20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 380676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #735 på: 03. Okt. 2011, 00:37 »
Jeg begynner å bli litt utålmodig her.  Og lei av Obertan og Raylor fra start. Sistnevnte kommer til å straffe seg hardt mot tottenham ihvertfall..
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 03. Okt. 2011, 01:47 »
Obertan må du nok leve med. Ben Arfa kommer uansett ikke inn for han. Og jeg tror ikke Jonas blir flytta på med det aller første. Men håper jeg også at Santon starter i stedet for Raylor mot Spurs.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #737 på: 03. Okt. 2011, 01:59 »
Virker som at Pardew har klokketro på Obertan selv om han har vært svært variabel i sesongstarten. Har vel egentlig vært en av våre dårligste spør du meg. Marveaux har til sammenligning vært svært positiv i begge ligacupkampene pluss de få minuttene han har fått spille i PL. Jeg mener at Ben Arfa og Marveaux er hundre ganger bedre vinger enn Jonas og Obertan. Men siden Jonas bidrar mye defensivt samtidig som AP gjerne vil ha Ben Arfa i midten så fortsetter vi nok med Jonas og Obertan i en stund til, dessverre.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #738 på: 03. Okt. 2011, 09:08 »
Hundre ganger bedre en Jonas? da har du verdens beste spiller etter min mening  :P

Jonas er god, han kunne vært bedre på en del ting, men fortjener plassen sin i laget! (hvem andre i laget scorer slik som Jonas mot Wolves?)

Men vil absolutt ha Ben Arfa inn fra start innen et par kamper nå, og Marveaux stiller i samme kategori, slik jeg ser det bør Obertan heve seg noen hakk slik at vi kan variere mellom 442 og 451 på en bedre måte.

Best/BA på topp, Ben Arfa foran Thiote og Cabaye, Jonas og Obertan på kantene, forsvaret sier seg selv selv om Simpson må lære seg å ikke rygge ned til dødlinjen/egen keeper hver gang han utfordres (han har blitt bedre fremover) og Raylor nok desverre bør miste plassen til Santon innen 1-2 kamper.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #739 på: 03. Okt. 2011, 09:18 »
Virker som at Pardew har klokketro på Obertan selv om han har vært svært variabel i sesongstarten. Har vel egentlig vært en av våre dårligste spør du meg. Marveaux har til sammenligning vært svært positiv i begge ligacupkampene pluss de få minuttene han har fått spille i PL. Jeg mener at Ben Arfa og Marveaux er hundre ganger bedre vinger enn Jonas og Obertan. Men siden Jonas bidrar mye defensivt samtidig som AP gjerne vil ha Ben Arfa i midten så fortsetter vi nok med Jonas og Obertan i en stund til, dessverre.

Klapp klapp Nordin :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 03. Okt. 2011, 11:28 »
Jeg er svært usikker på om det er til det beste for laget å hive ut Jonas og Obertan. En ting er tekniske ferdigheter, en annen ting er fysiske og mentale, hvor jeg mener Jonas står langt sterkere enn sine kolleger. I forhold til Marve forstår jeg at mange har sett seg lei på Obertan, men da må Marve i mine øyne gå inn på høyre. For venstresiden blir trolig ikke like god om Jonas må endre side, og jeg tror ikke Jonas blir så effektiv på høyre. For å sniffe kritt har aldri vært hans sterke side. Der er Obertan mye bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 03. Okt. 2011, 12:50 »
Jonas er etter min mening vår mest komplette ving per idag, har mangler litt på sluttproduktet men har alt annet. Vil heller starte med Jonas på vingen kontra noen av de andre pga hans arbeidsinnsats både fremover og bakover, samt han er flink til å holde på ballen slik at laget får flyttet seg fremover på banen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 03. Okt. 2011, 14:54 »
Hvorfor kan ikke Ben Arfa ha en litt fri rolle på høgre vingen? Skjønner at Pardew tydeligvis ikke vil det, men han har jo gjort det mye både i Marseille og Lyon.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 03. Okt. 2011, 16:13 »
Er jo nesten som vi har eit luksusproblem. Ser helst at HBA kommer inn i laget for Obertan i neste kamp. Så har vi også Marv i bakhånd som har imponert den lille tida han har fått spille.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 03. Okt. 2011, 16:27 »
Vist det stemmer at Ba er skadet og ikke rekker Tott kampen er det iallefall ikke tvil om at Ben arfa skal spille bak Best. Blir Løven satt inn for Ba klikker jeg i vinkel!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 03. Okt. 2011, 16:28 »
Helt enig. Er Ba eller Best skadet så skal automatisk Ben Arfa inn, mener jeg. Noe annet ville være dumt.

Pistol-Pete kan brukes i cupkamper.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 03. Okt. 2011, 22:55 »

Jonas er den beste vingen me har per dags dato, og slik han har prestert er det ingen grunn til å benka han. Dessutan er det som du seier det at han bidreg so ufatteleg mykje bakøve og. Eg vil ikkje overdriva slik so deg, å sei at han er 100 gonger betre enn Obertan og Ben Arfa defansivt, men det er ikkje langt ifrå.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #747 på: 03. Okt. 2011, 23:42 »
Jeg har litt vanskelig for å sette ut Jonas, han legger inn et skift hver kamp.
Obertan derimot - synes jeg burde få slite benk et par kamper nå.
Eller kanskje vi burde la han trekke ned som en femte mann i forsvaret InspectorC? he he..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 03. Okt. 2011, 23:44 »
Hvorfor skal det vært slik at alle må jobbe ræva av seg begge veier? Synes det er helt ok at vi har en spiller eller to som ikke bør ta den sinnsyke jobben hjem hver eneste gang. Vi har Cabaye og Tiote som dekker enorme rom, noe som også gjør det enklere for en ving og kunne ligge mer offensivt.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #749 på: 03. Okt. 2011, 23:46 »
Vel daniel, med Raylor bak synes jeg det er en enorm fordel at Jonas er med på de defensive skiftene.
Når Santon kommer inn permanent svekkes argumentene for Jonas litt, men jeg har vanskelig for å se en bedre vingkombinasjon enn Marveaux/Jonas.. med mindre man bruker Ben arfa på vingen, noe Pardew ( av litt merkelige årsaker ) ikke virker å være så sugen på..