20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 380127 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1575 på: 28. Jan. 2014, 12:58 »
Nå som Cabaye etter alle solemerker blis solgt, håper jeg Ben Arfa rendyrkes i 10-er rollen bak spissene.Med tid og tillit er han nødt til å blomstre der!
Er han nødt til det? Jeg har til gode å se Hatem gjøre en god kamp som OM. Som ving har han derimot gjort langt bedre kamper, og med tid og tillit, så kommer han til å levere. Ja, han sliter defensivt, men det betyr bare at midtbanen må spille på en annen måte, så vi får dekket opp de rommene han etterlater seg.

Men det handler om å ta seg god tid. For Hatem må lære seg å spille laget godt, mens laget må lære seg å spille Hatem god. Det kan ta tid. Men har vi tålmodighet, så vil det lønne seg på sikt.

Han er ingen typisk nr. 10 for meg. Til det mangler han overblikket. Hatem er en dribler. En ballkunstner. Han er ikke noen playmaker, som strør om seg med gode pasninger. Han er en egoist. Egoister passer i mine øyne best ute på siden. Der gjør de minst skade og mest gagn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #1576 på: 07. Feb. 2014, 21:07 »
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1577 på: 15. Feb. 2014, 12:28 »
Hatem Ben Arfa Newcastle United career to almost certainly end this summer
http://www.thejournal.co.uk/sport/football/football-news/hatem-ben-arfa-newcastle-united-6712937
Nei.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1578 på: 15. Feb. 2014, 13:13 »
Vel, om Benny skal selges til sommeren med grunnlag i denne sesongen, hva skal da skje med Papiss? Skal han skytes ved daggry?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1579 på: 15. Feb. 2014, 14:16 »
Håper Pardew går før Benny, men det er jo ren ønsketenkning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1580 på: 15. Feb. 2014, 15:55 »
Man kan jo bare se den gangen Pardew var i West Ham, han hadde tevez og macherano på benken. Det sier vel litt mer om Pardew sine egenskaper som manager.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1581 på: 15. Feb. 2014, 15:56 »
Pardew sine krav til Ben Arfa er umulig å oppnå for en spiller med hans kvaliteter. Benny er en UTELUKKENDE offensiv spiller, og for å få mest mulig ut av en slik spiller så må han fredes fra å måtte løpe fra boks til boks en hel kamp.

Håper bare han går til en klubb i et annet land, for satan hvis han står på andre sida av midstreken når dommeren blåser igang neste sesongs kamp mot Arsenal/Man City/Chelsea/Liverpool osv osv., så tror jeg ikke newcastle kommer til å sitte igjen med noe annet enn anger når kampen er ferdig.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1582 på: 15. Feb. 2014, 16:47 »
Alan Pardew has run out of patience with the player and now sees no long-term future for the French internationalist at St James? Park.

Hahaha hvilken patience? Er det en ting Pardew virkelig ikke har hatt i denne verden er det tålmodighet med Ben Arfa.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1583 på: 15. Feb. 2014, 20:01 »
Pardew ut før Ben Arfa i 100 ut av 100 tilfeller.
Er så dritt lei Pardew nå. Tenk å for en gangs skyld hatt en god manager, en som kunne utnytte en spiller som Ben Arfa. Jeg ser omtrent hva som helst inn for Pardew nå.
Det er liten tvil om at vi har en totalt ræva eier, men det hjelper jo heller ikke at vi har en totalt ræva manger på samme tid.

Det er helt utrolig hvor mye skrot vi har hatt som manager opp gjennom åra. Hvor lenge er det egentlig siden vi hadde en kvalitets manager, om man ser bort fra Sir Bobby Robson og Keegan?
« Siste redigering: 15. Feb. 2014, 20:03 av PeterH »

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1584 på: 16. Feb. 2014, 11:33 »
Helt latterlig. Pardew er en middelmådig drittmanager som aldri kommer til å ta oss videre. Det skjedde i West Ham, det skjer igjen hos oss. Han er rett og slett ikke flink nok til å få det beste ut av en spillerstall.
Uavhengig av eier, håper jeg vi får inn noe annet, for det kan ikke bli verre. Denne stallen har faktisk ett visst potensiale. Men om Pardew ødelegger det, noe han er på god vei til å klare, er det like greit å prøve noe nytt. Kontinuitetsargumentet er heller ikke mye verdt lengre, ettersom vi har gått 3 1/2 (?) år uten noe som helst form for fremgang.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1585 på: 18. Feb. 2014, 07:39 »
Eg trur desverre at Hatem aldri vil ta stega heilt opp og få ut alt av potensiale øve ein heil sesong, uansett klubb. Trist, viss han går i sommar og me sit att me Pardew. Ville sett ein anna manager prøva å få Hatem til å fungera.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1586 på: 18. Feb. 2014, 10:53 »
Det topper seg for denne kokosklubben når Ben Arfa skal selges fordi han er for ustabil. Jeg får lyst til å grine.

Jeg har ikke sagt det før, men dette får meg faen meg til å ville skrike "PARDEW OUT" av full hals. Husk, han lot Tevez spille på reservelaget og satset på Harewood.
« Siste redigering: 18. Feb. 2014, 11:07 av lefsen »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1587 på: 09. April 2014, 12:22 »
Dette er vel kanskje ingen nyhet, men.....

French publication L'Equipe is reporting that Hatem Ben Arfa has been made available for transfer by Newcastle following a bust-up with manager Alan Pardew. The France international winger has been restricted to just 13 Premier League starts this season.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1588 på: 09. April 2014, 22:55 »
Gratulerer, Alan. Du har endelig greid å få frem det verste i Ben Arfa. Det tok deg bare tre år. Ikke verst.
Ben Arfa har oppført seg eksemplarisk i Newcastle, sitt bad boy-rykte til tross. Men det går en grense for alle. Og Alan Pardew har lagt mye innsats i å mane frem et raseriutbrudd hos Ben Arfa.

Alan Pardew hadde greid å få Messi til å se ut som Cissé. Og Ronaldo til å se ut som Obertan. Han kunne fått Wayne Rooney til å se ut som Shola Ameobi. Og sånn kan vi fortsette i evigheter.

Takk for alt, Benny.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1589 på: 09. April 2014, 23:14 »
Userisøst.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]