20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00  (Lest 41955 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00
« Svar #45 på: 17. Sep. 2010, 18:23 »
Hva skal man si om Jonas da? Routledge hadde vel fler assist og mål på den halve sesongen han spilte for oss i Cola enn det Jonas har på to sesonger for oss.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 17. Sep. 2010, 18:30 »
Godt poeng, godt poeng! MEN!
Gode gamle gutierrez er en kløpper til å jobbe hjemover, mens routledge bare surrer begge veier :)
mulig jeg er litt streng i tonen, men han soser så fælt!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 17. Sep. 2010, 18:47 »
Joda, jeg ser den siden ved Jonas som er arbeidshesten begge veier, men hva hjelper det når han ikke produserer? Vi trenger spillere som produserer assist og scoringer. Vi kan ikke forvente at Carroll skal score 30 og at Ben Arfa skal ha 30 assist. Vi er avhengig av at midtbanen produserer også, og der er dessverre Jonas alt for dårlig.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #48 på: 17. Sep. 2010, 19:55 »
Godt poeng, godt poeng! MEN!
Gode gamle gutierrez er en kløpper til å jobbe hjemover, mens routledge bare surrer begge veier :)
mulig jeg er litt streng i tonen, men han soser så fælt!

Er enig. Routledge var kjempe god i forige sesong, men så langt i år løper han seg inn i andre spillere og kommer ikke med de innleggene som Carroll trenger og må ha.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 17. Sep. 2010, 20:55 »
Joda, jeg ser den siden ved Jonas som er arbeidshesten begge veier, men hva hjelper det når han ikke produserer? Vi trenger spillere som produserer assist og scoringer. Vi kan ikke forvente at Carroll skal score 30 og at Ben Arfa skal ha 30 assist. Vi er avhengig av at midtbanen produserer også, og der er dessverre Jonas alt for dårlig.

gutierrez bidrar hvertfall, om det så er bare defensivt.. og hans knallharde arbeid har mange ganger åpnet en motorvei for enrique, som fungerer bra til tider. ben arfa skaper GARANTERT uro på høyre siden (det er vel alle enige om), vår latinske duo lager forhåpentligvis kaos på venstre... men at routledge må ut og ben arfa inn kan jeg ikke fatte at det er noe tvil om. gutierrez kan diskuteres ja :)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #50 på: 18. Sep. 2010, 11:07 »
Tror ikke Hughton endrer laget fra kampen mot Blackpool, men jeg lever i håpet. Disse endringene vil jeg gjøre:

Ut-Inn

Perch-Raylor

Smith-Tiote

Routledge-Ben Arfa

Howay the lads!  :)
« Siste redigering: 18. Sep. 2010, 11:10 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 18. Sep. 2010, 11:37 »
"Newcastles keeper, Steve Harper har bare reddet fire ganger på de fire første PL-kampene denne sesongen. Dette er det færreste antallet redninger av alle keeperne som har spilt alle kampene. I to kamper har han ikke gjort en eneste redning." - TV2sporten.no

Ikke imponerende når man tenker på at vi har vært satt rimelig bra under press på Old Trafford, i tillegg til en vanskelig bortekamp mot Wolves. Når vi har sluppet inn 6 mål skulle det tilsi en redningsprosent på 40 (vet, imponerende hoderegning), noe som ikke kan karakteriseres som i nærheten av bra for en fotballkeeper.

Det har vel ikke vært noen utpregede tabber eller feil fra Harpers side, men han har heller ikke vartet opp med de nødvendige redningene. Jeg ville likt å se Krul fra start denne kampen. Harper blir ikke noe bedre med årene, og per i dag mener jeg vi har en av de svakere keeperne i ligaen. I sterk kontrast til det vi har hatt til vane det siste tiåret.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 18. Sep. 2010, 11:43 »
Tror ikke Hughton endrer laget fra kampen mot Blackpool, men jeg lever i håpet. Disse endringene vil jeg gjøre:

Ut-Inn

Perch-Raylor

Smith-Tiote

Routledge-Ben Arfa

Howay the lads!  :)

AMEN!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 18. Sep. 2010, 11:45 »
"Newcastles keeper, Steve Harper har bare reddet fire ganger på de fire første PL-kampene denne sesongen. Dette er det færreste antallet redninger av alle keeperne som har spilt alle kampene. I to kamper har han ikke gjort en eneste redning." - TV2sporten.no

Ikke imponerende når man tenker på at vi har vært satt rimelig bra under press på Old Trafford, i tillegg til en vanskelig bortekamp mot Wolves. Når vi har sluppet inn 6 mål skulle det tilsi en redningsprosent på 40 (vet, imponerende hoderegning), noe som ikke kan karakteriseres som i nærheten av bra for en fotballkeeper.

Det har vel ikke vært noen utpregede tabber eller feil fra Harpers side, men han har heller ikke vartet opp med de nødvendige redningene. Jeg ville likt å se Krul fra start denne kampen. Harper blir ikke noe bedre med årene, og per i dag mener jeg vi har en av de svakere keeperne i ligaen. I sterk kontrast til det vi har hatt til vane det siste tiåret.

Det skal også nevnes at Newacstle (pr statistikk) er laget som har gitt motstander minst mulig skudd på mål og sjanser... Før Blackpool-kampen hvertfall, og i den kampen hadde de vel 2 sjanser 2 mål, grovt regna
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 18. Sep. 2010, 12:16 »
Harper er ingen matchvinner, og jeg håper han snart er ferdig som førstemålvakt i Newcastle. Riktignok ikke gjort de store feilene hittil bortsett fra at han ga bort en straffe mot Villa, men alt han gjør blir altfor "average"..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 18. Sep. 2010, 12:35 »

ENIG!!

Greit nok at Harper har vært trofast, men vi kan ikke benke en av de mest lovende unge keeperene i PL, som jeg her helt sikker på at kan gjøre en minst like god som Harper, til fordel for en Harper som ikke kommer til å bli noe bedre med årene, og som desverre ikke leverer godt nok på øverste nivå.
Harper er nok mer stabil en Krul, men desverre holder han et for dårlig nivå for PL. Han gjør det greit mot de svakere lagene, men han er sjanseløs mot de beste.
Krul har matchvinner-kvaliteter, men på grunn av at han ikke er rutinert nok enda, kommer han nok til å gjøre noen tabber. Men den eneste måten å gjøre han rutinert på, er å gi han sjansen så ofte som mulig.
Dersom vi ikke gir han sjansen snart, er jeg redd for at han kommer til å ønske seg bort fra klubben, og det ville vært utrolig synd å miste et så stort talent.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 18. Sep. 2010, 12:59 »
Harper er ein meget god keeper i CCC, og ein av dei beste reservekeeperane i PL. Men som førstekeeper er han ikkje god nok i PL, håpar som mange andre her inne Tim Krul kan få sjangsen. Funkar ikkje det, får me hente tilbake Fraiser Foster i januar frå Celtic. Han har til no imponert i Celtic drakta.

Helt enig! Vil se Krul som førstekeeper.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 18. Sep. 2010, 13:34 »
Harper hadde ei fantastisk dobbeltredning sist, så heilt utan matchvinnareigenskapar er han ikkje. Vi hadde i alle fall ikkje hatt fleire poeng med Krul desse fire kampane. Får også gjenta i det kjedsommelege at vi har ein managerduo som ser spelarane kvar einaste dag, og at vi også har ein av ligaens mest velrenommerte målvaktstrenarar.

mvh. Harper-, Krul- og Forster-fan.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 18. Sep. 2010, 13:43 »
Eneste jeg ikke vil se i dag er både Smith og Nolan på banen. Begge er ekstremt treige. Og det blir null bevegelighet i sentrallinja. Håper at Smith ryker ut.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 18. Sep. 2010, 14:13 »
Typisk...Skal spille kamp samtidig som Newcastle spiller...Håper Tiote og Ben Arfa starter. ben Arfa kan tilføre fart sentralt i bana. Satser på poeng!!!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.