20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 163212 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #570 på: 23. Feb. 2012, 10:33 »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 23. Feb. 2012, 14:49 »
...bilder...
Du kan jo evt linke til artikkelen på nufc-blog hvor bildene er hentet fra...

Siden jeg er i det hyggelige hjørnet i dag gjør jeg det for deg:
http://www.nufcblog.com/2012/02/22/cheick-tiote-like-a-man-possessed-back-on-tyneside/

Od da jeg er i det slappe, men takknemlige hjørnet, velger jeg å takke deg. :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 24. Feb. 2012, 07:50 »
http://www.nufcblog.com/2012/02/23/pardew-cheick-tiote-has-kicked-everybody-this-week/

And the brilliant Ivorian midfielder  has revealed how devastated he was at losing the African Cup of Nations under such unfortunate conditions, when Zambia won 8-7 after the first 14 penalties had been converted, including the very first one taken in the shoot-out ? by Cheick himself.

And Tiote also told us he had given away his losers? medal, and it looks like Cheick has been taking his frustrations out this week on some of his  Newcastle team-mates.

This is what Alan Pardew said at his press conference today,  when asked if Cheick had been adversely affected by his experience  in the African Cup of  Nations:

?It doesn?t look like it.? ?He has kicked everybody so far, so I think he has got it out of his system this week.?

?One or two of our players have had to take the brunt of that. I think he will be all right by Saturday.?

Haha! :tiote:

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #573 på: 20. April 2012, 13:08 »

Cheick Tiote has shrugged off the transfer speculation surrounding him to insist his future lies on Tyneside: " "I'm a Newcastle player - my future is at Newcastle."  :nikke:

http://www1.skysports.com/football/news/11678/7686770/Tiote-sees-future-with-Newcastle
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #574 på: 20. April 2012, 13:18 »
For en mann. For et beist. For en godgutt.  :toon:

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 20. April 2012, 14:32 »
Fantastisk :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 20. April 2012, 15:00 »
Ikke for og være kjip, men sånt tar jeg med et lass med salt. Hvor mange sier ikke sånn for og tilfredsstille fansen mens de fremdeles er i klubben, og drar når noe bedre kommer?
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 20. April 2012, 15:33 »
Enig med deg, boris! Skrev det også tidligere i transfertråden da linken dukket opp der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 20. April 2012, 17:09 »
Jeg gjør definitivt akkurat det samme som dere to siste talere. Klok av skade for lengst - og det at både Ba og Tiote sier at de trives i klubben, osv betyr neppe noe når noen legger en bunke papirer med kjekke ukentlige utbetalinger på bordet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #579 på: 20. April 2012, 17:20 »
Kasper Wikestad ‏ @TV2Wikestad Close
Gode nyheter for Newcastle-fansen. Cheick Tiote skal visstnok ha forlenget sin kontrakt med klubben #2pl

???

Igjen? Han fekk ny kontrakt sist sesong også.

edit:
Kasper Wikestad ‏ @TV2Wikestad 
Det med Tiote er nok feil. Beklager det så mye. Jeg misforstod. Han har uttalt at framtida er med #nufc. Ikke skrevet ny kontrakt. Sorry
« Siste redigering: 20. April 2012, 17:26 av Christian »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 20. April 2012, 17:21 »
Her må han jo rote fælt vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #581 på: 20. April 2012, 17:26 »
Jepp, han gjorde det. Fekk eit par tweets frå Newcastle supportere inkl meg om det.

Miff

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #582 på: 02. Mai 2012, 23:12 »
Mail sendt til tv2:

Hei,

Ser helst at Jørn Sundby ikke kommenterer flere Newcastlekamper.

At han ler bort situasjonen mellom Mikel og Tiote da Tiote helt tydelig ser ut til å være alvorlig skadet er ikke akseptabelt. Etter min mening er dette en klar hevnaksjon etter stemplingen fra Tiote tidligere i 2. omg. Møtte en murblokk? Mikel er da ingen murblokk. Hadde Mikel hoppet rett opp fra bakken med albuen ut mot hodet til Tiote hadde det vært greit, men at han kommer inn med fart og faktisk treffer Tiote i hodet med albuen gjør dette til svært ufint spill etter min mening.

Ha en fin dag.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #583 på: 02. Mai 2012, 23:21 »
Morten Langli er inne på det samme. Nevner det med knyttet neve, osv. Etter oppsummeringen fra Mr. langli er jeg også helt sikker på at det var pur hevn!

Greit tiltak Miff..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 03. Mai 2012, 09:22 »
igjen fra N-O. Tiote blir klar til søndag. har fått spesialmaske tilpasset:

:ler:
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /