20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool 11.des  (Lest 8546 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Liverpool 11.des
« Svar #15 på: 19. Okt. 2010, 14:46 »
Har selv sjekket prisene på dette flyet jevnt de siste dagene, og prisen har ligget på tusenlappen hele tiden. Det er unaturlig at prisen plutselig går ned med 50%, for så å gå tilbake til det "normale" like etter. Så der tror jeg du har sett feil på ett eller annet.

Jeg skal ikke nekte for at jeg ikke har tenkt tanken på at jeg har skrivd inn feil måned eller lignende selv, men når jeg åpna nettlesern på ryanair.com så var det fra 10. desember til 12. desember som sto i feltene.
Ser btw. det har blitt litt dyrere igjen nå.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 20. Okt. 2010, 12:01 »
Er det noen som vet når billetter legges ut på nufc.co.uk? Får man kjøpt tidligere dersom man er medlem av 12th army?
Har bestilt flybilleter og hotell allerede!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Okt. 2010, 12:07 »
Du får kjøpt billetter tidligere hvis du er 12th man member. Som regel omkring 10-14 dager før de går på General Sale. Du skal uansett ikke bekymre deg mtp på billitter. Årets mest populære kamp; Newcastle-Sunderland har ligget på General Sale i godt over en uke nå, og den er enda ikke utsolgt, så billetter til Newcastle-Liverpool skal ikke være noe problem å få tak i på General Sale. Tipper billettene legges ut for medlemmer andre uka i November.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Okt. 2010, 23:20 »
Sendte mail til klubben forrige uke om muligheten til å kjøpe på forhånd (mail nr.2) men har ennå ikke fått svar fra den "#¤%¤%/#¤"# klubben som vanlig!!!!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. Nov. 2010, 14:55 »
Vi er 2 stk som skal over. Hvor bør vi bestille plasser på stadion? Og hvordan er det med biletter og TAN?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 10. Nov. 2010, 23:33 »
Jeg skulle gjerne kunne sagt at TAN-medlemmer får bestilt billetter god tid i forveien men med en klubb som totalt har ignorert oss som fangruppe denne sesongen så kan jeg ikke det  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Nov. 2010, 23:22 »
F******!!!! Får ikke med meg denne kampen. Er bryllupsfotograf hele denne ettermiddagen. f******!!!!!!!!!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Nov. 2010, 23:24 »
Radar, Radar, Radar... Denne kampen har du vist om leeenge. Hvordan er det da mulig å si ja til et fotooppdrag? :P

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 14. Nov. 2010, 23:48 »
Skal på denne!!! Blir min første tur til SJP, gleder meg noe jævlig! ;D ;D ;D

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Nov. 2010, 23:54 »
Jeg skal og over på denne kampen. Blir min første kamp på SJP. Vurderer å bo på Premier Inn Quayside. Noen som har bodd der, eller har noe å si om det hotellet?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 15. Nov. 2010, 01:50 »
Jeg skal og over på denne kampen. Blir min første kamp på SJP. Vurderer å bo på Premier Inn Quayside. Noen som har bodd der, eller har noe å si om det hotellet?

Jeg bodde der tidligere i høst og hotellet er absolutt å anbefale.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #26 på: 15. Nov. 2010, 17:20 »

Ikke stor forskjell, men jeg ville heller ha valgt Premier Inn City Centre. Litt bedre beliggenhet til sentrum, og sist jeg bodde på Quayside var det ikke frokostbuffet. Det er det på City Centre. Men kan for all del hende at de har endret på det på Quayside også ;)
Men er det samme prisen, ville jeg nok ha valgt City Centre.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 15. Nov. 2010, 17:28 »
Frokostbuffe på Quayside. Det her er to hotell fra samme kjede og de er så og si klin like.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #28 på: 15. Nov. 2010, 17:31 »
Ok. Var som sagt ikke det når jeg sov der sist, men er en del år siden :P
Kan uansett konkludere med at Premier Inn er å anbefale, så for det være opp til hver enkelt hvor nærme sentrum man vil bo. Maks 7,5 min fra Quayside til City Centre, så stor forskjell er det absolutt ikke.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 15. Nov. 2010, 19:09 »
Radar, Radar, Radar... Denne kampen har du vist om leeenge. Hvordan er det da mulig å si ja til et fotooppdrag? :P

Fordi oppdraget ble tatt i begynnelsen av juni i år  :P  :-[