20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Turer til Newcastle 2010/2011  (Lest 37009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Turer til Newcastle 2010/2011
« Svar #75 på: 27. Sep. 2010, 20:57 »
Plassane var gode, men eg synes stemninga var rimelig tam då eg satt der...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 27. Sep. 2010, 21:49 »
Da har jeg bestilt tur over til Newcastle. Skal se kampene mot Blackburn og Fulham.
Men har kun bestilt flybilletter. Tenker og bare droppe inn på Premier Inn hvis det er ledig, eller noe annet, også bestille kamp-billetter utenfor stadion på dagen kampene spilles. Noen som har noe erfaring med dette? Har bestandig pleid og forhåndsbestille alt, men denne gangen tar vi en liten sjanse.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 27. Sep. 2010, 21:52 »
Hva i all verden har du egentlig å tjene på å ikke bestille på forhånd? :P

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 27. Sep. 2010, 21:55 »

Vi har ikke cæsh før vi reiser :P Så vi tar en sjanse.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 27. Sep. 2010, 21:56 »

Hehe, skjønner. Enkleste da er vel at en av dere skaffer seg et Mastercard, så er dere ihvertfall sikra billetter og hotellplass, selv om det sikkert ikke blir noe problem uansett.

Vet ikke hvordan prisene er på hotell når man bare møter opp der, kontra og bestille på forhånd?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 27. Sep. 2010, 22:03 »

Hehe, skjønner. Enkleste da er vel at en av dere skaffer seg et Mastercard, så er dere ihvertfall sikra billetter og hotellplass, selv om det sikkert ikke blir noe problem uansett.

Vet ikke hvordan prisene er på hotell når man bare møter opp der, kontra og bestille på forhånd?

Så du tror ikke det blir noe problem og skaffe seg billetter og hotellplass når vi først er der nede? Det er egentlig kamp-billetter jeg tenker mest på. Er vel alltids et hotell vi kan bo på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 27. Sep. 2010, 22:08 »
Blir nok ikke noe problem nei. Mtp på at det enda ikke har vært i nærheten av 50.000 tilskuere sålangt denne sesongen, så er det nok null problem med billetter.

vhermstad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #82 på: 28. Sep. 2010, 12:11 »
Kjøpte meg 2 billetter på Platinum Club i dag! :)

Hvilken del av platinum club da? Skal selv sitte til høyre for innbytterbenkene, nærmest midten nesten helt oppe :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 29. Sep. 2010, 16:34 »
Da er bestillingen i boks til Mackems-kampen. Billett på platinium club og fly nedover med Ryanair på fredag, hvor det blir stappfullt med Newcastle fans tipper jeg  :)

Tilbakereise er litt uvisst, driver å sjekker alternativer, men ender mest sannsynligvis på Norwegian fra Edinburgh. Noen andre som skal ta det flyet hjem på mandag?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #84 på: 29. Sep. 2010, 20:16 »
Hvordan er det å få billetter til bortekamper sammen med Toon Army? Vi er 4 stk som mye mulig skal over til bortekampen mot Blackburn i februar, og hadde vært veldig moro å hatt billetter med Toon Army...

Hvordan er mulighetene?

Med populariteten til Newcastle for øyeblikket så tror jeg det skal godt gjøre å skaffe bortebilletter om du ikke kjenner noen med sesongbillett.

Jeg hadde ikke noe problem med å få til hverken everton eller city borte som medlem. og som daniel og påpekte så gikk vel og west ham på general sale. Blackburn selger vel aldri ut stadion sin så her får vel Newcastle det de vil ha av billetter omtrent. Konklusjonen blir at sjansene dine for å få bortebilletter som medlem er meget gode vil eg sei. Skal sikkert på denne kampen sjøl når den tid kommer. Bor nå i Liverpool så skal prøve å få med meg alt av bortekamper her i dette området.

Noen som skal på city kampen til helga?

Ser Sunderland kampen er mye diskutert her. Kommer mest  sannsynlig til å reise opp og få med meg denne eg og.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 29. Sep. 2010, 20:20 »
Jeg jobber med å skaffe meg to billetter med Toon Army til bortekampen mot Sunderland! Hadde vært sinnsykt fett!

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 29. Sep. 2010, 20:24 »
Plassane var gode, men eg synes stemninga var rimelig tam då eg satt der...

Det kommer jo litt an på hva du ønsker å prioritere høyest når du først reiser på kamp. Eg vet at for mange (spesielt førstegangsreisene) så er det viktig å få seg en best mulig plass for å se kampen best mulig og få se spillerne på så nært hold som mulig. Da er eksempelvis platinum å anbefale.

Når jeg går på Newcastle kamp nå prioriterer jeg først og fremst stemning. Tenker litt sånn at vil eg se kampen perfekt osv kan eg like greit se an på tv (noe overdrevet sagt seff, but you got the point). Som Øyvind påpeker kan plasser på langsiden være ganske tamme til tider. Mot Sunderland hjemme tipper eg det kommer til å være bra over hele stadion, men bestemmer eg meg for å reise opp så kommer eg helt klart til å velge å STÅ oppe i Leazers corner kor det e kongestemning.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #87 på: 30. Sep. 2010, 13:26 »
Newcastle - Sunderland er flyttet fra 17:00 -> 14:30. Norsk tid.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 30. Sep. 2010, 22:26 »
Igjen til dere som skal over før jul : Har dere plass til å handle ting for meg. Dersom noen har plass i kofferten så skal jeg ordne skyss fra flyplassen til hotellet når dere ankommer  :D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #89 på: 30. Sep. 2010, 23:16 »
Jeg er behjelpelig! :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒