20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Turer til Newcastle 2010/2011  (Lest 37014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #105 på: 05. Okt. 2010, 21:42 »
Ang. kampen mot Sunderland. Er det noen som skal fly hjem på mandag med Norwegian fra Edinburgh? Har bestilt billett hjem på det flyet.

Noen som vet hva en togbillet fra Newcastle til Edinburgh koster? Regner med det lønner seg å bestille på nettet. Kanskje du har noen tips Rada, hvis du leser dette.

Mener det er ca. 12 pund (120,- kroner) hver vei sånn ca. thetrainline.com gir deg en pekepinn på billettpriser. Prøv også å Google National Express Eastcoast for priser.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 05. Okt. 2010, 21:51 »
Ang. kampen mot Sunderland. Er det noen som skal fly hjem på mandag med Norwegian fra Edinburgh? Har bestilt billett hjem på det flyet.

Noen som vet hva en togbillet fra Newcastle til Edinburgh koster? Regner med det lønner seg å bestille på nettet. Kanskje du har noen tips Rada, hvis du leser dette.

Mener det er ca. 12 pund (120,- kroner) hver vei sånn ca. thetrainline.com gir deg en pekepinn på billettpriser. Prøv også å Google National Express Eastcoast for priser.

Såpass rimelig ja! Takk for info.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 07. Okt. 2010, 20:22 »
Vurderer en tur etter jul også. Får se hvordan budsjettet strekker til mellom jaktdagene. Mulig det blir Tottenham hjemme

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 10. Okt. 2010, 12:23 »
Husk at billettene til Sunderland-matchen går til general sale i morra, for de som skal ha billetter!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 13. Okt. 2010, 02:05 »
Skal en hel gjeng fra Tromsø over til kampene mot Fulham og Blackburn!
Noen andre som tenker seg over til disse matchene?

Hva er forresten de generelle øl-prisene i Newcastle? Husker ikke i farten selv... ;)
ignert Morten.

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #110 på: 13. Okt. 2010, 08:44 »
Har tenkt meg over mot Fulham  ;)

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #111 på: 13. Okt. 2010, 11:37 »
Heisann.
Jeg har planer om å dra med kona over for se gutta knuse liverpool 11.des :) Noen fler som skal på den kampen?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 13. Okt. 2010, 11:54 »
Heisann.
Jeg har planer om å dra med kona over for se gutta knuse liverpool 11.des :) Noen fler som skal på den kampen?
Jepp, regner med å dra over. ;)

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #113 på: 13. Okt. 2010, 12:04 »
Jeg har ikke vært over og sett newcastle hjemme enda :( Så de borte mot tottenham for noen år siden. Men har du noen tips for reisen? Noe man absolutt bør få med seg?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 13. Okt. 2010, 12:20 »
Noen som skal over til helgen som kunne tenkt seg aa ta med kaffe til meg?? Er paa siste rest av det jeg har igjen og maa da ty til en av de forferdelige kaffetypene jeg finner her  :'(

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #115 på: 13. Okt. 2010, 12:24 »
Noen som skal over til helgen som kunne tenkt seg aa ta med kaffe til meg?? Er paa siste rest av det jeg har igjen og maa da ty til en av de forferdelige kaffetypene jeg finner her  :'(

Jeg skal over enten i november eller liverpool i desember. Kan da ta med kaffe :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 13. Okt. 2010, 12:25 »
Skal en hel gjeng fra Tromsø over til kampene mot Fulham og Blackburn!
Noen andre som tenker seg over til disse matchene?

Hva er forresten de generelle øl-prisene i Newcastle? Husker ikke i farten selv... ;)

Vi er fire-fem stk fra Karmøy/Oslo som skal over i de kampene :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #117 på: 13. Okt. 2010, 16:25 »
Jeg har ikke vært over og sett newcastle hjemme enda :( Så de borte mot tottenham for noen år siden. Men har du noen tips for reisen? Noe man absolutt bør få med seg?
Metro senteret(Europas største kjøpesenter), Shearer`s(@St. James Park], Angel of North, Tyne Bridge og Gateshead Millennium Bridge. Itilegg er det gode shopping mulighetar i sentrum, både på dei kjøpesentra som er der og i gatene.

Får håpe dette hjelper, og ein guidet tur på St.James Park er ikkje dumt.
Thanx. Skal sjekke ut de stedene vettu. Regner med jeg parkerer kona på kjøpesenteret og plasserer meg selv på shearer`s :)

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #118 på: 13. Okt. 2010, 18:59 »
Da er det bestilt tur til newcastle-liverpool 11.des... Avreise 10.des fra trondheim via amterdam.. Noen andre trøndere som skal på samme turen?

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #119 på: 13. Okt. 2010, 21:03 »
Jeg, fatter og brutter skal ENDELIG til St.James Park for å se vårt kjøre Magpies harve over de møkkete folka i Waitingpool i desember. Vi har allerede bestilt både reise og hotell, men ser at vi ikke får kjøpt billetter før to til tre uker FØR selve matchen...
er det noen som har peil på muligheten for å "sikre" billetter noe tideligere enn dette? eller er eneste måte å døgne foran skjermen i dagene før evt slipp på newutd.co.uk-sidene? reserverer Toon Army Norway-billetter? All info taes imot med stor kudos!

Toon Black & White Army till I die!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒