20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 380798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

trondie

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1186 på: 10. April 2012, 14:33 »
En spiller som kan utgjør forskjellen:) ALLE storlag har hatt en sånn. Påtide vi og får en:) arsenal har hatt henry, van persie, fabregas, united har hatt rooney, ronaldo, scholes, chelsea med drogba, lampard etc. Dåkke skjønne tegninga. Vi har ben arfa og cisse:) derfor kjempa vi om CL:-D

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 10. April 2012, 14:34 »
Glemte ba:) e viktig han og:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 10. April 2012, 14:49 »
Akkurat nå er jeg usikker på om jeg syns det har vært et masterstroke av Alan Pardew, eller bare noe som var nødt til å skje. Mulig Pardews strikte coaching av han var nødvendig - mulig at alt han trengte var tillit.

Uansett - nå kan vi nok si at Ben Arfa har vunnet over Pardew og inntatt en solid plass som vår viktigste skapende kraft i laget. Han er helt fenomenal om dagen - rett og slett verdensklasse. Ikke bare det - innsatsen han legger ned i løpet av en kamp er upåklagelig. Jeg har rett og slett ikke ord på hvor mye jeg fryder meg over å ha slik en spiller i Newcastle - han er helt sinnsyk i sine beste stunder. Målscorere som Shearer, Cisse, Ba, Sir Les er konge. Men en slik spiller får blodet mitt til å bruse bare han får ballen. Vi må gjøre absolutt alt i vår makt for å beholde Ben Arfa neste sesong - sjampagnespiller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 10. April 2012, 15:55 »
Jeg har rett og slett ikke ord på hvor mye jeg fryder meg over å ha slik en spiller i Newcastle

This!

Nesten uvirkelig at en mann med det potensiale, som han nå virkelig begynner å vise frem, spiller hos oss. Og den gleden han viser er helt fantastisk!
Same old Shearer, always scoring!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 10. April 2012, 15:59 »
Jeg har alltid tenkt at Ben Arfa for oss er for godt til å være sant, og det ble bare bekreftet av skadene og lite spilletid. Men nå har virkelig Ben Arfa begynt å blomstre og det er rett og slett fantastisk å se han spille. Jeg gleder meg til han får kampen i hver eneste kamp fordi han skaper gull av gråstein.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 10. April 2012, 17:42 »
Var litt redd vi skulle miste han eller at vi skulle ende opp med en ny Luque, da han var benket i snart et halvt år og bare hadde noen lunkne innhopp. Men det kan se ut som coachingen til AP har vært av det smarte valget. Ikke gi han klippekort grunnet tidligere prestasjoner, slik de fleste tidligere managere har gjort.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 10. April 2012, 17:46 »
Er jo godt mulig det kommer noen bud på han i sommer. Synes det er vanskelig å sette en verdi på han, men jeg ville aldri solgt han for under £20 mill. Hva synes dere?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 10. April 2012, 17:52 »
Vil heller ikke la han gå for noe under det. Greit at det har tatt ei stund før han har starta prestere noe over en viss periode - men det talentet og den spillertypen der klarer ikke vi finne igjen med det første.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 10. April 2012, 18:34 »
Jaggu meg lenge siden vi har hatt et lag som er verdt såpass mye! Med dagens overprisede marked kunne vi risikert å få over 20mp for Ben Arfa, Cisse, Ba (sett bort ifra klausulen) og Tiote, mens spillere som Krul, Cabaye og Coloccini ikke følger langt bak.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 10. April 2012, 18:36 »
Jeg mener da at en spillertype som Cabaye er mer verdt enn Tiote. Cabaye sine offensive kvaliteter og generelt allround-kvaliteter gjør at jeg verdsetter han høyere enn Tiote. Selv om dette er en viss avsporing fra den egentlige debatten :P

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 10. April 2012, 18:42 »
Joda, muligens, men jeg syns vi er bedre med Tiote - Guthrie enn f.eks Cabaye - Perch. Dette kan jo henge sammen med at Cabaye må ta større del i det defensive arbeidet...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 10. April 2012, 18:52 »
Om vi hadde blitt tilbudt 35M for Ben Arfa. Hvorfor skulle vi takket ja til det?

Jeg skjønner ledelsen, MA osv som bare tenker penger... Men for min egen del, så håper jeg han blir ut karrieren, samme hva budene ligger på.
Same old Shearer, always scoring!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 10. April 2012, 19:40 »
Om vi hadde blitt tilbudt 35M for Ben Arfa. Hvorfor skulle vi takket ja til det?

Hvorfor skulle vi ikke det, er heller spørsmålet jeg ville stilt. Ikke at jeg synes vi burde selge Ben Arfa, eller drar en sammenligning til Carroll. Men når man ser på hvor mange bra spillere vi fikk for den summen der, så kan et salg av den størrelsen der, føre Newcastle enda lenger opp. Om man selger, for å forsterke, så er det en god ting. Men om man selger for å selge, så er det en veldig dårlig ting.

Det jeg vil frem til er: 35 m er latterlig mye penger, og vi kan skaffe oss en helt sinnsykt bredde i troppen med de pengene. Hvorfor skal vi da ikke selge?
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 10. April 2012, 19:50 »
Ben Arfa drar nok inn mye inntekter på draktsalg fremover tenker jeg.

Alle har sin pris og får vi summer som er helt latterlige alla Carroll blir det riktig å selge. Vi er ikke Barca eller Real Madrid enda!