West Ham.

Simmio

• Gjest
« Svar #14 på: 16. Okt. 2010, 18:31 »
Syntes det er kult at Inspector sier om igjen og om igjen at vi trenger bra innlegg for da scorer vi. Så kommer et bra innlegg og så er det mål  ;D

Raylor neste kamp! Bare ikke Rout.
Og simmo inn for Perch.