20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00  (Lest 51506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00
« Svar #255 på: 11. Sep. 2010, 17:59 »
Fy faen dette var skuffende! ufattelig trist fra våres side, når ikke vi klarer å utnytte sjansene bedre. Barton, Carroll, Nolan og Løven burde alle scoret idag, men marginene er ikke på vår side idag. Synd vi ikke fikk se Tiote idag, men utover i kampen var det ikke en defensiv midtbanespiller vi trengte. Men få han inn for Smith i neste, samt Ben Arfa inn for enten Jonas eller Nolan. Fikk se litt hva som bor i gutten idag, fint driv med ball og gjør liksom ikke det forutsigbare som omtrent alle andre på laget gjør.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 11. Sep. 2010, 18:02 »
Må gjerne benke Nolan for min del. Han har vært skral nå, sett bort fra medvinden i kampen mot Aston Villa.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 11. Sep. 2010, 18:02 »
Herregud så ufortjent. 2-0 målet var jo en konsekvens av at vi tømte alt fremover. Vi får trøste oss med at dette var ran på høylys dag. Kom ut av tellinga, men vi hadde vel 7-8 upressede avslutninger på mål som keeper redda. Forsvaret spilte jo bra. Det var noen som spilte elendig da. Smith, Jonas, og Nolan var forferdelige. Routledge kom ofte til innlegg, men traff ikke en gang. Til tross for dette skapte vi bøttevis av store muligheter. Nolan har rett og slett vært elendig i 3 av 4 kamper. Også åpenbart at Carroll har vært skadet, var ikke i nærheten så bevegelig som mot Villa. Han skadefri og vi hadde vunnet kampen glatt. Herregud så forbanna jeg er nå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 11. Sep. 2010, 18:03 »
De som sier at dette var CH sin feil må roe seg ned, og skrive et nytt innlegg i morgen etter at de har tenkt gjennom kampen bedre.

Ch gjør flere offensive bytter. Vi eier 2.omgangen totalt. Det er ikke CH sin plan at Smith skal lage straffe. De er ikke CH sin plan at vi skal brenne 10 store sjangser.
Jeg er som alle andre enormt skuffet, men vil ikke klandre noen spillere for å ikke gjøre alt de kan. Mot villa traff vi på alt, nå gikk det motsatt vei.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 11. Sep. 2010, 18:07 »
Enig Annern, hadde vært noe helt annet om vi hadde null sjanser. Er overbevist om at vi kommer til å slakte Blackpool på bortebane. Men Nolan må ut. Han har vært forferdelig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 11. Sep. 2010, 18:10 »
Vi spiller ganske bra i dag, og vi skaper masse sjanser. Det var en av de dagene ingenting gikk vår vei, og hvor vi ikke klarte å utnytte sjansene. Så lenge vi fortsetter å spille så bra, så vil poengene komme utover i sesongen.

Med andre ord en dag som var stikk motsatt av Villa kampen. Da gikk alt vår vei, i dag gikk alt mot oss. Et lite feilskjær i dag, men vi har et brukbart lag som kommer til å plukke poeng. Utrolig skuffende og ikke minst ufattelig irriterende å se på i dag, men det hadde vært langt værre om vi tapte uten å spille bra...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #261 på: 11. Sep. 2010, 18:11 »
Jeg støtter ikke helt dere som sier at Nolan var forferderlig. Han burde scoret, men han skal ha for at han kommer til en god del sjanser. Likevel støtter jeg de som mener at Ben Arfa bør starte neste match. Ser for meg han i Nolans rolle (litt bak Carroll). Smith og Perch var de spillerne som skuffet meg mest idag. Håper Ryan Taylor får sjansen på høyrebacken neste kamp. Nå må vi satse alt på å vinne mot Everton neste helg.
« Siste redigering: 11. Sep. 2010, 18:13 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 11. Sep. 2010, 18:12 »
Nolan var fortsatt særdeles svak i selve banespillet. Svært usynlig.
Vi hadde forøvrig 13 skudd på mål, så vi kasta vekk mange sjanser i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 11. Sep. 2010, 18:14 »
Alt i alt hadde vi en utenomjordisk stor porsjon utflaks i dag. Og Blackpools keeper spilte LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT over evne.
Marginene gikk imot oss hele kampen. Jeg så det komme når Williamson ikke scoret på en sjanse som går i mål i 9,9999 ganger av 10. Jeg så det komme når Nolan bommer alene med keeper. Jeg så det komme når Carroll roter ballen inn i klypene på keeper rett etter sidebytte.

I dag får vi igjen for at vi scoret altfor mange mot Villa. 6-0 mot Villa var langt i overkant av det som var rettferdig ut fra spill og sjanser. Å tape 2-0 i dag, var et ran langt grovere enn NOKAS-ranet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 11. Sep. 2010, 18:16 »
Han kommer til muligheter ja, men er jo som du nevner komplett usynlig ellers og overhodet ikke bevegelig. Når vingene i tillegg ikke evner å servere baller så blir ting enda verre.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 11. Sep. 2010, 18:20 »
Men får vi inn Ben Arfa på ein kant, og dermed får ein der som faktisk kan treffe dei i boksen med innlegg, vil Nolan/Carroll komme meir til sin rett. At Nolan ikkje er i stand til å prege banespelet i PL er ikkje overraskande, for det gjorde han sjeldan i CCC også. Det han derimot kan er å dukke opp og komme til sjansar. Så får Barton og Tiote (reknar med han får sjansen neste kamp) stå for kriging og banespel.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 11. Sep. 2010, 18:20 »
Herregud så ufortjent. 2-0 målet var jo en konsekvens av at vi tømte alt fremover. Vi får trøste oss med at dette var ran på høylys dag. Kom ut av tellinga, men vi hadde vel 7-8 upressede avslutninger på mål som keeper redda. Forsvaret spilte jo bra. Det var noen som spilte elendig da. Smith, Jonas, og Nolan var forferdelige. Routledge kom ofte til innlegg, men traff ikke en gang. Til tross for dette skapte vi bøttevis av store muligheter. Nolan har rett og slett vært elendig i 3 av 4 kamper. Også åpenbart at Carroll har vært skadet, var ikke i nærheten så bevegelig som mot Villa. Han skadefri og vi hadde vunnet kampen glatt. Herregud så forbanna jeg er nå.

Ja, skuld alt på Nolan. Det gjer du kva jevla kamp, uansett om me vinne eller ikkje. Og uansett om han spelar bra eller ikkje. Eg såg ikkje kampen idag, men ser at han hadde nokre sjansar. Det er dårleg at han ikkje sette dei, men han er av dei beste me har til å komme i slike posisjonar. Dessutan var han ikkje åleina om å bomma ser eg.
Manglar berre at du påstår at med Løven frå start så hadde me vunne denne lett :P

Me får håpa me teke 3 overraskande poeng mot Everton, slik form dei er i no så bør det vera mogleg. No har me vel i løpet av 4 kampar visst oss frå vårt beste og kanskje dårlegaste nivå.
« Siste redigering: 11. Sep. 2010, 18:25 av lgrinde »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 11. Sep. 2010, 18:29 »
Må være lov å kritisere ham. Han kommer til noen sjanser, men han er ubrukelig ellers. Fordi han er for lite bevegelig. Med Carroll på topp trenger vi en bevegelig spiller rett bak ham. Nolan er god, men han er rett og slett for feit. Hadde  han tatt av seg noen kg og han hadde vært bankers på laget.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 11. Sep. 2010, 18:55 »
Uansett var dette en kamp vi fortjente å vinne. Huff, vil bruke flere dager på å komme over dette tapet.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #269 på: 11. Sep. 2010, 19:21 »
Ser ut til å utløses en større bombe på Camp Nou for øyeblikket :p

Men vi får bare se fremover og ikke dvele med dette for lenge,  det må hvertfall ikke spillerne gjøre. God helg folkens!