20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 162744 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #285 på: 05. Mai 2011, 15:09 »
Om Pardew lar Tiote spille på seg karantene neste sesong, så er han rett og slett mindre intelligent og taktisk usmart, og det gjør meg svært bekymret for fremtiden. Vi må lære oss å klare oss uten Tiote, for den dagen kommer - og den kan komme snart hvis han får luket vekk den enorme mengden med kort - hvor vi rett og slett ikke har råd til å beholde han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #286 på: 05. Mai 2011, 16:11 »
Er dere helt sikre på at man drar med seg en suspensjon (gule kort) over i neste sesong? Veit det er slikt hvis man blir utvist, men det gjelder vel ikke når det er snakk om gule? Slik er det hvertfall ikke i Norge veit jeg. Var i en slik situasjon selv par år tilbake.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 05. Mai 2011, 16:17 »
Teke frå nufc.com;

"Cheick book dilemma   

With three games still to play United midfielder Cheick Tiote now sits dangerously close to earning a further ban that would spill over into next season.

Sunday saw the Ivorian earn his fourth yellow card in as many games, taking him up to 13 bookings for the season and leaving him in grave danger of triggering the following piece of disciplinary legislation:

If a Player accumulates 15 cautions between the opening date of the Playing Season and the last day of the same Season, he will be suspended automatically for a period covering Three First Team matches.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 05. Mai 2011, 16:17 »
Det er vel kun hvis man pådrar seg 15 gule tror jeg.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #289 på: 05. Mai 2011, 16:21 »
Ja, for ganske sikker på at det ikke er slik på de under 15.
Så spørs om du ikke har rett Daniel ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 05. Mai 2011, 21:54 »
Men hva da hvis Cheik'en vår får 14 gule? Da er det vel ikke et gult neste sesong og VIPS: tre kampers karantene, eller?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 05. Mai 2011, 21:55 »
Men hva da hvis Cheik'en vår får 14 gule? Da er det vel ikke et gult neste sesong og VIPS: tre kampers karantene, eller?

Nei, det blir slettet er jeg nesten helt sikker på uten å sjekke. Hvis man skulle dra med seg kort hadde det blitt mange karantener i starten av sesongen.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #292 på: 05. Mai 2011, 23:05 »
Nei, nei. Det er bare evt suspensjoner man drar med seg over i en ny sesong. Ikke kort.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #293 på: 07. Mai 2011, 19:19 »
@OptaJoe på Twitter:
"14 - Cheik Tiote has become the first player to be given 14 yellow cards in a single PL season since @RobbieSavage8 in 2001/02. Jaundice."

Jaja, hva skal man si?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 07. Mai 2011, 19:51 »
Burde ta ferie no mener eg. Ingen grunn til å la han spille meir denne sesongen, og visst han ikke liker det, så får han bare finne seg i dag. Må rett og slett ta konsekvensene for å korta han har dratt på seg. Klubben har ikke råd til å miste han de første kampene neste sesong !

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #295 på: 07. Mai 2011, 20:49 »
Helt enig, Seb. Leita meg fram til Tiote-tråden for å si det samme. Plassen er berget, og borte mot Chelsea taper vi nesten garantert uansett. Og hjemme mot WBA har vi en god sjanse uten sjeiken. Håper Pardew har nok IQ til å sende Tiote til Elfenbenskysten!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 07. Mai 2011, 22:58 »
Håper virkelig ikke Tiotè skal ned til urolighetene i Elfenbenkysten, men ferie kan han godt ta :)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #297 på: 07. Mai 2011, 23:04 »
Hehe, sant nok det. Men på ferie skal han :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 07. Mai 2011, 23:07 »
Jeg tror over 90% av klubbens supportere, i Norge, England og andre land er skjønt enige om at Tiote skal benkes i de siste to kampene av sesongen. Å gi han ferie, er i og for seg tøvete, han bør være med på de siste kampene, men aller helst som ubenyttet reserve.

Jeg tviler dog sterkt på at Alan Pardew er enig, og vedder ganske mange tusenlapper på at Tiote er i startoppstillingen også mot Chelsea, at han pådrar seg gult kort og får karantene i de tre første kampene av neste sesong. Og Pardew sier "synd det, sånn er fotballen", og tenker ikke stort mer over saken.

Jeg stoler dessverre ikke på at Alan Pardew har baller til å ta Tiote ut av startoppstillingen uten at det er skader eller karantene som gjør det tvingende nødvendig.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #299 på: 07. Mai 2011, 23:44 »
Virker som om hele vår neste sesong går til helvete om han får karantene. Han må stå over 2 kamper neste sesong.... Vi bør klare oss uten han, for han blir borte i hele januar i Afrikamesterskapet. Forventer ikke at Pardew benker han, men gjør meg ikke noe om han gjør det. Og det er akkurat det samme for meg.