20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea-Newcastle Kl.20.45 Onsdag 22.September  (Lest 79139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chelsea-Newcastle Kl.20.45 Onsdag 22.September
« Svar #435 på: 23. Sep. 2010, 08:13 »
Våkna for 15 minutter siden og er fremdeles i himmelen. Gud så ekstremt deilig kampen i går var! Tror jeg aldri har sagt noe negativt om Colo, og i både Eveton kampen og i går vistehan hvorfor. Gud for en spiller! Shane Ferguson kan bli ekstrem. Herlig unggutt!

Ellers er det bare og lade opp til skola. Da skal alle de fotballinteresserte få høre og gjenomgå. Var ikke måta på hva jeg fikk høre i går,o g spesielt av en butthurt Fulham fan da jeg selvfølgelig måtte erte litt etter at de røk ut. Ahh, livet er hersom når man er Newcastle supporter. ;D
Nei.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #436 på: 23. Sep. 2010, 08:34 »
Var en utrolig spennende og morsom kamp, hvor jeg ble veldig imponert over laget.

Dette viser at vi faktisk har bredde i laget, og det kan vi takke Hughton for.

Colo var enorm. Sol var helt okay men tydelig at han mangler en del før han kan spille PL kamper. Raylor scorer et herlig mål men ser som vanlig ikke sikker ut defensivt.

Syns det var en del feilpasninger fra Smith og Vuckic, og Smith lager noen unødvendige frispark som vanlig, blant annet ett i ca samme posisjon som Raylor scoret fra. Vi bør definitivt starte med Tiote mot Stoke.

Og sist men ikke minst, Shola Ameobi. Han ser klønete ut men jeg har alltid likt stilen hans, og syns han er en god reserve for Carroll. Er skuffet over at Løven ikke setter den sjansen når Shola sender han gjennom, det er derfor han er der, fordi han skal sette de store sjansene. Men var et fint løp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 23. Sep. 2010, 08:39 »
Shola er jo i sitt ess innenfor boksen. Der er han meget god. Utenfor er han grusom derimot.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #438 på: 23. Sep. 2010, 08:46 »
Neste runde ryker vi på et ettmålstap for WBA...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 23. Sep. 2010, 10:05 »
Hvis vi når finalen og vi møter et lag som er kvalifisert til CL, får vi Eropacup selv med tap eller går den til et lag i ligaen?

Det er kun i Fa cupen det gjelder. Så denne cupen MÅ vinnes for å komme ut i Europa.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 23. Sep. 2010, 11:14 »
Hvis vi når finalen og vi møter et lag som er kvalifisert til CL, får vi Eropacup selv med tap eller går den til et lag i ligaen?

Det er kun i Fa cupen det gjelder. Så denne cupen MÅ vinnes for å komme ut i Europa.

Hvis de som vinner cupen blirr kvalifisert til Europa gjennom sin ligaplassering vil denne UEFA-cup-plassen (ligacup) gå til det laget som ender høyest av de klubbene som ikke får Europacup-spill.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 23. Sep. 2010, 11:25 »
Fy pokker, er mildt sagt bitter over at jeg prioriterte kvinnfolk foran tidenes kamp. Var 200% sikker på stortap.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 23. Sep. 2010, 11:27 »
La si at Chelsea slår United i Champions league finalen, City slår Liverpool i Europa league, Arsenal slår United i FA cupen, men United slår Arsenal i Carling cupfinalen. Korleis blir då alle disse europacup plassene utdelt då, siden disse lagene med all sannsynlighet til kvalifisere som gjennom ligaen? :)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #443 på: 23. Sep. 2010, 11:47 »
Utenfor er han grusom derimot.

Ein mann som er grusom utanfor boksen scorar ikkje mål som 3-1-scoringa i går. Ein mann som er grusom utanfor boksen slår ikkje ein så utsøkt stikkar til Løvenkrands... utanfor boksen.

Han har svakheiter som spelar, definitivt. Men mykje av dette har å gjere med dei skadene han har hatt. Men kjenner eg majoriteten her inne rett er han vår mest forhatte igjen neste kamp som går skeis. Ein bom så er han nok tilbake i giljotinen igjen.

Dersom han held seg skadefri, får nokre kampar under beltet, spelar på seg sjølvtillit og betrar posisjoneringa si i nokre tilfelle, er han ikkje langt under Carroll i noverande form. Og nei, det er ikkje eit rop om å få Andy ut av laget eller ein insinuasjon om at vi ikkje skal satse på vår fenomenale #9.

Meir det at kritikken av Ameobi ofte kjem på feil grunnlag.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #444 på: 23. Sep. 2010, 12:10 »
Utenfor er han grusom derimot.

Ein mann som er grusom utanfor boksen scorar ikkje mål som 3-1-scoringa i går. Ein mann som er grusom utanfor boksen slår ikkje ein så utsøkt stikkar til Løvenkrands... utanfor boksen.

Han har svakheiter som spelar, definitivt. Men mykje av dette har å gjere med dei skadene han har hatt. Men kjenner eg majoriteten her inne rett er han vår mest forhatte igjen neste kamp som går skeis. Ein bom så er han nok tilbake i giljotinen igjen.

Dersom han held seg skadefri, får nokre kampar under beltet, spelar på seg sjølvtillit og betrar posisjoneringa si i nokre tilfelle, er han ikkje langt under Carroll i noverande form. Og nei, det er ikkje eit rop om å få Andy ut av laget eller ein insinuasjon om at vi ikkje skal satse på vår fenomenale #9.

Meir det at kritikken av Ameobi ofte kjem på feil grunnlag.

Helt enig!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 23. Sep. 2010, 12:13 »
Siden vi da ikke får UEFA uten at vi vinner hele greia er det da likegreit å møte Scum eller Arsenal på St James i kommende runde. Pga CL kommer de garantert til å stille med B-laget mens vi kommer til å toppe laget. I finalen vil de også derimot toppe.Er bare 3 vanskelige lag igjen, Villa, Scum og Arse. Aller beste har selvsagt vært at Arsenal nå møter Scum på hjemme, slår ut dem og at vi møter Arse på hjemme i påfølgende runde, hvis vi kommer videre fra den rundt hjørnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 23. Sep. 2010, 12:40 »
Noen som la merke til at Colo gikk å stjal en klem av CH og Calderwood rett etter at dommeren blåste?  :)
Dette bekrefter nok en gang hvilken effekt CH har på spillerne, og hvilken posisjon han har i spillergruppa. Colo var helt konge i går. Håper han klarer å holde denne formen utover høsten. Williamson har tidligere sagt at Colo er den beste han har spilt med. Jeg tror ikke vi har sett det beste av Colo :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 23. Sep. 2010, 12:44 »
Det er ingen tvil om at Ameobi har ferdigheter. Men han har alltid vært særdeles ustabil i prestasjonene sine, og det vil ikke forandre seg. Men i går viste han nok en gang hvilken ressurs han kan være, når han er på sitt beste. Og Ameobi har scoret mål fra utenfor boksen før, så han er på ingen måte grusom utenfor boksen. Han har like mange svakheter utenfor som innenfor boksen i mine øyne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 23. Sep. 2010, 13:14 »
Sjukt at Ameobi er så kald! Har alltid sett på ham som totalt hodeløs. Det første målet er jo utrolig. Bruker ikke en kalori mer enn han må, på hverken skudd eller feiring, og det er jo heftig gjort av en spiller som absolutt har grunn til å frykte for sin fremtid i klubben.

Han viste jo fine tendenser i fjor, før skaden, og om selvtilitten kommer tilbake nå skal han bli en spennende mann å følge videre. Selv om jeg ikke tror det før får se det, at han vil bli en glitrende superspiss for oss i år. Håper han fikser det.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #449 på: 23. Sep. 2010, 14:02 »
På samme måte som det blir feil å slakte Ameobi, må man ikke ta helt av nå etter en (virkelig) god kamp. Jeg leste (gidder ikke sjekke tall nå) at han hadde 70 mål på 10 år. Skader eller ikke, det er rett og slett elendig.