20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 379199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmio

• Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #150 på: 04. Okt. 2010, 10:56 »
Jeg håper virkelig at Newcastle kjøper Ben Arfa nå. Han er jo en dritbra spiller som jeg tror kan få det enda bedre til hvis klubben gir ham den tilliten. + at han er den beste spilleren i Newcastledrakt på mange mange år.
Det her er bare så utrolig synd, jeg får mest lyst til å grine :'(

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #151 på: 04. Okt. 2010, 11:41 »
Lurer veldig på hva som vil skje. Leser flere steder at han vil nå reise tilbake til Frankrike. Vil dette si at vi da ikke kan signere han til sommeren eller at låne blir nå kansallert?
Ikkje rart at reiser tilbake til Frankrike da. Han kan jo knapt eit ord engelsk, og vil nok bli frisk i eit kjent miljø.

Agenten til Ben Arfa snakkar om 6mnd ute...

Skjønner jo det. Hvis du leser hva eg skrev så spør eg om han reiser tilbake for godt eller bare for å bli frisk.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #152 på: 04. Okt. 2010, 13:53 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/Brave-Ben-Arfa39s-message-to.6563850.jp

står her at han vil være i Newcastle fremover og at han skal jobbe hardt for å komme enda sterkere tilbake, og igjen spille forran den fantastiske Newcastlefansen. Veldig godt å høre!
Jeg var veldig bekymra for at dette faktisk var slutten på Ben Arfa's Newcastle karriere hvis han flyttet tilbake til Frankrike. Imponerende at han er så positiv i en sånn situasjon, kan ikke være mye gøy for en 23 åring som akkurat har kommet til en ny klubb for å få karrieren på rett kjøl, også skjer dette.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #153 på: 04. Okt. 2010, 14:07 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/1570/6/holland-drop-de-jong-ben-arfa-leg-break-tackle
Står her at De Jong ikke får være med i den nederlandske troppen pga dette. Hvis det stemmer så er det jo flott at slikt får konsekvenser. Ihvertfall så lenge det ikke er første gang (alle kan være uheldige, men sjelden gang på gang).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 04. Okt. 2010, 14:25 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/1570/6/holland-drop-de-jong-ben-arfa-leg-break-tackle
Står her at De Jong ikke får være med i den nederlandske troppen pga dette. Hvis det stemmer så er det jo flott at slikt får konsekvenser. Ihvertfall så lenge det ikke er første gang (alle kan være uheldige, men sjelden gang på gang).

Enig, bra at de tar tak!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #155 på: 04. Okt. 2010, 14:40 »
Ett annet, egentlig trist poeng, er at Ben Arfa kun har spillt 181 minutter (altså to hele kamper) tilsammen for oss. Meget trist hvis det blir totalen! (MEN nå skal vi ikke ta sorgen på forskudd.)

Forøvrig fordelt på 5 kamper, hvorav:
1 kamp som benksliter med innhopp for Gutierrez i 73de minutt (Blackpool, Hjemme).
1 kamp fra start med utbytte til fordel for Gutierrez i 84de minutt (Everton, Borte).
1 kamp som benksliter uten innbytte (Chelsea i Carling Cupen, Borte).
1 kamp fra start med utbytte til fordel for Gutierrez i 62ndre minutt (Stoke City, Hjemme).
1 kamp fra start med skadebytte etter 7 minutter, Routledge inn (Manchester City, Borte).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 04. Okt. 2010, 17:07 »
Byttet var etter sju minutter, men Ben Arfa lå nede allerede etter tre minutter, og ble behandlet i nesten fem minutter før han ble båret av banen. Så sju minutter spilletid mot City er kanskje litt drøyt å si. Tror Ben Arfa ville gitt mye for å ha spilt sju minutter...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 04. Okt. 2010, 17:22 »
Joakim, vær så snill a... :P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 04. Okt. 2010, 18:30 »
Får håpe Ben Arfa får brukt tiden til å lære seg språket. Hvis han kommer skikkelig inn i laget så tror jeg vi har funnet gull. Det vil jo kunne gjøre mye for trivselen hans det!! :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #159 på: 04. Okt. 2010, 18:38 »
De Jong har også brukket beinet til Stuart Holden. Bra at han har blitt utelatt av landslagstroppen.

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 04. Okt. 2010, 22:04 »
Går rykter om at han er ute til Mars.. Da frykter jeg han har spilt sin siste kamp for Newcastle dessverre!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 04. Okt. 2010, 22:06 »
Hvorfor det? Jeg ser det som meget sannsynlig at Newcastle vil komme til å kjøpe uansett.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 04. Okt. 2010, 22:25 »
Betaler ikke over ti mill pund for han da hvertfall.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 04. Okt. 2010, 22:29 »
£10mill kommer det jo aldri til å være snakk om uansett... Og hvem vet, kanskje vi fortsatt har en klausul som sier at vi kan kjøpe han?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 04. Okt. 2010, 22:32 »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.