20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Stoke 26. sept 17:10  (Lest 32499 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Stoke 26. sept 17:10
« Svar #195 på: 26. Sep. 2010, 22:54 »
Jepp, Ben Arfa spilte 85min mot Everton sist, så at han ikke skulle orke mer enn 60min i dag er selvsagt bare tull. Skjokkerende avgjørelse av Hughton!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #196 på: 26. Sep. 2010, 22:56 »
Surt å tape dagens kamp. Med seier hadde vi vært på en fin 5 plass, nå er vi på en respektabel 10 men er bare 2 poeng ned til Wigan på 18. Greit at det er tidlig i sesongen, men er sånne kamper som idag vi skal vinne. City borte neste kamp lukter nytt tap lang vei.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 26. Sep. 2010, 23:07 »
Helt sykt at Hughton tar ut Ben Arfa framfor Routledge. Routledge gjør jo ingenting.
Er også veldig irriterende at Nolan spiller UANSETT. Og håper S.Taylor er tilbake snart, vil se han på høyrebacken i stedet for Perch. Faen at vi tapte i dag ass!
Kommer til og plage meg hele uka samtidig som jeg gruer meg til kampen mot Man City, som vi mest sannsynlig taper.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 26. Sep. 2010, 23:37 »
Kan godt tenke som så at Ben Arfa ER en bedre spiller enn Routledge, men Ben Arfa var rett og slett dårlig i dag syntes eg. Lykkast faktisk med ingenting, nokke som vel også kan sies om Routledge. Men det eg vil fram til er at bassert på det spillerne hadde prestert i kampen, så var det ikkje meir feil å ta ut Ben Arfa enn Rout. Det som var feil var å ta ut Tiote og ikkje Nolan f.eks.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #199 på: 26. Sep. 2010, 23:40 »
Synes Ben Arfa var bedre enn Routledge. Hver gang førstnevnte legger inn blir det farlig. Hver gang Routledge har ballen så enten roter han den vekk eller så slår han den bak mål eller rett i første forsvarer.

Uansett så var begge under pari i det, og blir "belønnet" med en femmer på spillerbørsen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #200 på: 26. Sep. 2010, 23:48 »
Synes Ben Arfa var bedre enn Routledge. Hver gang førstnevnte legger inn blir det farlig. Hver gang Routledge har ballen så enten roter han den vekk eller så slår han den bak mål eller rett i første forsvarer.

Uansett så var begge under pari i det, og blir "belønnet" med en femmer på spillerbørsen.

Helt enig! Jeg synes Routledge var helt krise idag dessverre! Ikke minst var første tuchen hans helt skremmende! Han MÅ forbedre den og seg selv... Synes ikke Jonas var spesielt god idag heller... Håper vi bare kan løfte oss og gjøre et shock winn over City neste uke! Utrolig dumt at Perch fikk det selvmålet! Han kunne heller fått et gult kort! :P Har 3 mål neste uke... 1. få fifa 2. slå shitty og 3 få jobb xD da hadde det vært en perfekt uke, noe denne uken ikke har vært!

Glad jeg var der!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 27. Sep. 2010, 00:04 »
Kan godt tenke som så at Ben Arfa ER en bedre spiller enn Routledge, men Ben Arfa var rett og slett dårlig i dag syntes eg. Lykkast faktisk med ingenting, nokke som vel også kan sies om Routledge. Men det eg vil fram til er at bassert på det spillerne hadde prestert i kampen, så var det ikkje meir feil å ta ut Ben Arfa enn Rout. Det som var feil var å ta ut Tiote og ikkje Nolan f.eks.

Som du selv sier, ingen av dem var gode. MEN, det er ingen tvil om at Ben Arfa er et par klasser bedre enn Routledge til vanlig. Selvsagt er det den beste spilleren som skal bli, og dermed etter min mening en dårlig vurdering av Hughton.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 27. Sep. 2010, 00:06 »
Tja. Samtidig var Ben Arfa langt mer borte fra kampbildet enn Routledge på det tidspunktet - Ben Arfa virket sliten mens Routledge i det minste stadig prøvde. Jeg gidder ihvertfall ikke slakte Hughton for å velge Ben Arfa fremfor Wayne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 27. Sep. 2010, 00:10 »
Synes det var greit at Barfalona ble bytta ut, han var relativt anonym under kampen. Routledge er kraftigere enn Barfa, noe som hjalp godt mot fysiske stoke. Jeg tror rett og slett en mer teknisk type motstander ville passe Barfa bedre.

Defensivt har vi nok en backrekke som kan sies å være blant PLs beste, med unntak av Perch da. Dumt at han ble syndebukk i dag, han som nesten scoret på innlegg/skudd fra " 'Enrikke" :/

Problemert vårt var nok at Barton hadde en dårlig dag. Slo for langt/høyt, hadde drøye passninger og den vanligvis gode innleggsfoten var borte.

Jeg er enig med dem som mener Barfa burde tatt Nolans plass. Det er nå blitt klart at motstanderne våre er MEGET obs på Carroll, han blir heller dratt ned til straffespark enn å score, og dermed har Barfa mer plass til seg selv der oppe og Carroll vil få flere passninger i boksen.

Jonas gjorde et godt innhopp og kom seg ned til dødballinja, (der Barfa ble for liten mot store, stygge Stoke-spillere) Så han skal ha absolutt godkjent fra meg.

Og til sist: Ameobi gjorde et godt innhopp, jobbet for laget og var med på å skape de store mulighetene vi hadde i boksen deres de siste spilleminuttene.
Gan canny doon Toon!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 27. Sep. 2010, 01:32 »
Synes det var greit at Barfalona ble bytta ut, han var relativt anonym under kampen. Routledge er kraftigere enn Barfa, noe som hjalp godt mot fysiske stoke. Jeg tror rett og slett en mer teknisk type motstander ville passe Barfa bedre.

Defensivt har vi nok en backrekke som kan sies å være blant PLs beste, med unntak av Perch da. Dumt at han ble syndebukk i dag, han som nesten scoret på innlegg/skudd fra " 'Enrikke" :/

Problemert vårt var nok at Barton hadde en dårlig dag. Slo for langt/høyt, hadde drøye passninger og den vanligvis gode innleggsfoten var borte.

Jeg er enig med dem som mener Barfa burde tatt Nolans plass. Det er nå blitt klart at motstanderne våre er MEGET obs på Carroll, han blir heller dratt ned til straffespark enn å score, og dermed har Barfa mer plass til seg selv der oppe og Carroll vil få flere passninger i boksen.

Jonas gjorde et godt innhopp og kom seg ned til dødballinja, (der Barfa ble for liten mot store, stygge Stoke-spillere) Så han skal ha absolutt godkjent fra meg.

Og til sist: Ameobi gjorde et godt innhopp, jobbet for laget og var med på å skape de store mulighetene vi hadde i boksen deres de siste spilleminuttene.

Eh?

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #205 på: 27. Sep. 2010, 10:28 »
jeg gidder rett og slett ikke si så mye om denne kampen. Er lenge siden jeg har blitt så forbanna over en fotballkamp.

Og dette er først og fremst fordi jeg HATER måten Stoke spiller fotball på. Greit at vi spilte dårlig og at vi kanskje kunne gjort noen taktiske endringer, men FY FAEN Stoke er så jævlig anti-fotball at de får Hellas under EM til å ligne på Barcelona.

Bruke 30sekunder hver gang de får et innkast? Det er helt latterlig.

Jeg kommer ihvertfall til å bare glemme den kampen så fort som mulig, og jeg håper laget gjør det samme.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 27. Sep. 2010, 12:06 »
Det er utruleg svakt og tapa heima både mot Stoke og Blackpool. Det er 6 viktige poeng tapt. Har ikkje fått sett dei to kampane, men det er jo tydleg at me slit me å skåra mål. Er Carroll ute av form? Ein kan vel ikkje berre skulde på at han verte passa ekstra godt på i kvar kamp?

Eg håpar og trur me sler tilbake mot City, og greier uavgjort. Men me MÅ få seier i neste heimekamp.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #207 på: 27. Sep. 2010, 12:53 »
Veldig dårlig kamp av oss, skaper alt for lite til å være på St.James`Park.
Alt for mye fokus på lange baller, vi må være i stand til å spille et mer variert spill enn bare lange baller!
Samtidig, vi lager utallige unødvendige friskpark mot et lag som stoke. Vi vet hvor gode stoke er på dødballer og hvilke hodespillere di har..
Derfor helt utrolig av oss å gi dem det.
Enrique var god i kampen, men lagde et idiotisk friskpark i situasjonen med Fuller. Vi hadde spillere i sikring..

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 27. Sep. 2010, 12:56 »
Med Carroll som vårt eneste angrepsvåpen er det jo ikke rart at vi ikke scorer? Kjør Ben Arfa sentralt, så vil han få mer å jobbe med.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 27. Sep. 2010, 13:58 »

Barton hadde en ekstremt god 1. omgang spør du meg. Men fulgte som de fleste andre ikke opp med en like bra 2. omgang. Men han er pasningssikker, godt orientert og slår tidvis presise pasninger i rom opp mot Carroll, men der blir Carroll for alene, og Nolan er alt for treg til å følge opp.