20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Turer til Newcastle 2010/2011  (Lest 37093 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #90 på: 01. Okt. 2010, 07:59 »
Igjen til dere som skal over før jul : Har dere plass til å handle ting for meg. Dersom noen har plass i kofferten så skal jeg ordne skyss fra flyplassen til hotellet når dere ankommer  :D

ja eg skal over på liverpool kampen, så eg kan ta med meg ting å tang du trenge :D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 01. Okt. 2010, 11:09 »
Skal konferere behov med sjefen i huset og kommer tilbake med ting jeg trenger. Takker!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 01. Okt. 2010, 14:11 »
Igjen til dere som skal over før jul : Har dere plass til å handle ting for meg. Dersom noen har plass i kofferten så skal jeg ordne skyss fra flyplassen til hotellet når dere ankommer  :D

Hellu Radar!

Kan sikkert ta med noe til deg jeg også om det ikke er 3 sauer til pinnekjøtt etc.  :P

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 02. Okt. 2010, 16:19 »
Ikke?!?!? Uhørt!!  ;D 1 sau, da??

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 02. Okt. 2010, 18:27 »
En kamp som plutselig ble veldig aktuell for min del er NUFC-LFC 11. desember, men jeg ser at LFC har kamp mot Utrecht 15. desember.
Noen som vet om det er stor sjanse for at kampen flyttes, flyet går jo hjem igjen til Norge søndags ettermiddag.
Liga- og Fa cupen har jeg ikke sjekka, noen som vet om det spilles i midten av desember eller når det spilles?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #95 på: 03. Okt. 2010, 01:32 »
Fa-cupen begynner ikke før på nyåret for vår del, så det hadde jeg ikke bekymret meg for.
Usikker på hvordan det er med LC, men vi ryker ut mot Arsenal i kommende runde, så heller ikke noe jeg hadde bekymret meg for. :P

Det at de møter FC Utrecht 4 dager etter er heller ikke noe grunn til å flytte kampen.
Men spilles ikke EL på torsdager? Altså, den 16.?
Kampen er jo i tillegg på lørdag, så da blir den altså ikke flyttet nærmere EL-kampen. Kan ikke se for meg det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 03. Okt. 2010, 01:47 »
Fa-cupen begynner ikke før på nyåret for vår del, så det hadde jeg ikke bekymret meg for.
Usikker på hvordan det er med LC, men vi ryker ut mot Arsenal i kommende runde, så heller ikke noe jeg hadde bekymret meg for. :P

Det at de møter FC Utrecht 4 dager etter er heller ikke noe grunn til å flytte kampen.
Men spilles ikke EL på torsdager? Altså, den 16.?
Kampen er jo i tillegg på lørdag, så da blir den altså ikke flyttet nærmere EL-kampen. Kan ikke se for meg det.

Om det er EL kamp uken etter har ingenting å si for denne kampen, det vil si at den fortsatt kan bli flyttet til søndag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 03. Okt. 2010, 02:42 »
Ang. kampen mot Sunderland. Er det noen som skal fly hjem på mandag med Norwegian fra Edinburgh? Har bestilt billett hjem på det flyet.

Noen som vet hva en togbillet fra Newcastle til Edinburgh koster? Regner med det lønner seg å bestille på nettet. Kanskje du har noen tips Rada, hvis du leser dette.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 03. Okt. 2010, 13:22 »
Ang. kampen mot Sunderland. Er det noen som skal fly hjem på mandag med Norwegian fra Edinburgh? Har bestilt billett hjem på det flyet.

Noen som vet hva en togbillet fra Newcastle til Edinburgh koster? Regner med det lønner seg å bestille på nettet. Kanskje du har noen tips Rada, hvis du leser dette.

Bestill tog så tidlig som mulig på nettet, tror vi betalte en hundrings hver vei, men tror det er relativt dyrt om man ikke bestiller på forhånd.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 03. Okt. 2010, 13:35 »

Bestill tog så tidlig som mulig på nettet, tror vi betalte en hundrings hver vei, men tror det er relativt dyrt om man ikke bestiller på forhånd.

Da får man et bestillingsnummer og bruker det til å printe billetten på en automat på togstasjonen eller?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 03. Okt. 2010, 17:22 »
ja, noe sånt.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 04. Okt. 2010, 19:08 »
Da blir det Newcastle-Arsenal i ligacupen og tyne wear derby 4 dager senere. Skal stå på leazes corner mot mackems.  :)
an sparker ikke Bobby Robson??

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 05. Okt. 2010, 16:44 »
Noen flere enn meg som skal over å se Newcastle - Sunderland? Send meg en PM her på forumet, så kunne vi ta noen øl og finne på noe sosialt i byen den helga

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 05. Okt. 2010, 16:50 »
Noen flere enn meg som skal over å se Newcastle - Sunderland? Send meg en PM her på forumet, så kunne vi ta noen øl og finne på noe sosialt i byen den helga

Hvis du ser litt tidligere i tråden så er det mange som skal over på denne ;)

Jeg skal blant annet over. Regner med at mange kommer til å møtes på flyet fra Rygge, så om du er på det flyet så ser du sikkert en hel haug med Newcastle fans, slik det var på flyet over på Villa kampen.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 05. Okt. 2010, 17:22 »

Hvis du ser litt tidligere i tråden så er det mange som skal over på denne ;)

Jeg skal blant annet over. Regner med at mange kommer til å møtes på flyet fra Rygge, så om du er på det flyet så ser du sikkert en hel haug med Newcastle fans, slik det var på flyet over på Villa kampen.

Reiser fra Stavanger med Eastern Airways, så håper jeg kan møter noen der da