20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00  (Lest 51562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00
« Svar #285 på: 11. Sep. 2010, 22:07 »
Kanskje en ide med Jonas på høyrekant? Da får han lagt inn oftere. I tillegg vil han gi verdifull støtte til Perch. Men både han og Routledge var ikke noe særlige i dag. Routledge spilte mot Rainy, en skotsk back som ikke fikk fornyet kontrakt i leeds. Mao burde Routledge klart bedre. Kom ofte til innlegg, men de var alt for dårlige.  Spesielt på bortebane er Jonas' pliktoppfyllende arbeid bakover utrolig viktig. Derfor bør kanskje Routledge vrakes i stedet for Ben Arfa.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 11. Sep. 2010, 22:07 »
Få ballen mot mål? Det var akkurat det han IKKE gjorde. Ballene endte BAK mål, eller hos en motstander. Routledge klarte ihvertfall å skape litt, selv om han også hadde en svak kamp.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 11. Sep. 2010, 22:20 »
Kanskje en ide med Jonas på høyrekant? Da får han lagt inn oftere. I tillegg vil han gi verdifull støtte til Perch. Men både han og Routledge var ikke noe særlige i dag. Routledge spilte mot Rainy, en skotsk back som ikke fikk fornyet kontrakt i leeds. Mao burde Routledge klart bedre. Kom ofte til innlegg, men de var alt for dårlige.  Spesielt på bortebane er Jonas' pliktoppfyllende arbeid bakover utrolig viktig. Derfor bør kanskje Routledge vrakes i stedet for Ben Arfa.

Synes ikke vi skal flytte over Jonás til høyrekanten pga på en god dag er samarbeidet mellom jonas og enrique på venstrekanten magisk! men problemet er at jonas er alt for ustabil, og det blir relativt sjeldent han har en skikkelig god dag på dette nivået. Er egentlig fan av jonas, men synes han blir alt for vimsete, og han roter seg bort så og si hver eneste gang han skal gi fra seg ballen.
« Siste redigering: 11. Sep. 2010, 22:31 av tveit »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 11. Sep. 2010, 22:24 »
Dagen ble nettopp komplett! Real Madrid vant 1-0. Hadde de vunnet med 2 mål hadde jeg vunnet 6500,-...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 11. Sep. 2010, 22:28 »
Jonas synes jeg var fryktelig å se på i dag, han gjør gærne valg gang på gang og spolerer en rekke angrep. Tenk om den mannen han hadde hatt bedre spilleforståelse og sluttprodukt..

Neste helg blir han uansett veldig viktig med sin arbeidskapasitet, også er han mye flinkere når vi kontrer enn når vi spiller mot etablert forsvar slik som i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #290 på: 11. Sep. 2010, 22:50 »

Helt enig! Flytt Jonas på høyere kanten og ta Ben Afra på vestre så tror jeg det hadde blitt mye bedre! Sentralt vil jeg gjerne se Tiote og Barton neste kamp! Forsåvidt Everton kampen blir utrolig viktig, der må vi ta poeng! Håper på 3 men kan lett bli 0 også dessverre, vi må bare reise oss og glemme denne dårlige kampen.

Glad jeg var der!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 11. Sep. 2010, 22:57 »
Dagen ble nettopp komplett! Real Madrid vant 1-0. Hadde de vunnet med 2 mål hadde jeg vunnet 6500,-...
Hvordan kan dagen bli komplett når Newcastle taper?

Da er dagen min ødelagt.

Men nå driter du pent og pyntelig i min mening, så jeg snakker uansett for døve ører.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #292 på: 11. Sep. 2010, 22:58 »

Da er dagen min ødelagt.

Men nå driter du pent og pyntelig i min mening, så jeg snakker uansett for døve ører.
[/quote]

En dag ødelagt? hele neste uke er ødelagt...

Glad jeg var der!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 11. Sep. 2010, 23:04 »

Da er dagen min ødelagt.

Jeg tror Daniel er VELDIG sarkastisk når han sier at dagen hans ble komplett. Og med VELDIG så mener jeg VELDIG, VELDIG, VELDIG sarkastisk.

Kan dog ikke si noe sikkert, men jeg regner virkelig med det. For først taper Newcastle, også vinner Real Madrid med 1 mål istedenfor 2, og hadde de vunnet med 2 hadde han blitt 6500 kr rikere. Så tror han er ganske misfornøyd, gitt.
« Siste redigering: 11. Sep. 2010, 23:05 av boris. »
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 11. Sep. 2010, 23:08 »
Gratulerer, Joakim! Du har nettopp gjort deg selv enda smartere for hele forumet!

Og til Boris: Takk! ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 11. Sep. 2010, 23:24 »
Gratulerer, Joakim! Du har nettopp gjort deg selv enda smartere for hele forumet!
Det må da vel være bra? :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 11. Sep. 2010, 23:33 »
Det må da vel være bra? :P
De fleste vet vel hvilket nivå du holder, så det betyr nok ikke så mye verken til eller fra...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #297 på: 12. Sep. 2010, 09:26 »
Vi har to dribleglade vinger som ikke kan å sende fra seg ballen til riktig tid. Hvorfor kan de ikke legge inn når de har kommet seg til god posisjon, men heller forsøke å drible videre og først legge inn når de er presset? Håper på Jonas på høyre og ben arfa på venstre neste kamp. Greit at Jonas og enrique har et godt samspill av og til, men Perch trenger mer hjelp på høyresiden. Tipper at både Nolan og Carroll kommer mer til sin rett hvis innleggene kommer fra kant, og at rytmen i spillet sitter bedre. Det er jo utrolig vanskelig å være i iktig posisjon når man ikke vet når innlegget kommer.

Surt tap, men fremdeles trua på en OK sesong

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 12. Sep. 2010, 10:44 »
For noen sjanser de misset på. Barton sin er jo enorm der han kommer seg helt fri og alene mot keeper. Nolan og Routledge burde også puttet. Ellers hadde jo Williamson en heading i stanga.
Når man ikke scorer på slike enorme sjanser blir det vanskelig. Slike sjanser må nemlig omsettes til mål om vi skal unngå å kave nede i bunnstriden denne sesongen.

Forøvrig skuffende å slippe inn 2 mål hjemme mot Blackpool. Burde også dominert midtbanen mye mer. Dette tapet gir ihvertfall CH grunn til å forandre på startoppstillingen til neste kamp.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #299 på: 12. Sep. 2010, 10:50 »
Tar flyet bort til Newcastle senere i dag. Får håpe at alle gode ting er 5 (har sett 4 kamper på st. james' før uten seier....).

Satser på knall stemning, godt Newcastle-spill, et par debuter og ikke minst seier for Newcastle!

Da vet vi hvem si skal skyldepå hvis det blir tap  :P

:P